Farre på pappavarförs facebook:
"GOD MORGON ALLA FANTASTISKA, UNDERBARA, EXCELLENTA OCH ÄLSKVÄRDA FÖRÄLDRAR!
Vill bara meddela alla att advokat Shirin Rizwand på Advokatbolaget opus slutar. Hon går vidare till en annan byrå och jag personligen och Pappavarför kommer inte att sakna henne ej heller tänker jag tacka henne för hennes tjänster. Hon har ej varit korrekt i sitt arbete och ej uppfyllt dom höga ställda kraven vi har och efter flera klagomål från mig personligen om hennes sätt att inte vara ärlig så är jag glad över att hon försvinner.
Jag personligen har varit i kontakt med hennes chefer och påtalat om hennes brister men tyvärr i Sverige så är man som anställd mycket skyddad och det är svårt att göra sig av med anställda hur mycket man som chef eller arbetsgivare ger sina anställda chans på chans. Det finns även en anledning till varför dom inte ens försökt att hålla kvar henne och min och Pappavarförs lycka är gjord mina böner har hörsammats.
Nu till det väsentliga ni som har henne som ombud och väljer att följa med henne kommer inte att ha Pappavarförs stöd. Ni som väljer att stanna kvar på byrån hos Opus kommer att få ett nytt ombud där och vi kommer att fortsätta stödja er och hjälpa er på alla sätt och vis. Jag tänker inte gå in på några mer detaljer utan stannar där. Men jag säger som sådant att lögner och osanningar lönar sig inte i det långa loppet och sanningen hinner ifatt en till slut.
Jag vill istället lyfta fram byrån Advokatbolaget Opus och dom mycket höga ställda kraven dom har på sig själva och att alltid sätta klienten/medmänniskan i fokus och att alltid göra sitt yttersta för att uppnå bästa möjliga resultat för sina klienter och det har det inte varit för Shirin inte i mitt tycke.
MED DETTA SAGT SÅ ÖNSKAR JAG ER ALLA EN RIKTIGT BRA DAG ❤.
SÅ MINA VÄNNER, BRÖDER OCH SYSTRAR GLÖM INTE ATT TILLSAMMANS ÄR VI STARKA OCH TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD. NI HAR MIN KÄRLEK OCH NI HAR MIN RESPEKT ❤.
SNÄLLA VAR NU MED OCH GÖR SKILLNAD FÖR NÅGON ANNAN MEDMÄNNISKA.
SWISH: 123 290 9521
BANKGIRO: 500-5459"
Undrar vad Shirin har gjort? Måste ju vara nåt vettigt iaf