Citat:
Ursprungligen postat av
Gizur
Bodström hävdar att det finns filmer, SMS och vittnen som talar till hans klients fördel. Hur det är med den saken får vi väl se, kan ju vara en del av spelet att blåsa upp egen bevisning.
Det finns tiotusentals psykkärringar som är potentiella anmälare för diverse bullshit. De brukar ha en stege. Har de barn ihop så ska barnen lida för att kärringen blev lämnad. En sådan förföljelse har jag sett pågått i tiotals år via anmälningar till soc, och rättegångar om vårdnad etc. och har inte mannen tungan rätt i munnen så kan det gå riktigt illa. Det som förenar alla dessa psykoffer är att de har noll substans i det de påstår. Detta pågår runtomkring mig i samtliga mina manliga vänners liv. Det tar tid att reda ut försmedade kärringars anmälningar, men det brukar gå bra till slut. Det är barnen som får lida.
Sen har vi de som anmäler ex för misshandel etc. Det är mkt vanligt och något som polisen måste ta allvarligt på, tills de utrett och insett att tjejen är ett psykfall. Kan ta tid, eftersom stalkertjejen har enormt mkt energi. De brukar vara borderline och sådana är mkt övertygande. Man måste vara två psykologer som behandlar en sådan, eftersom de har en förmåga att dra in psykologen i sin skit och fantasivärld.
Sen finns det skitstövlar till män.