2021-01-26, 21:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Plank!

Förlåt men försök vara lite pedagogisk
Citera
2021-01-26, 21:59
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Förlåt men försök vara lite pedagogisk

Det kan inte tandköttet fatta! 😄
Citera
2021-01-26, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Jag förstår inte det där snacket som kommer upp varje säsong: "Vi är här för att lära sej." Var står det att ďom är där för att lära sig? Dom är väl där för att visa vad dom kan?
De ska leva som "förr i tiden" och då ska de lära sig en massa saker som folk kunde förr men som de flesta inte kan idag. Typ göra en gärsgård, mjölka, mala säd till mjöl etc. Förr kunde alla snickra, det kan inte alla idag. Då ska man lära sig.
Citera
2021-01-26, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Snickarn från Skaraslätta får väl ändå runda hörnen lite. Han har ju rätt i sak men behöver känna av vad han har för människor runt om sig, annars blir han en dryg besserwisser. Eller han är nog lite av det redan.
OM han är. Han är så dryg så Ranelid verkar ödmjuk i jämförelse.
Citera
2021-01-26, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Hon Määry är en chef som sitter högt på sin stol i vardagen, hon tål inte att bli tillsagd helt enkelt
Och du tyckte att Henrik hanterade det bättre när han blev tillsagd? Av TRE pers, dessutom. En snöboll har större chans i helvetet än att Henrik skulle medge att han gjort något fel.
Citera
2021-01-26, 22:50
Medlem
Jag är lite nyfiken på Linnea som inte har synts så mycket hittills. Varför är hon i skymundan? Vad kan hon, vad gör hon? Är hon en underdog?
Citera
2021-01-26, 22:56
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jag uppfattar honom som rak och lite kärv.
Inte som en dryg besserwisser.

Hårfint det där. Han kan ju definitivt uppfattas besserwissrig om han på ett osympatiskt sätt framför kritik till nybörjare i grenen så att säga.
Lägger man ned tid men gör fel, så har man ändå försökt och ska inte behöva höra att man är tvärdålig. Goes without saying i min bok.
Han verkar ju inte ha tålamod med någon som inte äger samma kunskaper som sig själv. Ett jävla gnat om plankor och brädor hela tiden.
Nåväl, jag ogillar honom inte men han får allt kamma till sig vad det gäller tålamod och ha förståelse för olikheter i kunskap.
Vad Mary anbelangar så har jag inte bestämt mig för om hon är bra eller anus. Det svänger lite fram och tebax
Citera
2021-01-26, 22:57
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Jag är lite nyfiken på Linnea som inte har synts så mycket hittills. Varför är hon i skymundan? Vad kan hon, vad gör hon? Är hon en underdog?

Jag tycker att hon verkar vara sympatisk av det man sett hittills (indikerar att det kommer bli mycket drama framöver)
Citera
2021-01-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri

Ja, eller hur gammkäringen med piercing som går i fyra nyanser av brunt egentligen trivs. Förstår att unga lockas att delta, men hon måste känna sig omgiven av osnutna tonåringar....
Citera
2021-01-26, 23:03
Medlem
Giggsys avatar
Känns som att Daniel väljer Allan till kämpe va?
Citera
2021-01-26, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Känns som att Daniel väljer Allan till kämpe va?
Tänker du gårdskämpe? Ja, det skulle han kunna göra och sen sätta Jamaicanen som förstekämpe på Tinget. Om nu inte sängkamraten får välja ett av sina hot till något av valen. Då ligger nog Jennifer illa till, efter döv-Pernillas skitsnack.
Citera
2021-01-26, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hårfint det där. Han kan ju definitivt uppfattas besserwissrig om han på ett osympatiskt sätt framför kritik till nybörjare i grenen så att säga.
Lägger man ned tid men gör fel, så har man ändå försökt och ska inte behöva höra att man är tvärdålig. Goes without saying i min bok.
Han verkar ju inte ha tålamod med någon som inte äger samma kunskaper som sig själv. Ett jävla gnat om plankor och brädor hela tiden.
Nåväl, jag ogillar honom inte men han får allt kamma till sig vad det gäller tålamod och ha förståelse för olikheter i kunskap.
Vad Mary anbelangar så har jag inte bestämt mig för om hon är bra eller anus. Det svänger lite fram och tebax
Han har problem med kvinnor, som så många andra lantis-män. Man har sett det i säsong efter säsong av Farmen, alltid någon hel- eller halvgammal lantis som tycker kärringarna ska hållas i köket. It's so old.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in