2020-11-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1990
Om du väljer att vara inkompetent min vän så ska jag förklara för dig mer. Girigheten skapade 2 gruppen. Dubbelspelen från Gatubarnen Karwan ledde till att folk började lämna dem.
finns det ingen fup gällnade det där målet om kokainmobilen?
Citera
2020-11-30, 00:21
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/greps-med-automatvapen-frias-fran-mordplaner/repsdi!bMkVOxBj7SckXfCY5xrmRQ/
nån som har fup gällande detta?
Citera
2020-12-01, 23:41
Medlem
Idag begravdes @lex.. Fest i Östberga med bilbränder och bangers..
Citera
2020-12-02, 00:39
Medlem
Citat:
Om du väljer att vara inkompetent min vän så ska jag förklara för dig mer. Girigheten skapade 2 gruppen. Dubbelspelen från Gatubarnen Karwan ledde till att folk började lämna dem.

Är betydligt mer kompetent än dig då jag vet att så inte är fallet.
Läs fupen din jävla tomte så ser du
Citera
2020-12-02, 00:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fault.Line
För att fira av A eller är det en tillfällighet med fyrverkerierna för dryga timmen sedan?
Citera
2020-12-02, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
För att fira av A eller är det en tillfällighet med fyrverkerierna för dryga timmen sedan?

Kan väl säga såhär. Både fira av och göra ett statement att Östberganätverket still goes strong.. Enligt dem själva iaf.
Citera
2020-12-02, 01:08
Medlem
Kan även säga att Julgran1990 har helt rätt i att det är två grupperingar nu. Jaliz@da på ena sidan och bröderna K@rwan på andra och det är infekterat..
Citera
2020-12-02, 07:23
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:

Vilken fraktion firade?
Citera
2020-12-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Att vara gängkriminell kommer aldrig innebära klass och stil. Det spelar ingen roll hur dyr klocka man har eller vilken bil man leasar.
Bättre sagt än så, är inte lätt sagt.
Senast redigerad av Stekhetnr1 2020-12-02 kl. 22:00.
Citera
2020-12-02, 21:50
Medlem
Citat:
Precis som du säger det är nog många som firar nu av samma anledning även jag, men att man gör det hemma i barnhemmet till och med är ju lite speciellt.
Senast redigerad av Stekhetnr1 2020-12-02 kl. 22:01.
Citera
2020-12-02, 21:55
Medlem
Av skräp är du kommen och till skräp ska du återgå, kunde en poet sagt i det här läget.
Citera
2020-12-02, 22:27
Medlem
Citat:
Om du tyder på att jag sprider fel info.

Rätta mig.

Du verkar ligga på mycket info. Artikeln spreds endast på expressen. Expressen brukar bara mindre källkritiska. Jag ser inte artikeln till någons parts fördel.

Jag undrar varför du moraliskt nytto moraliserar som innebär att du alltid skall skriva så att konsekvenserna av vad man gör blir så goda som möjligt i att det sammanlagda välbefinnandet hos alla kriminella blir så stort som möjligt.

Typisk nybörjar svenskar/människor när man fått 3 strån på bröstet och samtidigt undersöker ett svenskt ordlexikon, petat en E, orden överutvecklas flyter iväg med ett självförtoende och ambitionen att lägga en mystisk allvetande ton i ämnet som till slut krokbenar sig själft, då det bara låter som flödder/rappakalja för en annan som har 6 strån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in