Citat:
Ursprungligen postat av
Acaii
Läs förundersökningen så kommer du få se att allt pekar på att han är en golbög.
Hans farsa kommer iaf ifrån iran men avled för några år sedan om jag nu tänker på rätt person.
Har inte läst den, har ingen tillgång till data. Han försöker inte direkt dölja sig om han nu är golare. Några försöker kalla han det men han hänvisar själv att man ska kolla FUP. Han räknar väl att ingen kommer orka läsa om han nu är skyldig.
Dom som sitter inne, kommer nog definitivt lusläsa den för att se om han skyldig.
Så han lär bli grovt misshandel i framtiden i så fall.