Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Klart at det spiller noen rolle. Hvis du skal påpeke noe som noen har skrevet, så må du jo finne fram det rette innlegget.
Poenget her, er ikke om Anne var innlagt eller ikke, men Havhests påstand om at Anne fikk behandling for alkoholproblemer, og at vi kan ta det med en klype salt siden det kommer fra Havhest.
Å være medlem i AA (hvis det var slik) kan ikke kalles å ha "fått behandlig for alkoholproblemer".
Så her har Havhest overdrevet veldig.
Å omtale Havhest som et nettroll, er ikke dårlig folkeskikk. Det er jo bare å si sannheten.
Når det gjelder det med "måtte foreta seg noe", så ser jeg ikke hvordan du kan koble det sammen med et alkoholforbruk, siden Tom Hagen selv hadde store alkoholproblemer.
Dette fortjener egentlig ikke et svar.
Når jeg påpeker at du siterer feil, så spiller det liten rolle i hvilket innlegg du fusker.
Det er opplyst at AEH hadde et alkoholproblem. Dette er bekreftet av Minnimus. Jeg har ingen grunn til å betvile dette. Gjør du det, må du ta dette med Minnimus.
At Havhest gjentar denne påstanden, som egentlig ikke en påstand, men noe de fleste kjenner til, kan du vel ikke bebreide Havhest for. Det er derfor helt tullete, når du ber andre brukere om å ta Havhests påstander med en klype salt. Er det noen som er useriøse, er det ingen andre enn deg.
Det er kjent at AEH deltok i en forening for mennesker med rusproblematikk. Dette i seg selv, bekrefter at Havhest ikke farer med usannheter. Å delta i en slik forening, kan selvsagt være en del av en langsiktig behandling. Men da har mange allerede vært i kontakt med helsevesenet. At TH kan ha et rusproblem, forhindret jo ikke at han, og kanskje barna, forsøkte å hjelpe AEH. Eller mener du TH måtte være rusfri, før han kunne hjelpe kona? Og selv om TH hadde et rusproblem, så kan jo konas problemer ha vært mye mer problematiske. At du mener at Havhest er et nett-troll, er din påstand, og blir ikke mer sant av den grunn. Eller snakker du på vegne av hele gruppa?
Du må gjerne fortsette med dette tullet, men det det blir uten meg. Hele gruppa ser nå at jeg forsøker avslutte denne diskusjonen med deg. Forsøker du å trekke meg inn i diskusjonen igjen, bekrefter dette at det ikke er Havhest som er nett-trollet.