2021-02-02, 21:23
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emphorn
NYSE, haha..

Kan du länka till utlåtandet?
Citera
2021-02-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Har hänt åt båda hållen senaste veckan. Vissa nätter har den rasat på after-market, andra nätter har den skjutit upp. Mig gör detsamma, mina aktier där får ligga en vecka till minst. Det är ganska chill läge.
Chill läge när den rasat 100% idag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Kan du länka till utlåtandet?

https://www.nyse.com/markets/nyse-arca/notices gå sedan till short sale restriction list > NYSEGroupSSRCircuitBreakers_2021/ > NYSEGroupSSRCircuitBreakers_202102/ > Där är den

Här är direktlänk annars ftp.nyxdata.com/NYSEGroupSSRCircuitBreakers/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_2021/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_202102/

edit: fixade direktlänken
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
-57% och en kurs under 100$ Satan vilken smäll du gick på. Du måste ju förlorat mer än 300k bara ikväll.... finns o pm om du behöver snacka
Hahahsha vi kan höras i slutet av veckan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Källa?

https://imgur.com/a/igMxbWU

Screenshot på NYSE short sale restriction list som du kan finna här

https://www.nyse.com/markets/nyse-arca/notices

hedgefonderna är så jävla knullade imorgon
Citera
2021-02-02, 21:27
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Chill läge när den rasat 100% idag?

Jadå. Samtliga har rasat flera gånger bakåt. (Amc, bbby, gme, spcl). Är ju vardagsmat by now. Du har kanske inte varit med så länge? Eller glömt dom dipparna.
Citera
2021-02-02, 21:27
Bannlyst
Citat:
Eller så handlar shortarna upp aktier nu på after-market. Då går det åt andra hållet. Vi får se åt vilket håll det går efter kl 22.
Det är jobbigt när man är alldeles för kär i sina aktier att man inte vet när man ska släppa taget och gå vidare.
Citera
2021-02-02, 21:28
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Jadå. Samtliga har rasat flera gånger bakåt. (Amc, bbby, gme, spcl). Är ju vardagsmat by now. Du har kanske inte varit med så länge? Eller glömt dom dipparna.
Hispar man loss för det så bör man inte handla med aktier
Citera
2021-02-02, 21:28
Medlem
airbuds avatar
Det ska bli väldigt spännande att se vad som händer i after-market, men ännu mer så vad som händer imorgon i.o.m short selling restriktionen.
Citera
2021-02-02, 21:29
Medlem
Citat:
Det är jobbigt när man är alldeles för kär i sina aktier att man inte vet när man ska släppa taget och gå vidare.

Det är jobbigare när folk tror aktier är över på 1 minut. Klockan är mycket, gå och sov. Skola i morgon!
Citera
2021-02-02, 21:32
Medlem
Haloumis avatar
Citat:

Det är då definitivt inte nu enligt mig. Isåfall vore det om ett halvår eller så när AMC och GameStop kan fortsätta sin verksamhet på ett normalt sätt efter Corona. AMC är i princip skuldfria när dom konverterade ett lån på 600 miljoner dollar till aktier istället, på kursen $13,30 per aktie.

Det gör mig fasen varken bu eller bä hur dom går närmsta veckan. Enda anledning jag gick in var att jävlas lite med hedgefonderna.

Jag har satt in alldeles för lite för att dylika kommentarer som din ska röra mig i ryggen.
Citera
2021-02-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Bara idioter säljer nu när den ligger på runt 100. Squeesen kommer och då kommer den stiga mer än 350 som va toppen förra veckan. Första gången ni köper? Yttra er inte, gnäll inte. Vi andra kommer att bli rika. Kunde lätt sålt vid 350 men jag har koll. Jag väntar på squeesen.
Alla läs det här, det här är ren FAKTA HAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in