Citat:
Ursprungligen postat av
wilmerxxx
Jag blir förbannad. För det första fanns inga resurser när Rahm va tränare. Riktigt pissigt mot en som har HV71 som moderklubb och lifegoal att ta över den. Sen att de väntar tills nu. Precis som under lockoutsäsongen! De bästa spelarna är borta från marknaden och säsongen är körd. Va fan va de här resurserna i november? Idioter. Pajasstyrelse. Fy fan
Känner de att det är stor risk för kval nedåt, och att de vill förstärka inför det?
Synd om de redan gett upp dock. Annars kanske det är ett sista försök att kriga till sig en play-in-plats?
Men ja, jag förstår att du är förbannad, p.g.a det du redan nämnt.
De borde ju förstärkt tidigare isåfall (förutsatt att lämpliga spelare fanns på marknaden då) för att kanske slippa spela med kniven mot strupen nu.