Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Jag har aldrig tvingat dig att försöka tyda Gateway Pundit eller någotning annat så jag förstår inte vad du är ute efter... Man kan inte begära quid pro quo när man aldrig ens gett "quid" liksom...
Du lägger upp en sensationell rubrik om att en av firmorna som skötte auditen av maskinerna i Georgia inte var certifierad, och hänvisar till gatewaypundit som källa. Så går jag in och läser på din länk och inser att du uppenbarligen missförstått för att de med flit skrivit artiklar så luddiga att man ska missförstå, men när man väl kommit ner så visar det sig att Jo - de var mycket riktigt certifierade.
En annan gång så är du inne på det här med certifieringen igen, men nu är du förbannad för att de använt certifierade firmor i processen, och hänvisar igen till gatewaypundit som tycker det är dåligt då det betyder att de gjort audits tidigare. Jag frågar dig om varför du är sur på certifieringen nu när den nyss var något du krävde, men då blir du osäker och frågar mig om inte certifieringen sköts via dominion - vilket inte är vad som stod i den artikeln du själv länkade till. Vad du var arg på här är fortfarande ett mysterium.
En tredje gång är du fly förbannad för att någon blivit nominerad till Nobels fredspris, vilket vem som helst kan bli och som inte betyder någonting alls, och återigen länkar du till gatewaypundit. Den gången missförstod du iaf ingenting förutom att du fick för dig att nomineringar betyder något.
Så jo, du tvingar oss att gå in och läsa vad de skriver när du dels missförstår deras (med flit luddigt skrivna) artiklar och dels slår på stora trummor med sensationsrubriker här inne där du har dessa artiklar som bas. Vilket är fine, men det är ju väldigt talande att du vägrar ta till sig information från en källa du inte gillar och sänker dig till att bemöta en gedigen rapport med källhänvisningar genom att bara säga "det är piss!" utan att peka på ett enda faktafel i rapporten. Känslor istället för fakta.