Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Faktum är att jag inte tänker visa din någon källa på att jag har rätt. Jag känner en sorts pervers njutning av att du är felinformerad. Kanske du berättar dina tankar för någon vettig person irl som då kommer betrakta dig som en lallande fåntratt. Ungefär som jag betraktar dig.

Jag är ju felinformerad då och då. Det är ju alla människor så inget konstigt med det. Dock har jag läst på många sidor och sett uppgifterna om detta i flera news på YT. Du får jättegärna se mig som en fåntratt om det får dig att må bättre. Jag är faktiskt ganska fånig ibland. Det ska erkännas.
Men detta visar sig väl. Floridaborna har enligt det jag sett accepterat att Trumpfamiljen spenderat mer tid på Mar-a-Lago än de tre veckorna för att han varit president. Nu när det är över verkar de vilja set till att han inte bor där mer än den överenskomna tiden. Detta kan förstås bli en fråga för en domstol att ta ställning till och då kanske Trump har rätt.
Men han skulle ju kunna förändra Mar-a-LAgos status som club till ett privatboende men då kan han inte ta betalt av klubbmedlemmarna. Dess antal medlemmar har redan minskats drastiskt så det kanske inte lönar sig att ha en klubb där och att Donald därför ändrar det från klubb till privatbostad.