2021-01-28, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
så sjukt kul när han lackade på att äggen inte var tillräckligt kokta , och sen äcklades av att de andra åt löskokta ägg haha. Jag fattar inte alls hårdkokta ägg är inte gott det ska ju vara lite rinnigt
Jag förstår honom till 100%, det är äckligt. Skulle också bli irriterad om det finns så lite mat och folk slarvade med matlagningen och förstörde det illa som finns. Det kanske är nån som vill skapa drama, samma person som tagit honung o smör? Pernilla?
Citera
2021-01-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingount
Men skräll

Såklart spelas "stark kvinna med starka åsikter"-kortet ut från en missförstådd individ, som brukligt, saknar självinsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag förstår honom till 100%, det är äckligt. Skulle också bli irriterad om det finns så lite mat och folk slarvade med matlagningen och förstörde det illa som finns. Det kanske är nån som vill skapa drama, samma person som tagit honung o smör? Pernilla?
Till pyttipanna vill jag ha äggen stekta så vita stelnat men gulan är lös, det blandar sig fint. Annars på macka så vill jag ha det hårdkokt.
Citera
2021-01-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Inte riktigt yngst om man ska tro Expressen...
"Lili Pham, 33, arbetar som nagelteknolog i Göteborg och gillar katter. Hon valde som personlig sak att ta med sig ett martiniglas."
https://www.expressen.se/noje/tv/farmen-2021-allt-om-den-nya-sasongen-/
Lite mer i medianfältet åldersmässigt.
Men hon är inte rädd för lite skit under naglarna eller en mustig utfyllnad av en tråkig historia.
oj tigerlilja är alltså 33år. Bedömde hon bara lite 23 sådär.
tack -Filip pianisten har ett klipp på youtube. Han verkar ha många sidor han me´..
denna omgång är mkt intressant, skönt se harmoni råder på Torpet.
Citera
2021-01-28, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jag såg ett avsnitt där Henrik stående på taket förklarade för tjejerna som byggde röken att dom skulle blanda mer cement/sand i bruket för att om det blev för löst skulle teglet sjunka ner.
Sedan överlät han åt tjejerna att själva avgöra hur mycket torrt dom skulle mixa i.
Ingen av dom klagade på den instruktionen.

Skulle Henrik bli vald till storbonde borde han välja Mary som sängkamrat i stugan.
Då fick de bekanta sig närmare med varandra och debattera ostört fast hela natten
Citera
2021-01-28, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av galon
Skulle Henrik bli vald till storbonde borde han välja Mary som sängkamrat i stugan.
Då fick de bekanta sig närmare med varandra och debattera ostört fast hela natten
Skulle Henrik bli vald till storbonde skulle han välja Daniel. Om Daniel hade åkt ut hade han sovit ensam!
Citera
2021-01-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Jävla barnrumpa, IMO. Vill man ha äggen så jävla specifikt kokta så får man väl göra det själv. Att sitta och vägra äta när maten är begränsad är bara ett jävla bortskämt beteende. Nä, där sjunker han i mina ögon.
Citera
2021-01-28, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nu måste någonting hända. Ska det tjafsas så ska det tjafsas rejält. Småtjafs om honung är bara provocerade.

Gnälldrottningen Mary snackar skit och ljuger om Lili och påstår samtidigt att Lili snackar skit och ljuger. Hon hycklar alltså vilt, även om jag inte tror att Lili är oskyldig heller.

Det är gnäll hit och dit, men inga konfrontationer. Ingenting händer.
Ja Mother Mary är en otrevlig mastermind men hon har inte helt fel, TigerLillys prat kan innehålla spår av lögn o skitsnack.
Citera
2021-01-28, 19:41
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Ja Mother Mary är en otrevlig mastermind men hon har inte helt fel, TigerLillys prat kan innehålla spår av lögn o skitsnack.
Rätt i sak, men Mary har själv ägnat sig åt lögn och skitsnack.

Trodde inte att Allan skulle vara sådär omogen och otacksam. Trist!
Citera
2021-01-28, 19:42
Medlem
Vad heter han som ser ut som mr bean?
Citera
2021-01-28, 19:45
Medlem
DyslexiKungens avatar
De är en tant med en blåtröja i dagens avsnitt och hon har brillor, som man inte har sett så mycket alls i Farmen, trots att de har gått snart flera veckor, hon har lullat omkring där och småskrattat i skymundan..jobbigt med såna deltagare...

Linnea studenten är det, totalt anonym............hittils....
Senast redigerad av DyslexiKungen 2021-01-28 kl. 19:52.
Citera
2021-01-28, 19:52
Medlem
En tanke ang Törpet... De verka frysa som fan, sover fullt påklädda.
Men det står en kakelugn i huset som i bästa fall inte är igensatt. Utan i full drift.. om man eldar i den. . Vilket jag inte sett..
Någon som har koll ang kakelugnen?
Citera
2021-01-28, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Vad heter han som ser ut som mr bean?
Herr Böna heter Selmir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto