2021-01-27, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Den som du tog del av?
Vi är alla eniga här inne att du och Mary har något gemensamt
Har du svårt att hitta ett inlägg som ligger under ditt eget? Det krävs säkert IQ 30 för det .
Citera
2021-01-27, 13:11
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Har du svårt att hitta ett inlägg som ligger under ditt eget? Det krävs säkert IQ 30 för det .

Det har ju inte ens du och Mary tillsammans
Citera
2021-01-27, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det känns som att du kommer implodera vilken sekund som helst

Jag har inte hört Henrik få en "direkt order", att Daniel däremot sa att han gärna får vara behjälplig vid frågor är en helt annan sak.
Det är ingen jävla praoplats de är på där alla ska lära sig exakt alla moment.
Äntligen finns det ju lite material till diskussion
Daniel sa inte att han gärna får vara behjälplig vid frågor. Han sa: "O sen så tänker jag, Henrik du finns bara en armlängds … så att har ni nån fråga så får du skicka ut svaret till tjejerna så dom kommer vidare. Du bistår med dom om dom har nån fundering."

Det är inte en fråga, inte en önskan - det är en order "Du gör detta".
Citera
2021-01-27, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Det har ju inte ens du och Mary tillsammans
Säger den som inte kan hitta ett inlägg under sitt eget.
Citera
2021-01-27, 14:04
Medlem
kan vi inte enas om att både henrik och mary är 2 riktiga luffare som har svårt att ta kritik?
Citera
2021-01-27, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kan vi inte enas om att både henrik och mary är 2 riktiga luffare som har svårt att ta kritik?
Agree! Jag tillhör ingen av deras fanclub.
Citera
2021-01-27, 14:40
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Agree! Jag tillhör ingen av deras fanclub.

Det kanske är så . Men jag hade klarat av att umgås med Henrik, även om han är trubbig och pratar som en jävla bonde. Men den norrländska attack-flatan hade jag inte ens pissat på om hon brann
Citera
2021-01-27, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Det kanske är så . Men jag hade klarat av att umgås med Henrik, även om han är trubbig och pratar som en jävla bonde. Men den norrländska attack-flatan hade jag inte ens pissat på om hon brann
Det var hårt
Jag känner tvärtom. Märy har åtminstone lite sociala skills även om dialekten och högljuddheten gör att man vill strypa henne långsamt bakom en vedhög. Falskheten är inget plus.

Henrik har däremot inga sociala skills. Han är en dryg surgubbe, har väl inte uttalat sig positivt om nån enda Farmare förutom Daniel. "Allt var skit och sen dog jag" kan hans liv sammanfattas med en gång i framtiden tänker jag.
Citera
2021-01-27, 14:53
Medlem
Citat:

jag hade inte klarat att umgås med henke en hel sommar å höra samma tugg dag ut och dag in jag hade flippat efter 4-5 veckor tror jag

mary hade jag tjatsat med som fan på ren jävulskap bara för att göra henne ännu mer irriterad och arg
Citera
2021-01-27, 15:06
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Henrik har däremot inga sociala skills. Han är en dryg surgubbe, har väl inte uttalat sig positivt om nån enda Farmare förutom Daniel. "Allt var skit och sen dog jag" kan hans liv sammanfattas med en gång i framtiden tänker jag.

Allt var skit sen dog jag
Citera
2021-01-27, 16:26
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Det var hårt
Jag känner tvärtom. Märy har åtminstone lite sociala skills även om dialekten och högljuddheten gör att man vill strypa henne långsamt bakom en vedhög. Falskheten är inget plus.

--Du ser4 och hör det du vill blir mer uppenbart. han pratar ju en massa gott och berömmer storbonden. Jag skulle inte säga att
Mery har några sociala skills. Då hade hon kunnat hantera kritiken och den buffliga sur gubben. Som jag inte ser. Rak ja men inte sur.
Citera
2021-01-27, 16:45
Avslutad
Citat:
Allt var skit sen dog jag
Det är summeringen. Henriks variant på kortare sikt "Jag gick upp, och sen var den dan förstörd" .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in