Citat:
Whatever
Du missade poängen: varför blandar hon in sina SmÅ BaaRN i hurvida affären uppgjordes sjysst eller ej? (förutom för att hon är politiker då...)
Esbjörn blandar inte in sina tomater som behöver vattnas.
Samt: varför ska man VINNLÄGGA sig om att Esbjörn "fortfarande" var nöjd med affären, ifall man inte misstänker att han inte var det? mao medveten om att hon blåst honom
Du missade poängen: varför blandar hon in sina SmÅ BaaRN i hurvida affären uppgjordes sjysst eller ej? (förutom för att hon är politiker då...)
Esbjörn blandar inte in sina tomater som behöver vattnas.
Samt: varför ska man VINNLÄGGA sig om att Esbjörn "fortfarande" var nöjd med affären, ifall man inte misstänker att han inte var det? mao medveten om att hon blåst honom
Det är nog du som missade inte bara en poäng, utan massvis med poänger. Esbjörn blandar in allt möjligt i detta, som ett helt meningslöst avtal från 2007, eller som att säpo skjutsade hem margaux vilket han berättat till och med för tingsrätten för att försöka smutskasta Ebba, eller en sten från 1940 som det växt mossa på. Jo, faktiskt. Så ditt raljerande om tomater var närmare sanningen än du trodde. Ebbas barn däremot, de påverkas faktiskt av detta, på riktigt, till skillnad från Esbjörns sten från 1940. Inte alls konstigt att hon nämner sina barn när nu Esbjörn med familj väljer att hota ebba och hänger ut henne i pressen med en massa lögner.
Precis som Ebba, så vinnlägger jag mig om att de jag gör affärer med är nöjda efteråt. Jag sålde en grej här för en större summa pengar för bara några dagar sedan. En person körde genom halva landet för att få köpa den av mig. Han undrade då försiktigt varför han fick "exklusiv" möjlighet att köpa den istället för att jag sålde den till högsbjudande öppet. Men det är just det, för mig var det viktigare med en bra affär med en bra person där vi fick en bra kontakt och jag kan känna mig trygg med att han är nöjd och inte blir sur eller arg efteråt av någon anledning. Ebba gjorde vad hon kunde för att uppnå samma sak, men Esbjörn har helt klart inte den mentaliteten när han gör affärer. Han skiter fullständigt i de han gör affärer med, eller ingår avtal med utan att ha för avsikt att slutföra affären med, kanske man skall säga. Hade han, precis som Ebba, och jag, vinnlagt sig om att alla skulle bli glada och nöjda, hade detta aldrig skett. Men i grund och botten är det ju så att Esbjörn visste att två personer inte skulle bli glada. Det var därför han inte sa något till dem. Utan de fick upptäcka det själv. Tyvärr, tycker nog även Esbjörn, upptäckte de saken lite för tidigt.
Synd, att du inte tycks förstå att man kan bry sig om människor även om man inte känt dem sedan tidigare.