2021-02-03, 11:02
Medlem
Röstar på Christer Lindarw som har knullat både straighta och icke-straighta män (och kanske även kvinnor) i snart 50 års tid.
Men han har kanske redan omnämnts i tråden.
Citera
2021-02-03, 12:41
Medlem
Natacha Peyre/Elena Belle ligger bra till. Och hon har tjänat pengar på det dessutom.
Citera
2021-02-03, 13:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Haha...okey Louise Hoffsten drog jag rakt ur rektum! My bad.
Kajsa grytt..eller folk som var på punkfest efter punkfest. Givetvis inga reella belägg.

Men var Babs Svensson så slampig som tråden vill påskina...? Jag tänker mer på folk med uppenbarare hög nivå av dekadens och ute flera dagar i veckan. Jag kanske vill tro att hon hade många karlaaffärer...men hade romanser, Att hon var lite mer städad än uttalade kroghaggor.

För att maximera penismängden bör man ha ägnat sig åt gigantisk ratio engångsknull av de man lägrat. Härmed kallat Wilt Chamberlains syndrom.

Man ska minnas att Lill-Babs faktiskt även hade en hel del långa förhållanden också. Dessutom har hon väl fött en tre fyra barn? Jag tänkte först gissa på Soffipropp, men det faller på samma premisser. Agneta Sjödin är däremot en annan femma. Hon har enormt många korta förhållanden och bara ett barn väl? La Camilla ligger också bra till, men slösade ju bort många av sina bästa år på ett långt förhållande med Stacka Bo. Jag satsar på Agneta...
Citera
2021-02-03, 14:39
Medlem
Giant Squids avatar
Danny Saucedo har tagit imot en hyfsat stor del under sina metaskov. Kanske inte mest just nu, men så har han några år till att jobba på.
Citera
2021-02-03, 20:14
Medlem
Jonas Gardell, överlägsen vinnare i denna kategori, fan hela hens karriär bygger ju på sperma drickande och archlikinen.
Citera
2021-02-03, 20:16
Medlem
hängballens avatar
Ursula helt klart.
Hur ser resten av världen på Sverige och svenska politiker?
Citera
2021-02-07, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Danny Saucedo har tagit imot en hyfsat stor del under sina metaskov. Kanske inte mest just nu, men så har han några år till att jobba på.

Kanske Björkman har varit där?
Citera
2021-07-09, 21:31
Medlem
Andy Frains avatar
Katerina Janouch ligger nog bra till!

En kompis matchade med henne på tinder, tre timmar senare så satte han och hans kompis (inte jag) på henne… Har sett bildbevis, tyvärr!

Samma kompis har även tatuerat Lolo Carter, han fick samma natt ett meddelande av henne vid 01 ”-hej snygging, vad gör du?”…
Citera
2021-07-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Katerina Janouch ligger nog bra till!

En kompis matchade med henne på tinder, tre timmar senare så satte han och hans kompis (inte jag) på henne… Har sett bildbevis, tyvärr!

Det där får du ju gärna berätta mer om hur det gick till.
Citera
2021-07-10, 07:34
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Det där får du ju gärna berätta mer om hur det gick till.

Dom matchade på tinder (han är 26 år gammal)
Hon skrev ganska omgående om dom skulle ses och knulla, han frågade om han fick ta med sin polare och ”då blir det bara ännu trevligare” svarade hon.
Ett par tre timmar senare smaskade dom på henne i hennes sons lägenhet…
När det var färdigt så tog hon en selfie på dom ’lyckliga tre’ när dom ligger i sängen, det är den bilden min kompis har.

Så ja, ni yngre killar i Stockholm, det är bara att matcha med henne om ni ser henne på en dejtingsajt, ni får också ta med en vän om ni vill
Citera
2021-07-10, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dårhushjon
I jämnlikhetens namn bör vi väl också diskutera detta ämne.

Alltså: Vilken svensk tror ni har fått mest kuk genom tiderna?

Blir nog många som hamnar på denna lista ..

Många namn har nämnts, finns alltid några nya uppstickare?
Bingo Rimer
Peter Siepen
&
Nina Ekstrand
Julia Franzén

eller ..
Citera
2021-07-10, 07:44
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Dom matchade på tinder (han är 26 år gammal)
Hon skrev ganska omgående om dom skulle ses och knulla, han frågade om han fick ta med sin polare och ”då blir det bara ännu trevligare” svarade hon.
Ett par tre timmar senare smaskade dom på henne i hennes sons lägenhet…
När det var färdigt så tog hon en selfie på dom ’lyckliga tre’ när dom ligger i sängen, det är den bilden min kompis har.

Så ja, ni yngre killar i Stockholm, det är bara att matcha med henne om ni ser henne på en dejtingsajt, ni får också ta med en vän om ni vill

Hon kan nog ett och annat den kvinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in