2021-01-29, 09:22
Medlem
Man.in.whites avatar
Nu är mitt PS5 påväg.

Kommer aldrig mer göra niten att beställa från Webhallen eller rättare sagt företag som öppnar för förbokningar ett år i förväg.

Bokade från följande bolag

Webhallen 1:a maj
Ginza 27:e september
Mediamarkt 13:e oktober

Jag får mitt från Ginza nu.

En vän bokade CDON i oktober och fick sitt innan jul.

Kontentan är att Webhallen eller liknande inte får fler enheter för att de öppnade sin förbokning först. Du hamnar bara långt bak i kön med tusental framför dig eftersom du är flera månader efter första bokningen.

Bättre då att boka av företag som öppnar förbokningen först någon vecka innan release.
Citera
2021-01-29, 12:28
Medlem
Bokade min i mitten av augusti. Tror ni det finns en chans att jag får min vid nästa leverans? Och tror ni det kommer en leverans till snart?
Citera
2021-01-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Bokade min i mitten av augusti. Tror ni det finns en chans att jag får min vid nästa leverans? Och tror ni det kommer en leverans till snart?

Bokade min på Webhallen ska väl läggas till.
Citera
2021-01-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Bokade min på Webhallen ska väl läggas till.
Om du läser inlägget före ditt så ser det inte så ljust ut.

Förbokade mitt på Inet i juni och har inte hört mer än att de ska hålla oss uppdaterade, vilket de inte gjort.

Känns som förbokningen var meningslös. Kommer beställa från annat EU-land istället, känns som de kommer få det tidigare och blir 1 000 kronor billigare.
Citera
2021-01-31, 13:29
Medlem
Någon mer än jag som råkat ut för Fredrik Åkerström som utger sig för att sälja via marketplace? Skickar passfoto och anger sig komma från Borås. Använder Lunar Bank för swishbegäran. Dyker sen aldrig upp.
Vi borde göra en gemensam insats för att stoppa detta och hitta bedragaren... Har polisanmält men de bryr sig inte.
Citera
2021-01-31, 19:33
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparn666
Någon mer än jag som råkat ut för Fredrik Åkerström som utger sig för att sälja via marketplace? Skickar passfoto och anger sig komma från Borås. Använder Lunar Bank för swishbegäran. Dyker sen aldrig upp.
Vi borde göra en gemensam insats för att stoppa detta och hitta bedragaren... Har polisanmält men de bryr sig inte.

Har du skickat pengar till honom?
Citera
2021-01-31, 20:04
Medlem
Ja, var naiv och trodde kopia av passfoto, kvitto och bilder på allt skulle räcka. Behöver inte höra mer att jag var naiv , men konkreta tips på hur man kan gå vidare. Har kontakt med polis, lunarbank min bank. Men de sköter ju i det. Annonsen är uppe då och då.
Citera
2021-02-01, 13:21
Medlem
jonniecbs avatar
Citat:
Ja, var naiv och trodde kopia av passfoto, kvitto och bilder på allt skulle räcka. Behöver inte höra mer att jag var naiv , men konkreta tips på hur man kan gå vidare. Har kontakt med polis, lunarbank min bank. Men de sköter ju i det. Annonsen är uppe då och då.

Polisanmäla för vad? Du har swishat pengar till honom, det är inte brottsligt att ta emot pengar.
Citera
2021-02-01, 15:55
Medlem
Elgiganten kör utlottning på onsdag. Kolla Elgigantengaming på Instagram och deras senaste story
Citera
2021-02-01, 16:17
Medlem
Citat:
Vad betalade du?
Citera
2021-02-01, 17:58
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vintovka
Elgiganten kör utlottning på onsdag. Kolla Elgigantengaming på Instagram och deras senaste story

Vilken tid?
Citera
2021-02-01, 17:59
Medlem
Dan88s avatar
Citat:

Du skrev "Dyker sen aldrig upp." så ni skulle mötas för affären, varför swishade du pengarna innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in