2021-02-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva har dette med saken å gjøre i det hele tatt? Skal TT bestemme når AE evt vil skille seg også nå da?

Selvsagt ikke. Det har jeg heller ikke skrevet. Hvis du leser mitt innlegg en
gang til, så ser du at jeg skrev; "Ved en evt skilsmisse, kunne hun ha overtatt et nyrenovert bolig på Gjøvik".
Jeg skjønner at du kan ha behov for revansj. Helt greit, men da må du ikke tillegge meg meninger jeg ikke har.
Citera
2021-02-01, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Ved en evt skilsmisse, kunne hun ha overtatt et nyrenovert bolig på Gjøvik. Eller solgt huset på Gjøvik, og kjøpt leilighet et sted på fx Romerike. Da ville hun ha vært gjeldfri, eller i verste fall hatt en lav boliggjeld. Og nedbetalt bil. Hadde huset på Gjøvik en stor tomt, er det ikke utenkelig at det kunne skilles ut en boligtomt. Hvis det var tilfelle, ville dette vært en svært attraktiv og sentralt beliggende eiendom. Like ved Mjøsa, kort avstand til bl.a. sykehus og andre fasiliteter. AEH ble ikke stilt på bar bakke. Hvis noen mener det, skyldes dette uvitenhet, eller at de ønsker å svartmale situasjonen.
For øvrig ser det ut til at noen på et tidlig tidspunkt bestemte seg for at TH var skyldig. For å underbygge denne hypotesen, ser man utelukkende etter ting som peker mot TH. De vil ha seg frabedt at andre brukere kan ha andre innfalsvinkler. Interessant å se hvordan du parkerer andre brukere. Fortsett gjerne med det!
Takk, på et tidspunkt må man bare få satt skapet på plass, sånn at det ikke blir så rotete. Selv vi som blir tittelert som "TT", blir jo påvirket av alle trådsannhetene, som massivt blir repetert, f.eks. dette at AEH bare eide en verdiløs tomt ved siden av hytten ved Drugaveien/Biri. Ved videre undersøkelser, så fremkommer det altså at AEH også hadde fått hytten ved en eventuell skilsmisse.
Ingen må stole på at informasjonen som blir gitt i denne tråden nødvendigvis er riktig, selv om "mange" påstår det samme. Hver enkelt må undersøke og tenke selv, hvis man ønsker å sette seg inn i saken.
Det har vist seg at informasjonen i media ikke alltid stemmer, men jeg stoler mer på det som skrives der, enn ryktene som publiseres av anonyme brukere her i tråden, særlig siden det forfektes så bombastisk.
Det som påstås i media, vil i større grad bli ettergått forhåpentligvis.
Senast redigerad av Havhest 2021-02-01 kl. 23:32.
Citera
2021-02-01, 23:31
Medlem
Citat:
gang til, så ser du at jeg skrev; "Ved en evt skilsmisse, kunne hun ha overtatt et nyrenovert bolig på Gjøvik".
Jeg skjønner at du kan ha behov for revansj. Helt greit, men da må du ikke tillegge meg meninger jeg ikke har.

Revansj for hva da?
Citera
2021-02-01, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg har sitert og lenket til kilder. Istedet for å holde på med denne ping-pong-diskusjonen din, så kan du bruke energien på å undersøke det selv.

Jeg siterer daværende SV-politiker Hanna Kvanmo:
«Uansett hva jeg sier, sier statsministeren klippe klippe. Så jeg gir meg, kaster kortene og sier gris.»
Citera
2021-02-01, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Revansj for hva da?

Hvis du ikke skjønner hva jeg sikter til, kan jeg ikke hjelpe deg.
Står det helt stille, eller går det trill rundt?
Citera
2021-02-01, 23:36
Medlem
Citat:
Hvis du ikke skjønner hva jeg sikter til, kan jeg ikke hjelpe deg.
Står det helt stille, eller går det trill rundt?

Jo nå må du hjelpe meg, skulle jeg liksom være sint på deg for noe?
Citera
2021-02-02, 00:04
Medlem
Kan ikke dere ta de private krangler om hvem som sa hva og når på PM.

Bare røl her nå.
Citera
2021-02-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Kan ikke dere ta de private krangler om hvem som sa hva og når på PM.

Bare røl her nå.

Rart at vi ikke har hørt om det saueskinnet før, det er vel bare villedning det også for det kan ikke ha hatt noen praktisk funksjon for gjennomføringen av drapet.
Citera
2021-02-02, 00:26
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Jag tycker att detta uttalande är bra om du dokumenterar, vem ägde huset mellan 1993 och den nuvarande ägaren?
vem bodde där och vem sålde det till den nuvarande ägaren?
Citera
2021-02-02, 00:57
Medlem
Hvem står bak påstandene om fysisk og psykisk mishandling i S4?
Påstander om at AEH måtte betale strøm og husleie, og at hun måtte stå for snømåkinga? Det eneste som gjenstår, er vel at AEH måtte hente vann fra Langvannet, hver gang hun skulle vanne plenen. Disse ryktene er så mange og groteske, at de i sum blir lite troverdige. Jeg tror det i hovedsak står en bruker bak disse påstandene. Det har blitt jobbet intenst for at dette skulle bli en trådsannhet, og det ser ut til å ha lyktes. Spørsmålet blir da:
-er dette løgner for å sette TH i et dårlig lys? Er dette for å få oppmerksomhet? For hver gang et rykte spres, må det dette følges opp med et rykte som er enda verre.
- eller kan det stå en kilde bak dette, en som har et hevnmotiv? Hvis det er tilfelle, kan eks-svogeren ha stor glede av å ramme TH. Han kan være registrert bruker, men bruker trolig kun PM. Han bruker ikke lang tid på å finne en samarbeidspartner.
Han kan ha smurt veldig tjukt på, men dette blir tatt for god fisk. Den som evt har mottatt informasjonen, kan ha blitt manipulert, uten selv å skjønne det. Mottakeren kan ha høy status blant brukerne, og alt fremstår troverdig. Kilden kan ha stilt ett krav; dere får inside info, mot at dere gjør hva dere kan for at jeg forblir anonym. Dette kan i så fall forklare de merkelige reaksjonene, hver gang eks-svogeren nevnes. Spesielt en bruker hisser seg veldig opp, kan dette være hen som evt mottar info fra kilden? Hissigproppen har delt infoen videre til en engere krets. Disse har i så fall blitt lurt, og jeg skjønner deres rødglødende hat mot mot TH. Dette innlegget vil enten bli forsøkt oversett, eller bli møtt med sinne. Ingen liker å bli lurt. Og det sitter veldig langt inne å erkjenne det.
Citera
2021-02-02, 01:07
Medlem
Citat:
Hvem står bak påstandene om fysisk og psykisk mishandling i S4?
Påstander om at AEH måtte betale strøm og husleie, og at hun måtte stå for snømåkinga? Det eneste som gjenstår, er vel at AEH måtte hente vann fra Langvannet, hver gang hun skulle vanne plenen. Disse ryktene er så mange og groteske, at de i sum blir lite troverdige. Jeg tror det i hovedsak står en bruker bak disse påstandene. Det har blitt jobbet intenst for at dette skulle bli en trådsannhet, og det ser ut til å ha lyktes. Spørsmålet blir da:
-er dette løgner for å sette TH i et dårlig lys? Er dette for å få oppmerksomhet? For hver gang et rykte spres, må det dette følges opp med et rykte som er enda verre.
- eller kan det stå en kilde bak dette, en som har et hevnmotiv? Hvis det er tilfelle, kan eks-svogeren ha stor glede av å ramme TH. Han kan være registrert bruker, men bruker trolig kun PM. Han bruker ikke lang tid på å finne en samarbeidspartner.
Han kan ha smurt veldig tjukt på, men dette blir tatt for god fisk. Den som evt har mottatt informasjonen, kan ha blitt manipulert, uten selv å skjønne det. Mottakeren kan ha høy status blant brukerne, og alt fremstår troverdig. Kilden kan ha stilt ett krav; dere får inside info, mot at dere gjør hva dere kan for at jeg forblir anonym. Dette kan i så fall forklare de merkelige reaksjonene, hver gang eks-svogeren nevnes. Spesielt en bruker hisser seg veldig opp, kan dette være hen som evt mottar info fra kilden? Hissigproppen har delt infoen videre til en engere krets. Disse har i så fall blitt lurt, og jeg skjønner deres rødglødende hat mot mot TH. Dette innlegget vil enten bli forsøkt oversett, eller bli møtt med sinne. Ingen liker å bli lurt. Og det sitter veldig langt inne å erkjenne det.

Det er på tide at du roer deg ned noen hakk nå.
Citera
2021-02-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag tycker att detta uttalande är bra om du dokumenterar, vem ägde huset mellan 1993 och den nuvarande ägaren?
vem bodde där och vem sålde det till den nuvarande ägaren?

TH forpliktet seg til å bekoste et større renoveringsarbeide. Det ville han neppe ha gjort, hvis AEH skulle leie boligen.
Rimer dette i forhold til påstander om at TH var ekstremt gjerrig?
Eierskap er vel enkelt å finne ut av på "Se eiendom". Det krever kodebrikke, men den har jeg ikke tilgjengelig. Huset kan formelt sett ha stått på AEH s foreldre, uten at huset har blitt skjøtet over til AEH. AEH var foreldrenes eneste arving, og hun ville vel da ha arvet huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in