2021-01-30, 09:27
  #1861
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Anton Karlsson lämnar HV nu ikväll, vad hände där?
Ingen som vet??
Citera
2021-01-30, 12:05
  #1862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Ingen som vet??

Det fattar du la. Ingen normalt funtad vill spela hv.
Citera
2021-02-01, 16:08
  #1863
Medlem
JoshTees avatar
Paniken är total i HV. Två nya spelare idag.

Bäst för Önerud att låsa in sina klubbor.

https://hockeysverige.se/2021/02/01/uppgifter-hv-varvningen-sparkades-for-klubbstold
__________________
Senast redigerad av JoshTee 2021-02-01 kl. 16:47.
Citera
2021-02-01, 18:23
  #1864
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Paniken är total i HV. Två nya spelare idag.

Bäst för Önerud att låsa in sina klubbor.

https://hockeysverige.se/2021/02/01/uppgifter-hv-varvningen-sparkades-for-klubbstold
Tre nu! Illomäki klar.
Citera
2021-02-01, 19:40
  #1865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Tre nu! Illomäki klar.


Jag blir förbannad. För det första fanns inga resurser när Rahm va tränare. Riktigt pissigt mot en som har HV71 som moderklubb och lifegoal att ta över den. Sen att de väntar tills nu. Precis som under lockoutsäsongen! De bästa spelarna är borta från marknaden och säsongen är körd. Va fan va de här resurserna i november? Idioter. Pajasstyrelse. Fy fan
Citera
2021-02-01, 19:49
  #1866
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Paniken är total i HV. Två nya spelare idag.

Bäst för Önerud att låsa in sina klubbor.

https://hockeysverige.se/2021/02/01/uppgifter-hv-varvningen-sparkades-for-klubbstold

Ja paniken total Nu3 spelare

Hoppas de kommer i kval
Citera
2021-02-01, 19:59
  #1867
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxxx
Jag blir förbannad. För det första fanns inga resurser när Rahm va tränare. Riktigt pissigt mot en som har HV71 som moderklubb och lifegoal att ta över den. Sen att de väntar tills nu. Precis som under lockoutsäsongen! De bästa spelarna är borta från marknaden och säsongen är körd. Va fan va de här resurserna i november? Idioter. Pajasstyrelse. Fy fan
Känner de att det är stor risk för kval nedåt, och att de vill förstärka inför det?
Synd om de redan gett upp dock. Annars kanske det är ett sista försök att kriga till sig en play-in-plats?

Men ja, jag förstår att du är förbannad, p.g.a det du redan nämnt.
De borde ju förstärkt tidigare isåfall (förutsatt att lämpliga spelare fanns på marknaden då) för att kanske slippa spela med kniven mot strupen nu.
__________________
Senast redigerad av Bartman777 2021-02-01 kl. 20:02.
Citera
2021-02-01, 20:16
  #1868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Känner de att det är stor risk för kval nedåt, och att de vill förstärka inför det?
Synd om de redan gett upp dock. Annars kanske det är ett sista försök att kriga till sig en play-in-plats?

Men ja, jag förstår att du är förbannad, p.g.a det du redan nämnt.
De borde ju förstärkt tidigare isåfall (förutsatt att lämpliga spelare fanns på marknaden då) för att kanske slippa spela med kniven mot strupen nu.

Play-in är ju fortfarande möjligt men ser man till att tabellen är väldigt haltande och tar poängsnitt per match så ligger ju Hv sist.
Play-in utan publik är ju inte så mycket att sträva efter, att åka ur shl en säsong som denna och tappa tv pengarna och dessutom förmodligen göra ett rejält ekonomiskt underskott blir nog väldigt svårt att återhämta sig från för de flesta klubbar.
Citera
2021-02-01, 20:18
  #1869
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ja paniken total Nu3 spelare

Hoppas de kommer i kval
Tänkte precis detta. Personligen så berör inte Blue Bulls särskilt mycket, men när det börjar värvas från höger till vänster så hoppas man på kval och att dom får göra en sväng i Hockeyallsvenskan.
Citera
2021-02-01, 21:03
  #1870
Medlem
Dirty.s avatar
Undrar vad Luleå har på gång när de släpper Ilomäki. Känns inte som något man skulle göra om man inte har en ersättare i åtanke.
Citera
2021-02-01, 21:28
  #1871
Medlem
Mirco Müller på ingång i Leksand.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2021-02-01 kl. 21:34.
Citera
2021-02-01, 21:28
  #1872
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Undrar vad Luleå har på gång när de släpper Ilomäki. Känns inte som något man skulle göra om man inte har en ersättare i åtanke.
Nä precis, känns som att dom kommer lösa något i stil med hur dom gjorde med Kovacs förra säsongen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in