Citat:
Ursprungligen postat av
Dlanod
Hva er nå det for argument og hva vet du om det? Barna er voksne og det er vel barnebarna og for alt jeg vet. Det er jo like mye argument som at TH er uskyldig fordi politiet er idioter og barna støtter sitt biologiske opphav. Mye som tyder på en maks dysfunksjonell familie. Så hvis det å forsvinne er eneste veien ut med livet i behold og med litt mer enn "100 kr i ukepenger" kanskje kombinert med at hun er presset til det ja hvorfor ikke? Jeg tenker og at minst et av barna er med på dette så det er ikke gitt at hun nødvendigvis ikke kan se noen av dem igjen... Jeg synes det er en interessant hypotese uavhengig av hva som tidligere er filmet av sin egen forsvinning.
Anne var veldig glade i barnebarna. De er vel rundt 10-15 år.
TH led nok av dysosial/antisosial personlighetsforstyrrelse (psykopati). Når det gjelder barna, så er det for lite info som kommer fram til at man kan kalle dem for psykopater. Sønnen har blitt stemplet som rusmisbruker av Legokatt, fordi han spiller musikk. Og dermed kan det være han som er med på dette plottet. Det har hun skrevet i et tidligere innlegg.
Men det viktigste er jo sporene på åstedet. Slepespor av avføring, og muligens aerosoldråper av blod som ikke kan stamme fra noe annet enn at hun ble drept ved kvelning.
Rettsmedisinsk institutt har konkludert med dette utifra de biologiske spor som er funnet på åstedet.
Mener du at Anne med vilje skal ha kuttet seg opp og spredd sitt eget blod utover? Eller klint avføring utover gulvet? Hvis målet er å få det til å se ut som en kidnapping, og dermed få TH til å betale penger, så henger ikke dette ihop med at TH samtidig skulle bli straffet for å ha drept Anne.
Hvorfor skulle TH betale løsepenger når alt tyder på at hun er blitt drept, og at mottaker ikke gir noe livstegn? Hvordan skulle TH kunne betale når han sitter i varetekt? Det henger rett og slett ikke på greip.