2021-01-25, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bronbroen
Nu följer hon inte philippe längre.

Snyggt noterat! Man får väl hoppas att de reder sig själva nu då framöver
Citera
2021-01-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frasse9393931
Det verkar som Melina criborn och Oliver ingrosso är osams då dom avföljt varandra på Instagram och Melina endast grattade Bianca på hennes och Olivers gemensamma födelsedag. Någon som har nått gossip på det?

Oj vad sjukt med tanke på att de varit allra bästa vänner... Oliver följde inte emilio heller under lång tid, vet inte om an gör det nu. Och Bianca umgås ju med Melina väldigt mycket för tillfället känns det som.

Vad kan två vuxna bästa vänner ens bli ovänner om som gör att man aktivt går in och avföljer...
Citera
2021-01-25, 21:56
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Oj vad sjukt med tanke på att de varit allra bästa vänner... Oliver följde inte emilio heller under lång tid, vet inte om an gör det nu. Och Bianca umgås ju med Melina väldigt mycket för tillfället känns det som.

Vad kan två vuxna bästa vänner ens bli ovänner om som gör att man aktivt går in och avföljer...

det var väl benjamin hon var bästa vän med? eller var det även oliver? ful som stryk är hon iaf, dessutom dålig attityd. inte en trevlig kombo.
Citera
2021-01-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
det var väl benjamin hon var bästa vän med? eller var det även oliver? ful som stryk är hon iaf, dessutom dålig attityd. inte en trevlig kombo.

Hon och Oliver var bästa vänner från början, tror Bianca sa i ett avsnitt typ ”sen kom jag och Benjamin och tog över henne”.

Tror dock att melina fortfarande följer Oliver. Men han verkar inte följa henne.
Citera
2021-01-25, 23:07
Medlem
Citat:
Hon och Oliver var bästa vänner från början, tror Bianca sa i ett avsnitt typ ”sen kom jag och Benjamin och tog över henne”.

Tror dock att melina fortfarande följer Oliver. Men han verkar inte följa henne.

Pernilla sa en gång i "Wahlgrens värld" att Oliver först var vän med Melina (tror t.o.m. att hon sa att de varit ihop när de var små), men att Benjamin och Bianca umgås med med henne nu. Oliver var ju t.om. brudtärna på Melinas bröllop och gick in till vigseln tillsammans med typ fyra tjejer (andra kompisar till Melina).
Delar åsikten om att hon verkar vara en sur-fitta och riktigt tråkig bitch.
Citera
2021-01-25, 23:23
Medlem
Softis...s avatar
Bianca är en kvinna med stor talang och driv, och dessutom så är hon så där charmigt lagomkorkad ibland. =D Tycker att det i lagom doser är roande att följa hennes eskapader i TV.

Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
...

Vad är det som gör att Bianca och Phillipe gör slut hela tiden? Har man sagt någon anledning? Är inte så insatt.
Hon verkar vara en riktig bitch i relationen. Läxar upp Phillipe avseende hur man ska hyvla en ost. Trycker till honom när han kommer till en ESNY (piss)-lägenhet. Det är de två snuttar jag har sett. Jag var tyvärr på ett liknande sätt mot min partner när jag var ung.
Citera
2021-01-26, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Pernilla sa en gång i "Wahlgrens värld" att Oliver först var vän med Melina (tror t.o.m. att hon sa att de varit ihop när de var små), men att Benjamin och Bianca umgås med med henne nu. Oliver var ju t.om. brudtärna på Melinas bröllop och gick in till vigseln tillsammans med typ fyra tjejer (andra kompisar till Melina).
Delar åsikten om att hon verkar vara en sur-fitta och riktigt tråkig bitch.

Haft den uppfattningen ett tag också. Ogillar henne verkligen.
Citera
2021-01-26, 16:24
Medlem
Krimkolls avatar
Deras av och på-förhållande verkar vara av för stunden.
Citera
2021-01-27, 02:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll

Ja pojkvännen pallar väl inte med hennes uppblåsta ego.

Kan tänka mig att hon är en oerhört jobbig person att umgås med för mycket.

"Bianca Ingrosso och Phillipe Cohen bråkade så högt att grannarna hörde – och ringde på.

Något som hon har ångest över efteråt"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...arna-ringde-pa

"då helt plötsligt exploderade jag och skämde ut mig inför hela grannskapet, säger hon"

Hon borde kanske lära sig att hålla käften i fortsättningen? För grannarnas och pojkvännens skull.
Citera
2021-01-28, 00:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Bra, hoppas det stannar så.
Citera
2021-01-28, 13:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Nu är jag inget fan av hela Wahlgren-sfären men du måste väl inse att Bianca har talang och affärssinne?

Finns ju otaliga exempel på kändisbarn som inte kommer någonstans - Bianca är ett kändis-barn som fick hjälp med att komma igång men utan talang och affärssinne så hade det inte blivit så mycket mer.

Tiden får utvisa hur det går men redan nu har ju Bianca tjänat mer än sina föräldrar på egen hand som influenser och företagare.
För mig som inte följer cirkusen annat än det jag inte kommer undan, vad exakt är hennes talang?
Citera
2021-01-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
För mig som inte följer cirkusen annat än det jag inte kommer undan, vad exakt är hennes talang?

Hon fick ju mycket gratis iom att hon är kändisbarn.

Hennes karriär började väl på allvar när Wahlgrens värld började.

Hon har lyckats mjölka så mycket det går (men inte för mycket) - startat poddar osv - så att hon hållit sig precis så "intressant" det går.

Sen företagen hon startat/varit involverad i har ju nu sålts och hon har fått väldigt mycket pengar.

Hon har helt enkelt lyckats kapitalisera på sitt kändisskap extremt mycket och samtidigt lyckats öka sitt kändisskap.

De som var först (och lyckats bäst) är väl Kardashians som haft en liknande resa. Semi-kända föräldrar för att komma igång men sedan maximera kändisskapet och lyckas kapitalisera på det.

Sen kan man tycka de är pantade, dumma, kändiskåta osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in