Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Det kan hende at det aldri ble gjennomført. Det var veldig storm i ekteskapet rundt 1993. Var det ikke da en person ble truet også? TH ble anmeldt for trusler. TH skar i stykker sine egne dekk, og anmeldte denne personen for dette. På den måten ville personens anmeldelse fremstå mer som en hevn enn hva som er fakta. Må ha vært jævlig for henne å bo der sammen med han. En uke før jul ble den ekteskapskontrakten laget.
Ja sikkert et helvetes-år, det året han ikke greide å gå på jobb. Jeg orker ikke å tenke på det engang. Hvordan det kan ha vært å måtte være i hus med han, dag og natt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jeg har mer tro på at TH har blitt oppfattet slik i forretningslivet, det har vært mange skjebner i forbindelse med utbyggingen på Kvitfjell kan jeg tenke meg, f.eks. arvingen N@gell Erics0n har jo gått på en del smell opp igjennom tidene. Sikkert kjipt og mye nedverdigende man må bite i seg da. Tror du ikke? Men som sagt, det var bare et eksempel.
Tror ikke TH har satt av så mye tid til andre ting enn forretning, det leder ofte til suksess, men sjelden på andre plan enn forretningslivet.
I forretningslivet er det lover og regler, og advokater som kan bistå om det blir veldig tøffe tak, eller uenigheter kan avgjøres i retten.
Men i hjemmet kan hva som helst foregå, uten at noen som helst ser hva som skjer og uten at noen griper inn om det går over styr.
TH sier selv at han er helt sikker på at ingen har slått eller sparket
for å skade. Han benekter egentlig ikke at slag og spark har forekommet, bare, at om slag og spark har forekommet, så har det ikke vært hensikten å skade.
Øyeskaden til AE er jo veldig synlig på bilder. Jeg har ikke sett at skaden har vært kommentert andre steder enn her på forumet. TH har ikke engang blitt spurt om skaden hennes.