2021-01-29, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR-
hinner man föra över 500k hos avanza på 10min som nybörjare eller kommer man nekas samt missa chansen att köpa gme ?

Beror på hur snabb du är. Men som sagt, marknaden öppnar måndag igen, så lägger du en order så kommer den släppas igenom på måndag.
Citera
2021-01-29, 21:51
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Den har pågått i två veckor nu och den slutar inte.

Ja, men det skulle ju ske något sort sammanbrott nu fredag, eftersom Shortsen skulle expire. Vilket ju bara är löjligt att tro, men så framfördes det i trådarna.

Kursen skulle gå paraboliskt upp till 5K. Sorry, så blev det inte.

Melvin Capital och andra fonder har som sagt lämnat för flera dagar sedan, och kvar är någon sorts bisarr standoff mellan retailers som tror kursen ska gå upp till himlen och andra retailers som har shortat. Och kursen ligger på 325 när egentligt värde är runt 10.

Så ser det ut inför helgstängningen, lycka till
Citera
2021-01-29, 21:52
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Så sjunker den nu pga short ladder?

Fråga om Avanza, blir man av med avkastningen när börsen stängt eller sker det när man till slut säljer?

Du har inte förlorat något om du inte säljer.
Citera
2021-01-29, 21:52
Citat:
hinner man föra över 500k hos avanza på 10min som nybörjare eller kommer man nekas samt missa chansen att köpa gme ?

Det hinner du, har för mig att swishen slutar funka 23😁
Citera
2021-01-29, 21:53
Citat:
Ursprungligen postat av harlettoscara
Beror på hur snabb du är. Men som sagt, marknaden öppnar måndag igen, så lägger du en order så kommer den släppas igenom på måndag.

Knappast till dagens kurs.
Citera
2021-01-29, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Du är körd

https://www.trustpilot.com/review/www.etoro.com

WTF? Vad menas med det kommer mina pengar ryka? Verkar väldigt långsökt.
Citera
2021-01-29, 21:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ja, men det skulle ju ske något sort sammanbrott nu fredag, eftersom Shortsen skulle expire. Vilket ju bara är löjligt att tro, men så framfördes det i trådarna.

Melvin Capital och andra fonder har som sagt lämnat för flera dagar sedan, och kvar är någon sorts bisarr standoff mellan retailers som tror kursen ska gå upp till himlen och andra retailers som har shortat. Och kursen ligger på 325 när egentligt värde är runt 10.

No shit subban, på GMEs största marknad har horungarna infört Max 1 per skalle för att förhindra toppen, vad tror du annars påverkar detta negativt ur vår synvinkel? Som jag skrev innan de är hack i din skiva byt sida du blir tråkig i längden.
Citera
Medlem
jonniecbs avatar
Citat:

Kör bara för fan låter som ett rimligt sätt att spendera en halv miljon på
Citera
Medlem
Lagerkommandants avatar
Jag har en säljorder på 1 aktie @ $1.000.000
Låt det sjunka in!
Senast redigerad av Lagerkommandant 2021-01-29 kl. 21:57.
Citera
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Citat:

Får du betalt eller varför förpestar du tråden med desinformation? T.o.m. CNN säger att det är trams:
https://edition.cnn.com/business/liv...19f7bef363f150
Citera
2021-01-29, 21:55
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Baserat på vad jag ser (intresse, volym, kursrörelser) så tippar jag på en öppningskurs på måndag runt 180.

Observera att det är bara en best guess, kan bli lägre, kan bli högre.
Citera
2021-01-29, 21:55
Medlem
kukflashs avatar
Citat:

Varför ljuger du? https://www.cnbc.com/2021/01/29/game...this-year.html artikel från idag tillskillnad från den du länkade som kom ut 27 januari.

En annan sak som är lustigt, du har i över 50 sidor sagt att aktien kommer att krascha. Men ändå har du mage att ifrågasätta varför folk tror att den kommer öka. Sett till priset så är det du som haft fel. Om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in