Citat:
Ursprungligen postat av
1X2Helgardera
Ute och cyklar? Han säger att om Laine går osynlig kommer han bli bänkad.
Tortorella/Kekäläinen jobbar nog inte på att bänka deras stjärna,dem har ett lag att bygga runtomkring med.
Columbus slog Stanley Cup mästarna senast,för er som följer Nhl. Och minns ni hur bra dem var i slutapelet(mot Tampa),så tror jag att trejden var ett rån av GM Jarmo Kekäläinen. Roslovic är en ung Center som kan komma att spela top6 i många år(spelar bra som 3e center med).
Dubois kommer få jobba på att ta Stasnys plats denna säsongen,och är en bra spelare. Tror dock att han inte blir bättre än Scheifele,alt petar honom som första center.