Citat:
Ursprungligen postat av
WakeUpWakeUp
Ja något sånt, på papper ska det göra det, men även andra receptorer(nikotina) verkar påverkas mer.
-Det är lite olika affinitet till alla receptorer, marginellt & troligen knappt något man känner. Det , men H-Voxra uppskattas stå för runt 80-90% Av den effekt Den vanliga medicinen voxra ger.
Rent HCL vilket utgör den absoluta skillnaden. Medicinen är annars bara depotkapslar.
Det går verkligen inte att jämföra den med något , för egen del.
Då har jag provat voxra för många år sedan.
Blev inte alls så nice på den. Gav bara biverkningar, fick åka till sjukan en gång.
Men H-Voxtra. det känns som någon form av stimulerande effekt och man glömmer helt av snusen.
är skarp och fokuserad i några få timmar, men att ej ta en snus sitter i längre.
Upplevde inte någon av biverkningarna jag hade på vanliga voxra. Sen typ 30-60 sekunders rush.
Rätt go, kan lika gärna varit endogent adrenalin.
Första substansen jag själv kommit på själv! Att efterforska något nytt, något som troligen ej tillverkats innan, och få till en lyckad syntetisering(inte jag jag då, utan custom synt). ger en bättre kick än vad någon drog ger. H-voxran som ändå bör vara säker då Voxra används väldigt flitigt i ex Usa.
Skall tilläggas att jag bara provade den initialt under en dag. Men det var så jag upplevde den. Märklig.
omöjlig att bedöma vad det var den gav. Något subtilt iaf.