2021-01-23, 10:38
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerflowers
Smutsigare än en kloakråtta! Inte ens värd att lyssna på.

Nej , mitt IQ sjönk med 88 enheter när jag lyssnade på den monotona skiten.

Klarade kanske 30 sekunder.
Citera
2021-01-23, 10:42
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malvaktsfantomen
Finns det nån läskunnig över 14 som tar den blaskan och den *host* kultur de skriver om på allvar? Funny farm...

Samtliga inom den antivita mentalt sjuka självhatande feminima gruppen som kallar sig AFA.

Vilken "kultureliten" som skriver i dessa totala skittidningar alltför ofta verkar ingå i.
Citera
2021-01-23, 10:44
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostmourne
Vet att många här inne är trångsynta rasister men detta förstår jag mig verkligen inte på.
Har man lite följare/lyssnare så verkar det inte spela någon roll vilket avskum man är.
Fyfan vad Sverige blivit ett mesigt land!

Nej, det är ju bättre att vara en indoktrinerad antivit idiot.
Citera
2021-01-23, 11:42
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Ingen under 20 vet vilka det är (som du nämnde), du måste vara 60-70 år. Och nej jag är inget Yasin för fan men vet ändå vem det är.

Korrekt, jag fyller 64 i sommar. Jag är heller inget Yasin-fan, men vet numera ändå vem han är. Lite grand som man säger på engelska: I didn't know that he existed until he didn't.
Citera
2021-01-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickduell
Kändisar? Jag vet inte vem NÅGON av dessa är (utom den äckliga kappvändaren Bali som lyckats lura FB:are).

Zara Larsson, eller har hon fegat ur?
Citera
2021-01-23, 12:45
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Kändisar? Jag vet inte vem NÅGON av dessa är (utom den äckliga kappvändaren Bali som lyckats lura FB:are).

Bali stöder INTE honom, lyssna på senaste avsnitt av God ton där de pratar om just detta!
För övrigt tycker jag att kändiseliten är ganska tyst. Tom de förstår att det kanske inte ”ser så bra ut” att uttrycka sin kärlek för ett sånt jävla vrak.
Citera
2021-01-23, 12:59
Medlem
Citat:

Hanif Bali stöttar INTE Yasin. Han hånar honom.

Läs Balis tweet! Han skriver ju att om Yasin är oskyldig bara för att han säger att han är oskyldig på instagram, så kunde ju lika gärna terroristen på Drottninggatan Rakhmat Akilov ha räknats som oskyldig om han hade haft instagram och kunnat skriva där att han är oskyldig.

Men Rakhmat Akilov är skyldig, det vet ju alla. Och Yasin blir inte oskyldig bara för att han säger att man är oskyldig!

Läs vad Bali säger inte du skyller honom för saker som han absolut inte har sagt!!!
Senast redigerad av Egnatankar 2021-01-23 kl. 13:07.
Citera
2021-01-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insider08
Man är inte dömd bara för att man sitter häktad.

Nej, men om man sitter häktad på sannolika skäl, så är det lite värre.

Dessutom är det ju inte första gången som Yasin sitter häktad. Han har ju faktiskt suttit häktad för mord. Där blev han dock släppt. Betyder det att han var oskyldig? Nej, det betyder bara att polisen inte lyckades hitta tillräckligt många bevis mot honom.

Hur som helst, Yasin har redan tidigare suttit i fängelse för grovt vapenbrott. Där fick han dessutom sitta inne några dagar extra på grund av misskötsel i fängelset.

Så visst är grabben en guldstjärna.
Citera
2021-01-23, 13:48
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Såg att en annan rappare (inte förortsbajs) kommenterade "Oskyldig tills motsatsen bevisats enligt lag, men vi vet nog alla vad det här är för typ av människa. Skäms ni som per automatik hyllar den här halvtafatta, mediokra rapparen."
Han fick, enligt sin egna insta, ett tiotal mordhot med printscreens inom nån timme och en känd svensk sångerska hade skrivit pm "Vad fan skriver du för skit, vi måste hålla ihop. Gissa om du blir välkommen till diverse tillställningar efter detta.." varav han svarat "jag håller inte ihop med kriminella avskum och jag skiter i tillställningar".

Skönt att se att även svensk rap har sina guldkorn bland allt jävla BAJS.

Ojsan, nu blir man ju lite nyfiken!
Vem är rapparen och vem är den kända svenska sångerskan?
Kan det vara F****a, låter som något han hade kunnat vräka ur sig.
För övrigt.. Är det därför de andra kändisarna tiger, för att få komma på tillställningar?
Det är ju fan absurt!!
Citera
2021-01-23, 14:44
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Jag kan tycka det är lite märkligt att de största av rapparna, som väl trots allt kammar hem några miljoner om året i royalties, fortsätter leva kriminellt. En sak om en uteliggare tvingas vara kriminell för att få pengar till mat eller knark, det är på något vis logiskt i all sin tragik. Men att riktigt framgångsrika rappare (både i Sverige och USA) ändå fortsätter leva det kriminella livet betyder väl ändå att de är hopplösa fall?

Yasin skriver att han är dömd på förhand dessutom. Kanske inte så konstigt?

Att ta avstånd från sina fans är väl själmord för karriären, tyvärr.
Citera
2021-01-23, 14:46
Medlem
Intressant att en liten klick "influencers" gillar Yasins bild där han påstår sig vara oskyldig bla Samir Badran, Mirabell Lundgren, Lisa Siden, Michelle Desmond och ett gäng ortenrappare som inte är värda att nämnas vid namn.

haha ett otippat namn är Sarafishgal från kanalgratis.se gillar yasins bild på instagram

Yasin påstod att han fick fira födelsedagen med knäckebröd och smör när det i verkligheten serverades fisksoppa, källarfranska, ost, margarin (inte smör) och frukt till lunch, kokt varmkorv med potatismos till middag.

Hoppas verkligen han döms, gulligt att han leker offer och skyller på samhället när han samtidigt får äta bättre än i stort sett alla pensionärer som slitit med att bygga upp samhället som Yasin och hans likasinnade fördärvar.
Citera
2021-01-23, 14:47
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambia
Alla som följer svensk fotboll med någorlunda intresse vet vem Carlos Strandberg är. Alla som har någon som helst koll på svensk musik vet vilka Yasin, Cherrie och Linda Pira är. Gizem Erdogan har haft huvudroller i några av SVT:s största satsningar senaste åren. Detta är prisbelönta, uppmärksammade, och kulturellt relevanta individer. Såna som får uppträda på Allsång på Skansen, som Linda Pira gjorde 2018. Att 95 % av befolkningen ska känna till en är inte definitionen av kändisskap. Det är bara en orimlig och godtycklig nonsensgräns du hittade på just nu. En B-, eller C-kändis är likväl en kändis. En lokalkändis är också en kändis. Detta är dock nationellt kända individer.

Jag har inget över för någon av dem och bryr mig noll om deras musik, och om svenska kändisar överlag. Ändå kände jag igen majoriteten av de omnämnda. Som en människa med normalt funtad perception och förmåga att ta in information har jag ändå ett hum om vad som sker i kulturen jag lever i. Det sker liksom av sig själv, förutsatt att man läser tidningen, hänger på nätet, och konverserar med andra människor. Att du inte känner till någon av dessa personer är därmed bara ett kvitto på att du antingen lever under en sten eller har grava problem att ta in information.

Så. Nu kan du sluta grina över ett Aftonbladets (korrekta) ordval och låta tråden fortgå.

Du överskattar din förmåga och begriper inte att majoriteten av det svenska folket vet vem exempelvis Lotta Engberg är, men knappast någon förortsneger som pratar i otakt! Kändis kan man ju faktiskt vara i kvarteret eller i förorten, men Sverige är större än så om du inte förstått det innan.

En gång på Skansen för några år sedan är inget mått på kändisskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in