Citat:
Du kan i efterhand ta reda på vem du har röstat på. På ett sätt har du rätt, inget av det jag har skrivit är ett solklart bevis för att valfusk har förekommit. Men kan du inte berätta för mig hur ett bevis för valfusk ska se ut? Vad hade fått dig att tro att valfusk har förekommit? Klippet där valarbetare tar fram en väska från under ett bord efter att de andra har gått hem, vad tycker du om det? Är det republikanska skådespelare?Välkommen in i diskussionen, synd bara att du tar med dig en lång lista vars punkter inte stämmer överhuvudtaget eller inte har något med valfusk alls att göra. Alla dina punkter har gåtts igenom i den här tråden sedan valet.
Men nr 18 var ny tror jag! Kan du ge en länk till det där? Det låter konstigt att en valarbetare har vetskap om vem som röstat på vad då röster inte kan kopplas till person i det läget
Men nr 18 var ny tror jag! Kan du ge en länk till det där? Det låter konstigt att en valarbetare har vetskap om vem som röstat på vad då röster inte kan kopplas till person i det läget
Som jag ser det är det närmast omöjligt att bevisa att ett omfattande valfusk har ägt rum, så vida inte många av de inblandade erkänner det. Även om vi hade haft en film där man tydligt kan se flera valarbetare slänga röster på Trump och scanna röster på Biden flera gånger, hade det ändå inte räckt, då det endast hade bevisat att "några" valarbetare har fuskat, vilket sker i alla val.
Men när det gäller valet i USA finns det så extremt många saker som "tyder" på att det förekom fusk. När Saddam Hussein levde hölls det ett val i Irak där han fick 100% av rösterna. Tror du att valfusk förekom? I så fall, bevisa det!!!