2021-01-24, 17:28
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Nu är det härdsmälta, tror jag.
Förstår du ens själv den poäng du tyckte att du hade med att jämföra valet i Belarus med valet i USA?

Jag tar med mig att du anser att Lukashenko vann valet rättvist, och alla som inte tycker det håller med om att Trump egentligen vann valet i USA.
Där fick alla vänsterblivna!

Oh wow du klarar alltså inte ens utav att svara på frågan tror bestämt det blev syntax error i hjärnan på dig där..

Ingen domstol tog upp frågan om valfusk i USA = DET FINNS INGET SYSTEMATISKT VALFUSK I USA

Ingen domstol tog upp frågan i Vitryssland = ÅHHH VALFUSK VALFUSK

Frågan vem som fick härdsmälta istället du klarar ju inte ens utav att svara på en så enkel fråga utan börja blanda in konspirationsteorier istället

de jag hört hittills är Vitryssland är diktatur, det var valfusk, men inga konkreta bevis ifrån sekten eran om att så hänt där...
Senast redigerad av nousernameneeded 2021-01-24 kl. 17:31.
2021-01-24, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du hade alltså inget att komma med...

Är du på riktigt svagbegåvad? är det ett kriterium för att vara vänsterbliven?

Det du och alla andra idioter i tråden har hävdat är att det finns inge tecken på valfusk i USA för bla bla myndigheter bla bla domstolar... nu slänger jag tillbaka samma argument i ansiktet på inavel som dig och då börjar du bjäba på om diktaturer Lukashenko vann uppenbarligen valet ärligt och öppet att du och sekten du tillhör gråter ut om diktatur och valfusk får man då anta endast är konspirationsteorier.

.

Hej kompis, var är er server från raiden i Frankfurt? En som skulle ge Trump 8 år till enligt dig och dina pajaspolare. Vad hände på vägen? Försvann den?
2021-01-24, 17:35
Avslutad
Citat:
Jag klumpar ihop dig med aftonslask gänget! och den typen av människor lixom ni klumpar ihop alla som inte håller med er om Qanon förstår du? eller Maga sekten

och det är samma typ av individer som gapar om valfusk i Vitryssland... jag bryr mig föga om Dominion används där eller inte... men eftersom det inte tagits upp av en domstol i Vitryssland att det funnits systematiskt valfusk så är det endast en konspirationsteori enligt erat sätt att tänka.

Du får väl be Sidney släppa loss Kraken 3.0 i Vitryssland? Sen 4.0 i Ryssland. Vi kan köra en Gofundme för Rudy så han lär sig lite ryska. Han kanske klarar sina framträdanden bättre i ryska domstolar
2021-01-24, 17:36
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Aha, så du tar upp ämnen du inte vill diskutera för att slippa prata om det som tråden handlar om nu när dina argument tagit slut - är det så jag ska tolka det här?

Jag har noll koll på Vitryssland och deras valsystem.

Tolka det som du vill! men torde nämligen vara ganska uppenbart vad jag vill påskina här för en normalbegåvad individ...

Det du och din aftonslask-sekt hycklar med är att länder som eran sekt ogillar eller partier som eran sekt ogillar vinner ett val då kan man komma med anklagelser om det en och de andra och bestämma att det är sanningen om valfusk... när nu andra sidan kommer med anklagelser om ett minst sagt jävligt konstigt val där det begåtts oenigheter, då är det inget annat än konspirationsteorier och allt vad ni nu häver ur er.
2021-01-24, 17:37
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Hej kompis, var är er server från raiden i Frankfurt? En som skulle ge Trump 8 år till enligt dig och dina pajaspolare. Vad hände på vägen? Försvann den?

Vart är alla påstådda bevis om valfusk i Ryssland,Vitryssland? Som du och era muppolare påstå sig ha?
2021-01-24, 17:41
Avslutad
Citat:
Vart är alla påstådda bevis om valfusk i Ryssland,Vitryssland? Som du och era muppolare påstå sig ha?

Den här tråden handlar om USA. Sist jag kollade så var varken Vitryssland eller Ryssland stater i USA.

För det andra, om du misstänker att det har begåtts valfusk i dessa länder, som inte ligger i USA, så tycker jag du ska informera relevanta myndigheter där. Om du är så säker på din sak så finns det säkert nån rysk Rudy som vill ta det till domstolen.

Lycka till min vän !!
2021-01-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElSheddai
Det har osat skumt kring valet ett tag nu, framför allt sättet som media bestämt sig att sida sig med Biden och hur man kvävt allt negativ och ifrågasättande beteende kring han och hans familj.

Det här med försöket att få Hunter och Joe Biden att framstå som kriminella tycker jag har gått lite så där men det var ju något som hände just före valet. Vilket talar för att det fanns de som inte var helt säkra på att Trump skulle vinna. Detta pös ut och blev väl ingenting?

Det roddes med så många åror att det blev för höga vågor och man föll på eget grepp.

Vilka var de som dog i Frankfurt? Vad hände med vattenstämplarna? Antalet döda som röstat i Georgia var två och dessa utreds.
2021-01-24, 17:51
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Du menar valfusk såsom "jag såg en lastbil komma, jag vet inte vad den innehöll men det kan vara säckar med röstsedlar som det stod Biden på"?

Har du följt dom case som Trumps valfusk-teams lämnat in? Läst vad dom består av och även läst domstolarnas respons? Det är ju trams och hörsägen.

Och nä: dom vallokalsarbetare som vittnat om fusk (eller dom som motvittnat dessa och sagt att dom har fel, för den delen) är inte oberoende. Du förstår vad "oberoende observatörer" är för något va?

Jag har läst flera vittnesmål och jag känner verkligen inte igen din beskrivning av dem. Har du funderat över hur oberoende dina ”oberoende valobservatörer” är? Och domstolarnas hantering av detta är ett stort skämt.
2021-01-24, 17:56
Medlem
siisters avatar
Citat:

Jag är lite nyfiken över tidslinjen över val som kan liknas till Belarus/Ryssland? Är det ungefär såhär:

1789-2016 sträng diktatur

2016 lyckades Donald Trump bilda en motståndsrörelse som för första gången gav makten till befolkningen, MEN:

år 2020 störtades den enda demokratiskt valda ledare USA haft med hjälp av Kina, Iran och företaget Dominion
2021-01-24, 17:59
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag är lite nyfiken över tidslinjen över val som kan liknas till Belarus/Ryssland? Är det ungefär såhär:

1789-2016 sträng diktatur

2016 lyckades Donald Trump bilda en motståndsrörelse som för första gången gav makten till befolkningen, MEN:

år 2020 störtades den enda demokratiskt valda ledare USA haft med hjälp av Kina, Iran och företaget Dominion

Du får göra vilken tidslinje du vill jag bryr mig inte... och jag bryr mig föga om dessa länder också skall tilläggas.

det enda som är intressant är hur ni hycklar i eran syn på hur valen går till i respektive länder.
2021-01-24, 18:09
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du får göra vilken tidslinje du vill jag bryr mig inte... och jag bryr mig föga om dessa länder också skall tilläggas.

det enda som är intressant är hur ni hycklar i eran syn på hur valen går till i respektive länder.

Fast om du vill jämföra så gör vi såklart det? Personligen tycker jag att det är en väldigt märklig jämförelse med tanke på vilka länder vi pratar om. Men du har inte några djupare tankar än "Jamen Ryssland då!"?
2021-01-24, 18:12
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Jag har läst flera vittnesmål och jag känner verkligen inte igen din beskrivning av dem. Har du funderat över hur oberoende dina ”oberoende valobservatörer” är? Och domstolarnas hantering av detta är ett stort skämt.

Läs Andrew Sittos vittnesmål som tagits upp som något superbevis av Trumps team

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in