Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
https://www.rawstory.com/sidney-powell-disbarred/
Förstår fortfarande inte vad som for in i folk som fick för sig att Sidney Powell är något annat än en psykiskt sjuk person som strösslade med sina vanföreställningar.
Nu är Powell tillsammans med Giuliani och Lin Wood stämda av Dominion på stora summer och från flera håll så söker många få dem att bli av med advokattiteln. Såna där kan inte vara advokater då folk ska kunna hyfsat lite på att advokaten inte lurar en på alla sätt de kan tänka sig.
Jag menar ... liksom hallå ..!!!
Precis som riksrätten mot Trump så kommer det inte bli något av det. Alla tre, speciellt Wood och Powell (Rudy kanske går i pension) kommer att verka och arbeta vidare. Alla inblandade kommer dock veta att ett enormt valfusk inträffade och att Biden och många senatorer är icke legitima. Jag förstår fortfarande inte vad poängen är att polarisera USA så mycket som det här senaste valet gjort. Vad är slutmålet? Vad är fel med konservatism om alternativet är vänsterbliven liberalism? Det kan ju inte sluta bra eftersom framtiden inte finns skriven någonstans. Att/om att fuska till sig en presidentpost och valseger var målet, då kan det målet inom nästkommande minst fyra år bli en jävligt tung börda att bära. Jag ser inte mervärdet i det, speciellt som demokraterna inte har något partiprogram. Det enda programmet man har är att göra nästan allt precis mot det Trump var för, varken mer eller mindre. Bara för att man inte kan bevisa något med 100% säkerhet, inför SCOTUS, betyder inte att det inte inträffade. Kanske demokraterna var för sluga? Men mot förmodan, om en republikan vinner 2024, och gör om alla Bidens executive orders, vad kommer världen säga då? Nu tror jag dock att republikanerna är körda för all framtid p g a den illegala invandringen. Men om?
En fråga till alla på Flashback. Tror ni att Joe Biden och Vladimir Putin kommer att träffas i Helsingfors innan 2024? Jag tror inte det.