2019-11-21, 14:05
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Hon är jävligt gullig, gillar värmländska, gillar lite mulliga tjejer.

Så länge hon håller truten stängd är det väl inget större fel på henne.
Citera
2019-11-21, 19:01
Medlem
lumss avatar
Trots kritiker så erhöll hon idag Stora journalistpriset 2019, årets röst.
https://www.expressen.se/nyheter/nu-...rnalistpriset/

Tycker hon är skrämmande lik Sara Danius, aspirant på stol nummer 5 i Svenska Akademien?
Senast redigerad av lums 2019-11-21 kl. 19:20.
Citera
2019-11-22, 23:34
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lums
Trots kritiker så erhöll hon idag Stora journalistpriset 2019, årets röst.
https://www.expressen.se/nyheter/nu-...rnalistpriset/

Tycker hon är skrämmande lik Sara Danius, aspirant på stol nummer 5 i Svenska Akademien?

Lite lik, fast cirka 25 år yngre och mulligare.
Fira inte med champagne nu Hanna lilla
Citera
2020-04-21, 20:09
Medlem
Folkess avatar
Hon imponerar storligen i alla mot alla. Kan mycket i alla olika områden och dominerar i "under pressure"-momentet där hennes snabbtänkthet kommer till uttryck. Väldigt charmig och rolig också på sitt litet råa sätt, snygg är hon också. Får erkänna att jag nästan blir lite kär...

Snälla ta på min penis Hanna, den vill verkligen det. Äsch, man kan ju drömma...
Citera
2021-01-09, 03:19
Medlem
Ska tydligen medverka betydligt mindre i Morgonpasset i P3. Oroväckande. Varför? Vad ska hon fylla tiden med, var kommer man att kunna höra henne?
Citera
2021-01-10, 14:23
Medlem
lowbrows avatar
Har hon något släktskap med aktivisten Annie Hellquist, chefredaktör på Arbetaren?
Citera
2021-01-26, 12:31
Medlem
Rorschachs avatar
Hanna Hellqist har bestämt sig – vill bli mamma på egen hand. Så hon ska köra jungfrufödsel. Gillar hon inte män eller vad är problemet?
Citera
2021-01-26, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Om hon bara lärt sig snacka ordentlig svenska så hade hon helt klart varit PSB. Någon som vet varför hon pratar så himla fult??? Är det någon sorts gimmick för att skrämma bort killar förutom de mest desperata som sätter på vilken tjej som helst, då de inte kan få någon annan (som fetton som Anna Book, Sarah Dawn Finer och Gry Forssell exempelvis)
Hanna är värmländska!
Citera
2021-01-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Hanna Hellqist har bestämt sig – vill bli mamma på egen hand. Så hon ska köra jungfrufödsel. Gillar hon inte män eller vad är problemet?
Hon påstår att hon inte lyckas träffa någon. Hon gillar nog män men har svårt med relationer, skulle jag tro. Jag har fått det intrycket efter att ha lyssnat mycket på henne. Förmodligen har hon någon neuropsykiatrisk odiagnostiserad diagnos. Hon bjuder på sig själv och räknar upp sina tillkortakommanden i radio. Typ att hon är omöjlig att leva med, ingen blir kär i henne, hon vill ha allt på sitt sätt, är dominant osv.

Jag tycker att hon är rolig att lyssna på just för att hon har självdistans och bjuder på sig själv.
Citera
2021-01-26, 12:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Hon påstår att hon inte lyckas träffa någon. Hon gillar nog män men har svårt med relationer, skulle jag tro. Jag har fått det intrycket efter att ha lyssnat mycket på henne. Förmodligen har hon någon neuropsykiatrisk odiagnostiserad diagnos. Hon bjuder på sig själv och räknar upp sina tillkortakommanden i radio. Typ att hon är omöjlig att leva med, ingen blir kär i henne, hon vill ha allt på sitt sätt, är dominant osv.

Jag tycker att hon är rolig att lyssna på just för att hon har självdistans och bjuder på sig själv.
Jag tror hon har någon variant av narcissistisk personlighetsstörning och lite svagt utvecklad empati. Bara det här, att hon ser det som en rättighet att skaffa barn på egen hand. Lite smågammal också, så vi får väl se hur det här går (blir säkert någon "kul" doku-serie på SVT vad det lider)...
Citera
2021-01-26, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror hon har någon variant av narcissistisk personlighetsstörning och lite svagt utvecklad empati. Bara det här, att hon ser det som en rättighet att skaffa barn på egen hand. Lite smågammal också, så vi får väl se hur det här går (blir säkert någon "kul" doku-serie på SVT vad det lider)...
Jag tror tanken om att skaffa barn på egen hand har lagts på hyllan. Hon talar vitt och brett om vad hon borde göra och inte men det förefaller ofta vara tankeexperiment. Hon kläcker ur sig mycket för att provocera och därmed få igång en debatt.
Citera
2021-01-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Det finns väl ingen man som står ut med denna blåsta narcissist, hon har ju garanterat någon bokstavsdiagnos av det allvarligare slaget. Stackars barn att behöva få denna galenpanna till mor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in