Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Den opinion som Trump representerar kommer att öka. Detta baserar jag på min uppfattning att den väg mot globalisering (läs massinvandring) och mångkultur som Väst slagit in på, kommer att leda till ständigt ökande motsättningar.
Och om vi i Västvärlden tar vårt förnuft till fånga och tar avstånd från dessa galna idéer kommer även Trump att omvärderas på sikt. T.o.m många av dagens Trump-hatare kommer att byta uppfattning.
I framtiden kan Trump komma att betraktas som en av landets bästa presidenter i modern tid. Men Reagan blir förstås svårslagen.
Jag har anat att Trump har/hade värderingar och idéer ungefär som du skriver. Jag har ju noterat vad han har gjort eller velat göra. Jag tycker ändå att han varit dålig på att föra ut sina idéer.
– Muren var väl ganska tydlig.
– Inreseförbud från Iran, Libyen, Somalia, Syrien, Jemen och Tchad, sex muslimska länder var inte svårt att förstå.
Är antiglobalismen emot immigration utan att vara emot frihandel?
Jag försöker förstå din bild av Trump. Så kom jag ihåg den här.
https://www.youtube.com/watch?v=W6XdpDOH1JA&t=3s
Chris Wallace på FoxNews intervjuar Trump. Titta gärna på hela, men om du tycker det är för långt, titta på dom första tre-fyra minuterna. Vad är ditt intryck?
–