Citat:
Ursprungligen postat av
mrhusman
Oj, ja det var inga roliga siffror. Framförallt EVF och HB är på tok för höga, dessa måste du få ner innan blodproppen kommer och tar dig! Östrogenet också mycket högt. Du skriver inget om hur du mår? Har du några symtom? När jag haft förhöjda EVf, HB och Östro har jag varit rödsprängd, trött och svettig men då har inte siffrorna varit ens i närheten av dina.
Prova sänk dosen men behåll frekvensen - kanske 0,25ml var femte dag? Nya prover efter någon månad. Fick du något från läkaren? blodförtunnande?
Mår ok, lite trött kanske men inget överdrivet..., inte svettig, har haft rödsprängda ögon, dåligt humör efter övergången till 150mg i veckan, lätt att få huvudvärk, men inget speciellt annat...
Just nu har jag hoppat av helt, skulle tagit en spruta i lördags men hoppade över den, var även inne på 0,25ml som du säger, men har ju inte lust att kola vippen innan det börjar verka...och kommer värdena att bli "normala" när jag slutar, tänker då på HB, Östrogen etc, antagligen är min egna testo produktion förstörd?
Fick inget från läkaren "bara" rådet att sluta direkt...men är livrädd att jag skall krascha totalt efter så många år på TRT...
Ser nu att jag skrivit fel på EVF skall stå 0, 61 INTE 6,1.