2021-01-22, 21:34
Medlem
Någon som tror att Dag och "Kingston" kommer hänga utanför Farmen... Gå på jobba tillsammans och träna. Ett ganska omaka par

Dag hänger ju med hon kinesen också... Också omaka par
Citera
2021-01-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Tråkigaste säsongen nånsin, inte en enda underhållande profil.

Känns som att tv4 utgår från någon slagsvärdegrundspolicy när de rekryterat årets deltagare. Får inte vara något som skaver.

Saknar en sån som Ewonne!

https://www.youtube.com/watch?v=F_PaI5KwHLA&ab_channel=TV4

Den här secenen när Jan och Fikri ryker ihop är också bra underhållning.

https://www.youtube.com/watch?v=LBfAfdrn8sA&ab_channel=TV4
men nä- den där sure fikri och den andre gubben -är behov av svensk vanlig uppfostran.
Så utagerande beteende är inget som fungerar i vårt samhälle. De hör hemma i alkis-kulturen, där utbrott o närkamper ingår i deras leverne.Eller mellan dagisbarn som växt upp med lynniga föräldrar.
Inga normala svenskar borde bete sig så.
Ewonne är ju också sjuk i tarmen, och inte fit för farmen liv.
Senast redigerad av moshes 2021-01-22 kl. 22:37.
Citera
2021-01-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hon kommer från Piteå.
https://www.expressen.se/noje/tv/farmen-2021-allt-om-den-nya-sasongen-/
Tack för länken.
Lustigt vilken personlig sak en del deltagare valt att ta med.
Men det kan ju vara något personligt minne associerat med Tigerlillys martiniglas, Daniels tennisboll eller Eriks ostkrokspåse.
Citera
2021-01-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Någon som tror att Dag och "Kingston" kommer hänga utanför Farmen... Gå på jobba tillsammans och träna. Ett ganska omaka par

Dag hänger ju med hon kinesen också... Också omaka par
nä inte alls omaka, de tre är verkar ha självkänsla vara stabila individer.
Linnea likaså.
Såna personer har mest utbyte av likasinnade. Vi får se hur det blir
Citera
2021-01-22, 23:15
Medlem
EdKempers avatar
Jag såg precis ett farmen inlägg på insta där dom redogjorde för packningen och vad man får ha med sig in. Jag måste säga att Tigerlilly verkade helt annorlunda, att hon spelar inne på Farmen verkar rätt sannolikt... 🤔
Citera
2021-01-23, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Konstigt Henrik är snickare ingen match då och bygga ett skjul. Vad mer är dom kunniga i? Har du sett dom i lannet eller bland djuren?
Byggen är en stor del av denna serie genom åren. Tror att se kan mer än de flesta där rent generellt.
Citera
2021-01-23, 10:24
Medlem
Fortfarande noll intriger på farmen. Nästa vecka måste det börja hända saker.

Vore synd om Dag åkte ute, gillar han.
Citera
2021-01-23, 11:46
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Lite egendomligt att så många här är så sensationslystna och intrigsökande.
Det intressantaste är väl ändå hur deltagarna löser sina uppgifter och hur de klarar av livet på farmen.
Någon har lite fördel inom ett visst område och någon inom ett annat. Naturligtvis ska de utnyttja detta på bästa sätt för att få sina belöningar.

Angående veden tyckte även jag att av det vi sett såg ut att vara för lite. Det finns väl fortfarande tid att fylla på lite. Jag har inte sett varje minut av programmen så jag vet inte hur det blev med möjligheten att rotera veduttaget. Det visar sig väl när Vincent ska bedöma deras insatser.

En annan sak jag inte förstår är varför det här anses så viktigt att kommentera deltagarnas utseende. Utseendet har inte det minsta att göra med hur de fungerar på farmen.

Och varför ska det hittas på smek/öknamn på deltagarna? Alla har ett namn sedan första början. Varför inte använda detta? Det blir bara förvirrande att hålla reda på vem ni menar när olika människor använder olika namn på samma farmendeltagare.
Citera
2021-01-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Det intressantaste är väl ändå hur deltagarna löser sina uppgifter och hur de klarar av livet på farmen.
Någon har lite fördel inom ett visst område och någon inom ett annat. Naturligtvis ska de utnyttja detta på bästa sätt för att få sina belöningar.

Angående veden tyckte även jag att av det vi sett såg ut att vara för lite. Det finns väl fortfarande tid att fylla på lite. Jag har inte sett varje minut av programmen så jag vet inte hur det blev med möjligheten att rotera veduttaget. Det visar sig väl när Vincent ska bedöma deras insatser.

En annan sak jag inte förstår är varför det här anses så viktigt att kommentera deltagarnas utseende. Utseendet har inte det minsta att göra med hur de fungerar på farmen.

Och varför ska det hittas på smek/öknamn på deltagarna? Alla har ett namn sedan första början. Varför inte använda detta? Det blir bara förvirrande att hålla reda på vem ni menar när olika människor använder olika namn på samma farmendeltagare.

+1

Tycker också det är onödigt att kommentera vidriga och personliga åsikter om någons utseende. Är det viktigt att framhäva att man tycker att någon är ful? Skriv hellre något med mer värde om personens strategi/spel/humor vad som helst.

Smeknamnen hittills är också tråkiga. Intetsägande.
Citera
2021-01-23, 13:20
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare

+1!
Detta är den vettigaste kommentar jag läst hittills i tråden.

Förstår inte heller varför så många vill ha intriger och att deltagarna ska bete sig tråkigt mot varandra, för mig är inte det underhållande iallafall utan mest jobbigt och pinsamt. Tycker att säsongen varit trevlig att titta på så här långt, orkar inte med varken paktare eller bråkstakar, det har vi sett nog av i tidigare säsonger.

Det här med smeknamn är också så otroligt löjligt. Det är en sak när det kommer sig naturligt en bit in på säsogen, men som det har varit nu de senaste åren när fjortispojkarna sitter i tråden och försöker värka fram "fyndiga" öknamn blir det mest fånigt.
Citera
2021-01-23, 13:49
Medlem
Amors avatar
Familjelivs-stämning i denna tråd just nu. Är detta Flashback?
Citera
2021-01-23, 14:46
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Familjelivs-stämning i denna tråd just nu. Är detta Flashback?
Här har vi ett exempel på sensationslystnaden. Till och med här vill du att det ska vara kontroverser. Mycket låg nivå på den mentala personligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in