Citat:
Ursprungligen postat av
trumpisking
förädlad i Skellefteå, oväntat, hur många spelare har Växsjö ”köpt” när dom förädlats av Skellefteå senaste 10 åren?? 30 st tror jag
Nu tar du i så du skiter ner dig. De ser vilken fantastisk verksamhet växjö har jämfört med SilverAik. I skellefteå handlar allt om att kunna åka så snabbt som möjligt. I växjö handlar det om puckkontroll och laget.
Calof valde inte växjö för pengarna. Han spela ju för en junior lön nu.