🎩👌
👻 JokerSpöket säger:
- Sálve❗et Bónum Vespérum till alla trådens
skäckfilms-entusiaster.
Under de tre sista dygnen som förflutit, har jag sett tre ( 3 ) stycken riktigt fina klassiska skräck- och thriller-filmer, och de har samtliga varit med riktigt härlig spänning i filmerna och med många kusligheter och överraskningar.
Jag måste själv få framföra, att det är väldigt tacksamt att kunna få se och njuta av sådana otroligt fina skräck- och thriller-filmer.
1 ) Out of Contention: "The Victim" från året 1972 med den suveräna skådespelerskan Elizabeth Montgomery som "Kate"
i huvudrollen.
Jag ger denna Brittiska mysterie-thrillern från 1972, tre ( 3 ) stycken stjärnor av fem ( 5 )
möjliga ☆ ☆ ☆ 👍
2 ) Shattered: "Something to Hide" från året 1972 med den mycket härliga skådespelerskan Shelley Winters som "Gabriella" i huvudrollen.
Jag ger denna Brittiska thrillerfilmen från 1972, tre ( 3 ) stycken stjärnor av fem ( 5 )
möjliga ☆ ☆ ☆ 👍
3 ) "Whoever Slew Aunite Roo" från året 1971 med Shelley Winters som "Mrs. Forrest" och "Auntie Roo" i huvudrollen, och i denna filmen, är Shelley Winters makalöst bra i sin roll.
Jag ger denna Engelska skräck- och thriller-filmen från 1971, tre ( 3 ) starka stjärnor av
( 5 ) möjliga ⭐⭐⭐ 👍
I den Engelska skräckfilms-thrillern finns barn-skådespelarna Mark Lester som "Christopher Coombs" och Chloe Franks som "Katy Coombs" och bägge två är fantastiska i sina roller.
Barnskådespelaren Mark Lester, är bland annat känd som "Oliver Twist"
Barnskådespelerskan Chloe Franks är bland annat känd i skräck- och vampyr-filmen "The House that Dripped Blood" från året 1971 så som "Tales from the Crypt"
Obs❗Gällande barnskådespelaren Mark Lester, så skall jag under morgondagen och kvällen, framföra en makalöst bra skräck- och thriller-film i absolut särklass och just med Mark Lester som ung pojke i filmen.
I den skräck- och thriller-filmen som jag skall framföra i morgon kväll i skräckfilms-tråden, finns en, av de riktigt stora kvinnliga skådespelerskorna med och som har huvudrollen tillsammans med den unga pojken Mark Lester.
Den skräck- och thriller-filmen, spelar bland annat på, förbjuden frukt, smakar alltid bäst, och filmen, är mycket djupt berörande.
Kvällens film 🌜 som jag i dag har valt,
blev⬇
En Amerikansk skräck- och thriller-film som har titeln:⬇
"What's the Matter with Helen" och är från
året 1971.
I skräckfilms-thrillerns huvudroll, finns återigen den härliga skådespelerskan Shelley Winters.
Vidare ... Logan Ramsey som "The Police Detective" ... känd från skräck- och monster-filmen "The Beast Within" från året 1982.
Vidare ... Dennis Weaver och Debbie Reynolds, Harry Dean Stanton och Timothy Carey ...........
......... med flera .............
Regissören: Curtis Harrington.
Jag ser verkligen fram mot, att i kväll få se en tredje skräck- och thriller-film med skådespelerskan Shelley Winters i huvudrollen, och jag tycker att hon är riktigt bra i sina filmroller 👍
With best regards/
Jester,The Ghost 👋👻