Hej!
Jag letar efter en låt/video där videon är en enda Kubrick-liknande tagning som sveper över ett långbord vid någon slags tillställning. Vissa slåss, vissa hånglar etc...
Tror att det ska vara en svensk artist, men vet faktiskt inte säkert.
På 80-talet fanns det en svensk manlig b-artist (musik) som såg ut som Rod Stewart. Han var ingen stand-in eller imitatör, utan såg bara ut som honom. Nån som kommer ihåg vad han hette? Jag är inne på nåt med Roxy, men det kan vara helt fel.
På 80-talet fanns det en svensk manlig b-artist (musik) som såg ut som Rod Stewart. Han var ingen stand-in eller imitatör, utan såg bara ut som honom. Nån som kommer ihåg vad han hette? Jag är inne på nåt med Roxy, men det kan vara helt fel.
På 80-talet fanns det en svensk manlig b-artist (musik) som såg ut som Rod Stewart. Han var ingen stand-in eller imitatör, utan såg bara ut som honom. Nån som kommer ihåg vad han hette? Jag är inne på nåt med Roxy, men det kan vara helt fel.
Söker en låt som var stor (ingen radiohit) i början av 2000-talet (00-03), kan ha varit Blind Guardian eller något band som påminner om deras musikstil, men de sjunger något med Angel i refrängen o det kan hända att det också var en tjej som var med o sjöng i just denna låt.