[quote=Fullblitz|74467754]Reimer uppger att Esbjörn sålde sin fastighet och att det var frid och fröjd tills Majkgård dök upp, det är inget vi vet eller har fått bekräftat. Dvs en trådsanning från Ebba Busch-sekten.
Att Esbjörn vägrat ta kostnader och att Ebba Busch därför har tagit dom är något som Ebba Busch har sagt, dvs Ebba Buschs sanning och något som inte är bekräftat av båda parterna. Detta är alltså en trådsanning som Ebba Busch-sekten gladligen håller vid liv.
Det finns massor med andra incidenter som hålls vid liv av Ebba Busch-sekten, tyvärr spelar det ingen roll om man manar till lugn och inväntar fakta. Spekulera gärna men var tydliga för allas skull att ni gör så.
Jag tycker att du och övriga Ebba busch-sekten killgissar mest hela tiden. Du gör det även i texten här.
Återigen, vi vet inte under vilka omständigheter eller hur avtalet faktiskt undertecknades, det enda vi vet är att det finns ett undertecknat avtal.
Absolut och vi är nog alla överens om att det är en rejäl utmaning för Esbjörns sida att lyckas med det.
Citat:
Ursprungligen postat av
nova68
Vad har han lämnat in som bevis egentligen?
Om inte Binninge lägger ner nu och begär förlikning istället, blir det hårt för honom.
För då men inte förrän då kommer Ebbas ombud lämna hela sin nådiga lunta till rätten.
Återigen så killgissar du å det grövsta, spride fake-information här. Du vet precis inget om det här och spekulerar man åt andra hållet så målas det ju inte upp trevlig bild av Ebba Busch från hennes partikollegor som påstår att hon kommer att driva detta i absurdum, det motsätter även din killgissning.
Enligt henne ja, skulle ju vara politiskt självmord för henne att ens antyda något annat oavsett om det är sanning eller inte.
Ehh

Det är inga killgissningar och jag tillhör ingen Ebba-sekt heller, inte ens svenska kyrkan.
Ateist är vad jag är och dessutom kommunist, ända sedan partiboken fortfarande fanns.
Tror det slutligen kommer visa sig, vilket av våra diskussionsinlägg som stämmer.
Jordabalken är strikt i sina formkrav och tillämpningar, varken ad hominem eller ignoratio elenchi tillåts inom den.