2021-01-22, 21:50
Medlem
Steff83s avatar
Tycker allt att Billgren/Alfredsson seglar upp som huvudfavorit till slutsegern nu..ihop med Elfsberg/Forsberg. Riktigt bra match ikväll. Imponerande. Höga poäng av båda..men marginalen var egentligen ännu större..då tjejerna fick en del domarhjälp.
Citera
2021-01-22, 21:57
Medlem
HajenPeppers avatar
Helvete vad tjejerna får hjälp av luuken. Helt horribelt dåligt.
Citera
2021-01-22, 21:59
Medlem
Readyfreddies avatar
Vilket slöseri att resa till Seattle och inte ha frågor eller tidiga ledtrådar om varken Nirvana eller Frasier.

Har Molinskan alltid varit så het? Aldrig lagt märke till hennes utseende tidigare.
Sen undrar jag vem Meggie Griffin är. Dom kanske blandade ihop henne med Maggie Simpson.

Bra avsnitt som flera andra redan skrivit. Hellacopters som fast band, färre kulturfrågor och större mångfald hos de tävlande (inte 100% kultur/journalister/svt-kopplade). Då finns det en framtid.

Har inga som helst klagomål på Luuk/Lindström, tycker de gör det riktigt bra. Lite för enkla ledtrådar från sex poäng och neråt kanske.
Citera
2021-01-22, 22:03
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfTheIdiots
Respekterar din åsikt, men jag tyckte själv att det var en mycket välartad cover. Sångaren adderade ju klimax till låten. Men let's agree to disagree.

Tyckte också att den var bra.
Citera
2021-01-22, 22:09
Medlem
XtraXs avatar
Störde mig lite på att första frågan från Seattle handlade om andra städers silhuetter. Hade förberett svaret Eddie Vedder på åtminstone en fråga.
Citera
2021-01-22, 22:09
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajenPepper
Helvete vad tjejerna får hjälp av luuken. Helt horribelt dåligt.

Det är säkert något de har diskuterat om vad som kan vara ok.

Notera att även med viss hjälp gick de inte vidare, så det spelade ingen roll.
Citera
2021-01-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Visst fler än Henrik och Zyxel04 som är kåta på Hanna.

Så kan det vara. Och kanske också i viss mån avseende hennes bisittare.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tycker allt att Billgren/Alfredsson seglar upp som huvudfavorit till slutsegern nu..ihop med Elfsberg/Forsberg. Riktigt bra match ikväll. Imponerande. Höga poäng av båda..men marginalen var egentligen ännu större..då tjejerna fick en del domarhjälp.

Ja ganska kul match. Men också ganska lätta frågor, jämförelsevis. Tex vem där kändes ju helt klar efter 35 sek då man såg Ryssland-korren och några judoiter som brottades. Den brukar ju annars vara omöjlig tills in i det sista. Ibland går det ju också tiden ut.
Seattle var enkel.
Och Dylan, Armanac, Grisfesten o annat.
Visst gjorde B & A det bra, men ser dem inte som segerfavoriter pga denna fajt.
Citera
2021-01-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Sen undrar jag vem Meggie Griffin är. Dom kanske blandade ihop henne med Maggie Simpson.
Meg Griffin, the family guy!
Citera
2021-01-22, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Har inga som helst klagomål på Luuk/Lindström, tycker de gör det riktigt bra.

Oftast är de väl okej om man bortser från från Lindströms pösmunkeri och asperger-briljerande samt Luuks gapande och något krystade entusiasm. Idag var det väl lite väl mycket resonerande och ledande frågor vad det gäller damlaget.
Senast redigerad av Pecka- 2021-01-22 kl. 22:58.
Citera
2021-01-22, 22:35
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombejbitt
Meg Griffin, the family guy!
Ja, det vet jag väl men Luuk sa Meggie. Slarvigt.
Citera
2021-01-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfTheIdiots
Respekterar din åsikt, men jag tyckte själv att det var en mycket välartad cover. Sångaren adderade ju klimax till låten. Men let's agree to disagree.

Det var väl en OK cover-version, sångarens klimax hade gått hem på lokala puben. Robyn skulle ha kallats in
Citera
2021-01-22, 22:46
Moderator
HelgeBuks avatar
Pyramidspelet från Ukraina har ytterst lite med Bitcoin att göra. "Kryptovaluta" hade varit ett acceptabelt svar. Det här var lika illa som att ha frågan "Vilken valuta använder man i Ukraina?" och godkänna svaret "Dollar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in