Citat:
Ursprungligen postat av
Den.Onde
Helt rätt av dig, ingen koppling till uppdragen godkännande.
Jag kom ihåg fel.
[EDIT]
Blandade nog ihop det med norska farmen...
[/EDIT]
Den Onde:
Förmodligen gjorde du det för Norska Farmen får ju Storbonden dels en kniv och deras Farm en belöning OM uppdragen är väl utförda och efter att veckan har varit. Kniven ska de ha till Finalen då de får lite försprång gentemot den de tävlar med.
De får tydligen alltid åka till veckans marknad men får de inte belöning (ofta lite gott att äta) och en påse med penningar - om de har klarat uppdragen - så åker de dit tomhänta och får tigga sig till lite gott där. Ibland har de gjort saker (kräft-tinor, tagit ngn höna etc) att kunna sälja på marknaden när de inte har fått pengar att handla för. Men som sagt var - du blandade nog ihop det med Norges Farmen.
Farling: Kanske hon sätter Lili på Gårdstävlingen för att hon hoppas att hon förlorar och åker iväg till Torpet (igen!) men jag tror inte det faktiskt - även om Märy inte gillar henne och vise versa. Risken är ju stor att hon får in en riktig fajter då istället ifrån Torpet. Jag tror snarare att hon tar Rickard till Gårdskampen för de ogillar varandra rätt mycket verkar det som. Annars brakar det nog löst snart så att stickor och strån ryker - tror jag