Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.KlockRingare
Lite egendomligt att så många här är så sensationslystna och intrigsökande.
Det intressantaste är väl ändå hur deltagarna löser sina uppgifter och hur de klarar av livet på farmen.
Någon har lite fördel inom ett visst område och någon inom ett annat. Naturligtvis ska de utnyttja detta på bästa sätt för att få sina belöningar.
Angående veden tyckte även jag att av det vi sett såg ut att vara för lite. Det finns väl fortfarande tid att fylla på lite. Jag har inte sett varje minut av programmen så jag vet inte hur det blev med möjligheten att rotera veduttaget. Det visar sig väl när Vincent ska bedöma deras insatser.
En annan sak jag inte förstår är varför det här anses så viktigt att kommentera deltagarnas utseende. Utseendet har inte det minsta att göra med hur de fungerar på farmen.
Och varför ska det hittas på smek/öknamn på deltagarna? Alla har ett namn sedan första början. Varför inte använda detta? Det blir bara förvirrande att hålla reda på vem ni menar när olika människor använder olika namn på samma farmendeltagare.
+1!
Detta är den vettigaste kommentar jag läst hittills i tråden.
Förstår inte heller varför så många vill ha intriger och att deltagarna ska bete sig tråkigt mot varandra, för mig är inte det underhållande iallafall utan mest jobbigt och pinsamt. Tycker att säsongen varit trevlig att titta på så här långt, orkar inte med varken paktare eller bråkstakar, det har vi sett nog av i tidigare säsonger.
Det här med smeknamn är också så otroligt löjligt. Det är en sak när det kommer sig naturligt en bit in på säsogen, men som det har varit nu de senaste åren när fjortispojkarna sitter i tråden och försöker värka fram "fyndiga" öknamn blir det mest fånigt.