2021-01-29, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Klassiskt feminist luder som söker uppmärksamhet. Rapace har inte gjort något.

Hur vet du det? Var du närvarande när det hela ska ha hänt?
Citera
2021-01-29, 15:09
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Noomi är känd utomlands. Ola har gjort en (?) roll i en Bond-film för många år sen. Han dog i första akten, och hade väl inga repliker.
Han är knappt känd ens i Sverige, möjligen ökänd.
https://www.instagram.com/p/CKcruTjJ...d=pv3skru84l4q
Citera
2021-01-29, 15:26
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ingen aning, domstolen får avgöra det. Men att O.R har kvinnornas fulla sympati i ett sånt här läge är ytterst märkligt med tanke på att han har en historia av att inte vara snäll mot kvinnor. Det är dock fint att se kritiska röster höjas i hans kommentarsfält.
Läs dina inlägg om O.R i tråden, du har dömt honom redan från första stavelsen..🙄
Och om man läser mellan raderna så kan man nästan ana en viss avundsjuka hos dig gentemot O.R..🙂
Citera
2021-01-29, 15:26
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Det kan man tänka sig. Det är välkänt i advokatkretsar att Massi-Fritz kontaktar målsäganden i högprofilerade mål, för att de ska välja henne som målsägandebiträde. Detta trots att ett sådant förvarande otvetydigt är ett brott mot advokatsamfundets stadgar. Det är ett skämt att advokatsamfundet inte uteslöt henne för två år sedan, även om det bara var två ledamoter det hängde på..

EMF är ökänd för att försöka dra sina ärenden in absurdum ända upp till Högsta Domstolen om en anklagad man friats av tingsrätt och hovrätt. Dessutom fick hon 2018 en varning av Advokatsamfundet för saltade faktureringar och orimliga arbetsförhållanden för sina anställda: https://www.svt.se/nyheter/stjarnadv...vokatsamfundet
Citera
2021-01-29, 15:29
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Läs dina inlägg om O.R i tråden, du har dömt honom redan från första stavelsen..🙄
Och om man läser mellan raderna så kan man nästan ana en viss avundsjuka hos dig gentemot O.R..🙂
Skuldfrågan är oväsentlig i denna tråd. Jag har endast redogjort för vem och vad anmälningarna handlar om.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-01-29 kl. 15:37.
Citera
2021-01-29, 15:47
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
EMF är ökänd för att försöka dra sina ärenden in absurdum ända upp till Högsta Domstolen om en anklagad man friats av tingsrätt och hovrätt. Dessutom fick hon 2018 en varning av Advokatsamfundet för saltade faktureringar och orimliga arbetsförhållanden för sina anställda: https://www.svt.se/nyheter/stjarnadv...vokatsamfundet

Japp, det är den varningen jag åsyftade när jag skrev om att hon borde ha uteslutits för två år sedan. Fyra ledamoter + Anne Ramberg var för uteslutning, fyra emot.
Citera
2021-01-29, 15:51
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Skuldfrågan är oväsentlig i denna tråd. Jag har endast redogjort för vem och vad anmälningarna handlar om.
Vi säger så..
Citera
2021-01-29, 15:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Ola Rapace är INTE GIFT
Har han skilt sig igen?
Det tar ju bara 14 dagar så det är ju fullt möjligt.
Citera
2021-01-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
https://www.instagram.com/p/CKcruTjJ...d=pv3skru84l4q

En biroll i en halvtimmes lång kortfilm kanske inte var det bästa exemplet på hans storhet.
Citera
2021-01-29, 15:54
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Bodström hävdar att det finns filmer, SMS och vittnen som talar till hans klients fördel. Hur det är med den saken får vi väl se, kan ju vara en del av spelet att blåsa upp egen bevisning.

Det finns tiotusentals psykkärringar som är potentiella anmälare för diverse bullshit. De brukar ha en stege. Har de barn ihop så ska barnen lida för att kärringen blev lämnad. En sådan förföljelse har jag sett pågått i tiotals år via anmälningar till soc, och rättegångar om vårdnad etc. och har inte mannen tungan rätt i munnen så kan det gå riktigt illa. Det som förenar alla dessa psykoffer är att de har noll substans i det de påstår. Detta pågår runtomkring mig i samtliga mina manliga vänners liv. Det tar tid att reda ut försmedade kärringars anmälningar, men det brukar gå bra till slut. Det är barnen som får lida.

Sen har vi de som anmäler ex för misshandel etc. Det är mkt vanligt och något som polisen måste ta allvarligt på, tills de utrett och insett att tjejen är ett psykfall. Kan ta tid, eftersom stalkertjejen har enormt mkt energi. De brukar vara borderline och sådana är mkt övertygande. Man måste vara två psykologer som behandlar en sådan, eftersom de har en förmåga att dra in psykologen i sin skit och fantasivärld.

Sen finns det skitstövlar till män.
Citera
2021-01-29, 15:55
Bannlyst
Jag har ett ljudklipp där OR sitter och tar ladd och hotar en 18-årig tjej ✌️
Citera
2021-01-29, 15:55
Medlem
mjukmjukares avatar
Hur ska SVT hantera resterande Stjärnorna på slottet OM det är o.r. OCH dom i konsekvensens namn ska stoppa ”fula fiskar” till varje pris??

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in