Citat:
Håller med till viss del. Men tycker inte pundare förtjänar att bli mördare bara för att dom pundar. Borde få hjälp och rehab om något.
Hade jag pundat så hade jag inte velat bli mördad av min langare.
Men alla i umgänget verkar vara av samma skrot och korn. Trasiga, arbetslösa, bidragstagande parasiter som lever för dagen och försörjer sig på knarklangning och prostitution. Föräldrarna borde rannsaka sig själva.
När man lyssnar på förhören så har de ju ingen koll överhuvudtaget vad deras ungar gör om dagarna.
Sover hela dagarna, knaprar benzo till frukost, säljer sex, kommer och går som dom vill, har skulder till höger och vänster, dagdriver.. är det såhär Sverige börjar se ut? Isåfall blir jag mörkrädd.
Avsaknad av blod skulle kunna förklaras genom han hamnade i vattnet. Har haft gott om tid att duscha/slänga kläder med eventuellt blod på.
Hade jag pundat så hade jag inte velat bli mördad av min langare.
Men alla i umgänget verkar vara av samma skrot och korn. Trasiga, arbetslösa, bidragstagande parasiter som lever för dagen och försörjer sig på knarklangning och prostitution. Föräldrarna borde rannsaka sig själva.
När man lyssnar på förhören så har de ju ingen koll överhuvudtaget vad deras ungar gör om dagarna.
Sover hela dagarna, knaprar benzo till frukost, säljer sex, kommer och går som dom vill, har skulder till höger och vänster, dagdriver.. är det såhär Sverige börjar se ut? Isåfall blir jag mörkrädd.
Avsaknad av blod skulle kunna förklaras genom han hamnade i vattnet. Har haft gott om tid att duscha/slänga kläder med eventuellt blod på.
Håller med dig. Det tragiska är ju att familjen kring E inte verkar ha insett hur stort medberoende dom haft.
Man verkar har lagt mycket energi på "andras ungar" och vem eller vilka som är bra eller inte. Man pratar sinsemellan och vill ha reda på vem som säljer droger till Emilia och så vidare.
Dom skulle ha sökt hjälp på professionell väg istället för att försöka lösa det internt.
Bara det att Emilia ber sin farmor ringa den här personen som uttalade hoten under hennes sista natt, det är ett annorlunda sätt att hantera en sån sak på. Tyder väl på att hon är van att bli uppbackad av sina anhöriga - samtidigt som hon bara plöjde på med torskar och kritat knark.