2021-01-23, 01:15
Medlem
Smutsigare än en kloakråtta! Inte ens värd att lyssna på.
Citera
2021-01-23, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodDog
Aftonbladet har ju skrivit att hans kusiner har meddelat att han är oskyldig.
De har dessutom postat tre hjärtan.......

Finns det nån läskunnig över 14 som tar den blaskan och den *host* kultur de skriver om på allvar? Funny farm...
Citera
2021-01-23, 03:06
Medlem
Vet att många här inne är trångsynta rasister men detta förstår jag mig verkligen inte på.
Har man lite följare/lyssnare så verkar det inte spela någon roll vilket avskum man är.
Fyfan vad Sverige blivit ett mesigt land!
Citera
2021-01-23, 04:26
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Och när ska man börja sända Äntligen Hemma igen? Det var ju det här med att skilja på verk och person (ibland i alla fall).
Är det verkligen någon i hela världen som saknar Äntligen hemma?
Ska man fortsätta en programserie som de flesta inte har något som helst intresse av?
Ska man göra det för att det är synd om Martin?

Paolo och Martin har ju litegrann det gemensamt..
De är väldigt duktiga på inget särskilt alls och hade ngt slags livstidskontrakt med tv.
Oavsett vem de har, eller inte har, tagit på fittan eller betalat för sex så hade, tydligen, större delen av befolkningen fått nog av dem.
De verkar inte direkt vara saknade pga sina strålande produktioner...
De som "saknar" dem poserar med detta främst för att de tycker de blev orättvist behandlade..
Inte för att de satt klistrade vid tvn för att se Martin spika lite eller se Paolo koka makaroner en gång till.

Lite märkligt att jämföra dessa med Yasin som är helt och totalt okänd för de allra flesta.
Oavsett om han har 50 miljarder strömningar och är världsberömd i hela förorten är han okänd för de flesta.
De allra flesta visste inte vem han var när de läste om honom i Aftonbladet.

Jag kan inte se något speciellt försonligt i Yasin själv eller det liv han levt.
Ser ingen anledning att stå upp för honom eller vad det nu kan vara.
Don't do the crime if you cant do the time. Ingen rök utan eld i detta fall.
Citera
2021-01-23, 05:37
Medlem
Japp. Helt sjukt. Flera kända influencers också... typisk 21 åring från stockholms innerstad 0 koll på världen skriver "<3". Världen är så jävla sjuk, deras föräldrar är helt utvecklingsstörda vad är det för moral och karaktär de arbetat in i sina barn. Juste, de har tänkt mer på karriären än sina ungar.
Citera
2021-01-23, 07:12
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Sk kulturpersoner och vänsterfolk har alltid innerst inne gillat kriminella (superkapitalister). På 70-talet var det Clark, nu rappare.
Kriteriet, är du beredd på att mörda för att bli rik typ Yasin är du cool om inte typ Kamprad är du ett kapitalistsvin.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2021-01-23 kl. 07:16.
Citera
2021-01-23, 07:53
Medlem
GamleJans avatar
Såg att en annan rappare (inte förortsbajs) kommenterade "Oskyldig tills motsatsen bevisats enligt lag, men vi vet nog alla vad det här är för typ av människa. Skäms ni som per automatik hyllar den här halvtafatta, mediokra rapparen."
Han fick, enligt sin egna insta, ett tiotal mordhot med printscreens inom nån timme och en känd svensk sångerska hade skrivit pm "Vad fan skriver du för skit, vi måste hålla ihop. Gissa om du blir välkommen till diverse tillställningar efter detta.." varav han svarat "jag håller inte ihop med kriminella avskum och jag skiter i tillställningar".

Skönt att se att även svensk rap har sina guldkorn bland allt jävla BAJS.
Citera
2021-01-23, 07:53
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Exakt.

Lite roligt att dom kalla dom kändisar, jag känner inte en enda.

Samma här. De är i stort sett okända för mig. När jag var barn var en kändis någon som var känd av så gott som hela befolkningen: Lennart Hyland, Lill-Babs, Ricky Bruch osv. Idag är Sverige fullt av subkulturer där vissa individer är kända för alla inom sin egen subkultur, men okända utanför denna, dvs i övriga Sverige. Ska sådana individer kallas kändisar?
Citera
2021-01-23, 08:28
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Såg att en annan rappare (inte förortsbajs) kommenterade "Oskyldig tills motsatsen bevisats enligt lag, men vi vet nog alla vad det här är för typ av människa. Skäms ni som per automatik hyllar den här halvtafatta, mediokra rapparen."
Han fick, enligt sin egna insta, ett tiotal mordhot med printscreens inom nån timme och en känd svensk sångerska hade skrivit pm "Vad fan skriver du för skit, vi måste hålla ihop. Gissa om du blir välkommen till diverse tillställningar efter detta.." varav han svarat "jag håller inte ihop med kriminella avskum och jag skiter i tillställningar".

Vem var det? Honom vill man ju stötta även om jag inte ens gillar hans musik.
Citera
2021-01-23, 09:13
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan

Vem?
Citera
2021-01-23, 09:21
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Om de gillar kriminalitet så får man hoppas att de själva får känna av lite härliga brott så kan de gotta sig i det.
Citera
2021-01-23, 10:34
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Man kan undra om de hade stöttat honom om han hade varit svensk.

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in