Citat:
Ursprungligen postat av
firebird1974
Ja det tror jag också. Hon verkar ha lite skinn på näsan den unga damen, hon står upp ganska bra mot SD.
Det ligger garanterat annat bakom men det har föga med barnen att göra.
Han gör en svit av gnäll som sträcker sig från kaninburar, till att han gör sig till offer som separerad pappa som ingen vill ha och projicerar ånyo på den stackars dottern som fått huvudvärk av terrorn och inte orkar gå till skolan pga tårar och sömnbrist av hans jävla attack.
Han drar upp att H anklagar honom för att älta gammalt, han gör utfall om hans stora ansvar då hon var deprimerad.
Hon kontrar med otrohet. Det avrundas med strössel och gestapoförhör som skickas till H.
Han är uppenbart stressad 6-8 maj av nån anledning. Eller pressad.
Han krumbuktar även med att säga att han inte vill åka till USA och det förefaller röra sig om en peak av antingen stress eller frustration.
Det är intressant eftersom det berör närtid innan mordet som sker i sista minuten innan resan.
En reaktion som kan ses hos murder in making. Det får mig även att undra om han är så motiverad i förhållande till att mordet ser ut att vara utfört i affekt.
Mitt i det heta undrar H om han vill bli loggad på LWs wig. Han säger nej.
Där skriver hon en helskum text i kommentarsfältet om man sammanför det med pågående gräl.
Det är minst sagt en intressant dialog.