2021-02-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det får være ditt problem hva du ikke husker, men det har jeg gjort.
Jeg trekker frem alle ting jeg ser i denne saken, uavhengig om det er offeret eller andre, nettopp fordi jeg ønsker å vite hva som har skjedd. Mens jeg trekker frem disse tingene, så konkluderer jeg ikke med noe som helst. Det er fremdeles svært få opplysninger vi har i denne saken. De få opplysningene vi har, samsvarer heller ikke alltid. F.eks. fikk vi vite tidligere at AEHs mobil lå under en klokke, på et bord inni stuen - mens nå i NRKs siste artikkel, får vi vite at AEHs armbåndsur lå på stolen i gangen, sammen med to ringer og trusselbrevet.
Tror du virkelig at du gjør offeret en tjeneste ved å delta i tråden?

I aller høyeste grad. Det er viktig for alle kvinner når vold i ekteskap/forhold blir trukket frem i forbindelse med både drapssaker og generelt. For det hersker ingen tvil om at AEH ble kontrollert av en voldelig mann.
Citera
2021-02-02, 19:24
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Jeg har pekt på mange egenskaper ved TH i løpet av min tid i tråden, og det er langtifra alt som er til THs fordel..

Har du et eksempel?
Citera
2021-02-02, 19:27
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er første gangen jeg har hørt om at noen er redd for å klikke på kartverkets side

Redd for å innse at hun tar feil
Citera
2021-02-02, 19:30
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
I aller høyeste grad. Det er viktig for alle kvinner når vold i ekteskap/forhold blir trukket frem i forbindelse med både drapssaker og generelt. For det hersker ingen tvil om at AEH ble kontrollert av en voldelig mann.

Ja, det är viktigt för alla, inte bara kvinnor for tydliga orättvisor, psykiskt och fysiskt våld i nära relationer är saker som inte bör förklaras bort..
när en person säger att han inte kommer ihåg att ha använt våld är det väldigt speciellt, det är något man kommer ihåg om man har gjort, eller har han varit så berusad så mycket att han inte kommer ihåg av den anledningen...
Citera
2021-02-02, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Ok, så hvis noen andre enn ektemannen har drept AEH, så engasjerer det deg ikke like mye?!
Hvis f.eks. GM har utnyttet AEHs vanskelige samliv med ektemannen. I et scenario hvor AEH i en svært alkoholpåvirket tilstand, har betrodd seg om urimelig ektepakt, tross at ektefellen er milliardær, beskrevet TH som brutal, hans ivrige nedskrivning av detaljerte opplysninger om alt mellom himmel og jord, voldsepisoder i S4. Nei, fysj...det må vi ikke snakke om...
Citera
2021-02-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ok, så hvis noen andre enn ektemannen har drept AEH, så engasjerer det deg ikke like mye?!
Hvis f.eks. GM har utnyttet AEHs vanskelige samliv med ektemannen. I et scenario hvor AEH i en svært alkoholpåvirket tilstand, har betrodd seg om urimelig ektepakt, tross at ektefellen er milliardær, beskrevet TH som brutal, hans ivrige nedskrivning av detaljerte opplysninger om alt mellom himmel og jord, voldsepisoder i S4. Nei, fysj...det må vi ikke snakke om...

Joda bare fortsett du hvis det gir deg en god følelse.
Citera
2021-02-02, 21:27
Medlem
Skaanseths avatar
Hør gjennom lydopptaket et stykke ned på siden. Han sier "allerede når jeg så det, og at telefonen var tatt, så sa det litt klikk i huet på meg".
Her er det mye som ikke stemmer.
Var telefonen tatt? Lå ikke den på det lille bordet i gangen der den liksom pleide å ligge?
Han har prøvd å ringe telefonen flere ganger, men sier at han ikke kunne høre den.
Hustelefonen er rett innenfor gangen, i stuen, og telefonen var innstillt på middels høy ringetone.
Bare løgn alt sammen.
Hør på måten han sier "allerede når jeg så det, og at telefonen var tatt, så sa det litt klikk i huet på meg".
Det er ikke flyt i ordene. Han strever voldsomt med å prate normalt. Stammer og putter til stadighet feil ord inn. Tyder veldig på at det er bare løgn.

https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Citera
2021-02-02, 21:34
Medlem
Citat:
Jo, det ville engasjert like mye og vil fortsatt gjøre det hvis det dukker opp aktuelle kandidater.
Det er ingen andre enn familien som er mulige gjerningsmenn. Det tror jeg de fleste tenker om saken slik den står i dag. Ja, bortsett fra deg.
Citera
2021-02-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Joda bare fortsett du hvis det gir deg en god følelse.

Jeg har ikke deltatt i tråden idag. Jeg har likevel registrert at flere brukere har diskutert med Havhest. Flere av brukerne har trolig misforstått hensikten med en diskusjon. Det er tydeligvis et sterkt behov for å "vinne" enhver diskusjon, og en barnslig trang til å sette fast motdebattanten. Det utvises nærmest en fraværende vilje til å lytte, og ikke minst til å lære av andre brukeres argumenter.
Havhest har kommet veldig godt av dagens batalje. Argumentasjonen baserer seg på kjente fakta, ingen kan beskylde hen for bevisst å ljuge. Og hen korrigerer de som har sin høyst personlige tolkning av referater fra media. Barneskirenn!
Citera
2021-02-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja, det är viktigt för alla, inte bara kvinnor for tydliga orättvisor, psykiskt och fysiskt våld i nära relationer är saker som inte bör förklaras bort..
när en person säger att han inte kommer ihåg att ha använt våld är det väldigt speciellt, det är något man kommer ihåg om man har gjort, eller har han varit så berusad så mycket att han inte kommer ihåg av den anledningen...
Hjertens enig. En enkelt gang har jeg klasket en mann lett på kinnet, og jeg glemmer det ikke, nei.
Helt abnormt å «glemme» om man har slått kona.
Citera
2021-02-02, 22:22
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Hjertens enig. En enkelt gang har jeg klasket en mann lett på kinnet, og jeg glemmer det ikke, nei.
Helt abnormt å «glemme» om man har slått kona.

ja, om man glömmer bort sådana saker som att slå sin fru så handlar det om en av två saker, antingen har det varit för mycket alkohol över tiden med otillräcklig kommunikation eller så är det ett feg sätt att svara medan man tar reservationer om polisen vad han har använt våld...
kan faktiskt vara båda också...
Citera
2021-02-02, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Hør gjennom lydopptaket et stykke ned på siden. Han sier "allerede når jeg så det, og at telefonen var tatt, så sa det litt klikk i huet på meg".
Her er det mye som ikke stemmer.
Var telefonen tatt? Lå ikke den på det lille bordet i gangen der den liksom pleide å ligge?
Han har prøvd å ringe telefonen flere ganger, men sier at han ikke kunne høre den.
Hustelefonen er rett innenfor gangen, i stuen, og telefonen var innstillt på middels høy ringetone.
Bare løgn alt sammen.
Hør på måten han sier "allerede når jeg så det, og at telefonen var tatt, så sa det litt klikk i huet på meg".
Det er ikke flyt i ordene. Han strever voldsomt med å prate normalt. Stammer og putter til stadighet feil ord inn. Tyder veldig på at det er bare løgn.

https://www.nrk.no/norge/xl/pa-innsiden-av-hagens-hus-1.15206175
Tenkte det samme. Dersom TH snakket sant, kunne det ha vært sønnen som kom med AEHs mobil når han kom til S4 kl 14.01. Det kunne jo også forklare hvorfor han ikke hørte den når han ringte fra kontoret. Men vi vet jo at telefonen har ligget i ro fra 10.07 den dagen. Altså er det beviselig løgn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in