Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej, jag försöker förklara för dig att Dominion stämt Giuliani för att han medvetet fabricerat lögner och spridit dessa med uppsåt att vilseleda folk, vilket allvarligt har skadat företaget - samt att det pga det medvetna uppsåtet är att anse som falsk ryktesspridning och/eller förtal och därför inte faller under yttrandefriheten..
Dvs - du har fel.
Så du menar alltså att Giuliani inte tror att det var valfusk? Och du tror att Dominion kan bevisa att han inte tror det? Det grundar du på att du tycker Giuliani har fel? Eller att han bara spelar ett spel?
Hur som helst handlar det ju bara om en biased åsikt du har. Det är uppenbart att det fuskades. Du vet det. Jag vet det. Biden vet det inte, för han vet inte ens om hans fru är hans syster. Men det spelar ingen roll. Malicious intent, är det Dominion måste visa. Giuliani kan såklart redovisa mängder av vittnesmål, filmklipp och skulle procedurer kring valobservatörer, poströster med mera. Det finns klara, objektiva anledningar till att betvivla resultatet.
Bara för att - lite OT - är det fel att säga att Assange är oskyldig till våldtäkt och att Anna Ardin är en lögnhals som är påverkad av CIA? Ska jag bli stämd nu? För jag tror verkligen att jag har rätt.