2021-01-22, 01:23
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italyboy164
någon som har en bra strain för insomningsproblem och sömnproblem? Men andra ord är inte tanken att få ut yield eller skön bänga. Har testat med en del olika sömntabletter å inget funkar samt att min mor och min mormor knaprar stilnoct regelbundet å har det på recept trots att dom gör det längre. Med andra ord vill jag jag hitta en unik strain för enbart just sömn besvär så ni behöver ej skriva kör på någon stark indica utan soppas är jag med. Alla strains har ju lite olika egenskaper om ni förstår mig.

Kan varmt tipsa om dutch passions mazar och ultimate. Har deras ultimate nu dock innomhus odlad. De är absolut en av dom fetaste strainsen jag har rökt . sover som en stock på denna!.
Citera
2021-01-22, 09:39
Medlem
Några bra tips på vart man hittar ett bra ställe som inte lär bli upptäckt?
Citera
2021-01-22, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erorryl
Några bra tips på vart man hittar ett bra ställe som inte lär bli upptäckt?

som folk skrivit i dom tidigare trådarna, under kraft ledningar, ställen där det är igen växt eller bara där ingen skulle orka ta sig igenom för det är för mycket omständigheter. sedan kan du ju kö på halv öppna platser om du lyckas få det lite gömt, Kan säga såhär du behöver inte övertänka om att det måste vara 100mil från närmsta hus eller byggnad som många nybörjare gör eller iaf vad jag tror och gjorde det med i början trots att jag inte är någon erfaren odlare för den delen heller.

Något att tänka på är att det finns jägare å svamp plockare, försök att fråga dig själv skulle någon människa ha intresse för att gå så tittar du dig runt omkring i din omgivning å bedömer.

Säger inte att det är så man ska gö utan så jag har gjort tror även många andra gör så.
Citera
2021-01-22, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Kommer heltsäkert dela med mig körde nästan 90stk förra året så 200 e inget omöjligt 😁

Som sagt, många av oss frossar i sådana bilder, men anonymiteten går först.
Om du känner dig säker så njuter i alla fall jag av regelbundna bilduppdateringar.

Jag önskar dig större skördar än du kan hantera.
Citera
2021-01-23, 16:51
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upinsmoke
Som sagt, många av oss frossar i sådana bilder, men anonymiteten går först.
Om du känner dig säker så njuter i alla fall jag av regelbundna bilduppdateringar.

Jag önskar dig större skördar än du kan hantera.

Absolut ! du ska nog få ta del av de hela . och tack såjätte mycket! vi hoppas på ett dunder år !
Citera
2021-01-24, 20:27
Medlem
Ja nu jävlar!
Har säkert ett hekto kvar från fjol (som var mitt första odlingsår) trots rökt varenda dag utom 2. Otroligt värt. Tror jag la 400 spänn på allt.
Körde nån sorts semigerilla i hinkar på egen mark då men tänker gå 100 stealth i år vilket blir spännande. Kanske stor besvikelse.
Funtar på att köra enbart från Dane strains. Kanske en liten fröodling oxå nånstans.
Lycka till folks!
Citera
2021-01-24, 20:32
Medlem
Angående sömnproblem så tycker jag klassikern Northern lights som jag odlade i fjol är jävligt sövande efter nån timme. Men ja man blir ju bäng också förstås.
Senast redigerad av Medievalchurch 2021-01-24 kl. 20:34.
Citera
2021-01-24, 20:39
Medlem
Undran: Många danska frön som jag planerat köra är out of stock. Ungefär när brukar de stocka upp igen?
Citera
2021-01-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medievalchurch
Undran: Många danska frön som jag planerat köra är out of stock. Ungefär när brukar de stocka upp igen?

Finns ju några danska frö shoppar som säljer. Kolla upp andra. Dom har oftast samma utbud.
Citera
2021-01-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Kan varmt tipsa om dutch passions mazar och ultimate. Har deras ultimate nu dock innomhus odlad. De är absolut en av dom fetaste strainsen jag har rökt . sover som en stock på denna!.

var det auto eller photo sensitive? han dom klart här i sverige helt?
Senast redigerad av Italyboy164 2021-01-27 kl. 16:51.
Citera
2021-01-28, 04:09
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italyboy164
var det auto eller photo sensitive? han dom klart här i sverige helt?

Körde mazar auto! Testade passion#1 ute men inga direktbuds mycket kristall så de blev hash och rso på de. Ska mab ha något rökbart om man inte e färsk så får man nog satsa på auto eller early.
Citera
2021-01-28, 20:43
Medlem
Är det ett stort problem med älg, kanin osv.? Behövs hönsnät?

Vilken sort växer bäst i zon 5 och gör en hellre mysig än sömnig?

Växtplats.... Måste det vara solexponerad typ ett kalhygge eller funkar det i halvskugga? Hur är det i myrmark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in