2021-01-30, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Och vilken var det?

Du skrev "Hon vill inte ändra i sin anmälan, sin sanning men han hotar och går all in ända in i det sista."

Den detaljen framgick väl ganska tydligt i MÖS förhör som vi traggla igenom för någon dag sen?

Han hade säkert full koll i vilket läge den diskussionen befann sig i, precis på samma sätt som han tog reda på var i relationen HD och Sillen befann sig i.

Jag ser att det fanns en stor vinning för SD att fortfarande vara intim med LW- Accessen till hennes kommunikation/kontrollen.
Senast redigerad av viperstyle 2021-01-30 kl. 09:48.
Citera
2021-01-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
TP är även med i SD:s Telegram från aug 2019. Se bild nedan. Inte inläst på deras relation än. Hon har jobbat på Pizza Hut vet jag dock. Geocachare.

Detta är även bilden jag menade igår när det diskuterades om HD och SD hade kontakt på Telegram vid tiden för mordet.

I teorin ja då HD säger i förhör att hon skaffat den appen för att ha kontakt med nåt geocaching-gäng från Sthlm. Men 5 mars tror jag det var så hade LW skickat till henne där i ”secret chat” med två sekunders ”self destruction” av meddelanden.

Så både SD och HD hade Telegram installerat i mobilerna innan mordet och så långt fram till som SD blev gripen igen slutet av augusti 2019.

Som synes så använde de sig av både ”secret chat” (hänglåset) och vanlig chatt.

https://www.bildtagg.se/bild/ygd2nmcamjb5p8swn6y5tje

Men vad tusan, nu är det något jag inte hänger med på igen...

Menar Du att denna TP är Tess som SD sms:ar till tidig morgon dagen efter mordet?
Citera
2021-01-30, 09:53
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Den detaljen framgick väl ganska tydligt i MÖS förhör som vi traggla igenom för någon dag sen?

Han hade säkert full koll i vilket läge den diskussionen befann sig i, precis på samma sätt som han tog reda på var i relationen HD och Sillen befann sig i.

Jag ser att det fanns en stor vinning för SD att fortfarande vara intim med LW- Accessen till hennes kommunikation/kontrollen.

Jag har inte läst de inläggen eftersom det bara handlar om LWs propagamda i kriget mot SD.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-01-30 kl. 09:56.
Citera
2021-01-30, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Men vad tusan, nu är det något jag inte hänger med på igen...

Menar Du att denna TP är Tess som SD sms:ar till tidig morgon dagen efter mordet?

”Du väntade tills jag var naken” och sånt var väl från 11/5.

Sen nåt runt 14:15 och efter 15:00 14/5.

Och sen runt 6-tiden 15/5 ja.
Senast redigerad av Avel 2021-01-30 kl. 10:01.
Citera
2021-01-30, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Jag har inte läst de inläggen eftersom det bara handlar om LWs propagamdai i kriget mot SD.

Det låter som en väl enfaldig och fyrkantig ståndpunkt.

Två fel ger väl inget rätt?
Citera
2021-01-30, 10:02
Medlem
Citat:
”Du väntade tills jag var naken” och sånt var väl från 11/5

Måste erkänna att jag helt tappat tråden... ovanstående "Du väntade tills jag var naken" har jag inte läst någonstans. (Kanske kan Du förklara för en pensionär i PM så alla andra slipper).
Citera
2021-01-30, 10:10
Medlem
Citat:
”Du väntade tills jag var naken” och sånt var väl från 11/5.

Sen nåt runt 14:15 och efter 15:00 14/5.

Och sen runt 6-tiden 15/5 ja.

11/5 var dagen SD jobbade (klämdagen) och han berättar om LW:s och hans blodiga sex på jobbet.

Jag funderade på om smeknamnet Tess var dottern han skickade sms till på morgonen... men om det handlade om något naket var det knappast dottern det var frågan om.
Citera
2021-01-30, 10:13
Medlem
Citat:
Måste erkänna att jag helt tappat tråden... ovanstående "Du väntade tills jag var naken" har jag inte läst någonstans. (Kanske kan Du förklara för en pensionär i PM så alla andra slipper).

06:34 så skriver han:

”Du, Jag ska sluta skriva övertydllga ocn grova inviter till dig. Du är bra. Jag gillar dig. Vill ha dig som kompis.”

145/48 börjar tidslinjen för 11-12/5.
145/109 börjar hans tidslinje för 14-15/5.
Hennes meddelanden har nån beige/persikofärgad textmarkering i tabellen.
Citera
2021-01-30, 10:14
Medlem
Citat:
11/5 var dagen SD jobbade (klämdagen) och han berättar om LW:s och hans blodiga sex på jobbet.

Jag funderade på om smeknamnet Tess var dottern han skickade sms till på morgonen... men om det handlade om något naket var det knappast dottern det var frågan om.

Nej det är alltså geocachingpolaren han ber om ursäkt till sen för att ha skickat grova inviter.
Citera
2021-01-30, 10:25
Medlem
Här kommer lite för konspirationsteoretikerna i tråden.

Fhl som höll de flesta förhören med HD och även förhör med mamma BA har...

Citera
2021-01-30, 10:33
Medlem
Citat:
Nej det är alltså geocachingpolaren han ber om ursäkt till sen för att ha skickat grova inviter.

TP är väl J*anis flickvän?
Citera
2021-01-30, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
TP är väl J*anis flickvän?

Ja men så är det va. Hon skriver om tidsskillnad och JO har ju varit på resa där.

Det är ju lite ”hö-hö” där med JO om att SD skulle göra nåt med TP för hon kom hem tidigare från USA eller vad det var.

En sån polare vill man ha med lite grova inviter (SD:s egna ord) till flickvännen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in