2021-01-19, 18:49
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Svar Ja. När man är inlagd på psyket så opererar de in chip nattetid i sömnen "i smyg" läkaren skickar patienten till en neurolog eller liknade där detta sker. Sedan när chipen börjar generera röster och man berättar det för avdelningens läkare så ljuger hen och påstår att man blivit psykotisk, bara för att få anledning till att ge patienten psykosmedicin som man blir dum i huvudet av, bara av ren jävulskap. Slöseri med skattepengar och sänkt livskvalite. Det är s_po som ligger bakom finansieringen av chippen, vilket gör att den aktuella läkaren arbetar åt sä_o.

Här är ytterligare ett bevis på deras framfart. Sabotage på min jacka,dragkedjan på höger+vänster ficka och det inträffade också medan jag var inlagd. Troligen även detta utfört av staten.

https://easyupload.io/wm8tgh
https://easyupload.io/5g0p4r

Hör du röster i huvudet?

Hur vet du att de opererat in chip?

Vilken teknik bygger dessa chip på?

Kan det inte var ljuddusch ? Testa och flytta kroppen en bit om du hör dessa röster. https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud
Senast redigerad av regafra 2021-01-19 kl. 18:55.
Citera
2021-01-19, 19:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
Hur många av dina 100 miljoner finns kvar ? ^^

Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Tjenare! Minns ni mig? Har varit väck från tråden i tio månader nu.

Har samlat på mig med ytterligare massor av häpnadsväckande information. Som tidigare så kommer jag dela mycket konkret information.

Berättar lite om mig själv så som tidigare så befinner jag mig utomlands och har sen dess har jag fått ny targeted individual status från ungersk säkerhetstjänst. Nämligen "rasistiska värderingar" efter att jag ofta påpekat att Viktor Orbán faktiskt är en zigenare, att Orsós är hans riktiga familjenamn, att han var kommunistisk informatör innan 89, att hans far var rumänsk agent i Ceacesus securitate och att Orbáns studier som ledde till hans karriär faktiskt var betalt av George Soros.

Citat:
Ursprungligen postat av 1681
Zersetzung riktades mot de normala som kunde ställa till det för ledningen i DDR, var tredje medborgare var värvad som IM och bland dem hittar du nog mestadels diagnoserna och ryggradslösheten.
10 000 utsattes och 5000 fick kroniska skador.

Det är systematiken och där ingen tror på offret som var huvudmetoden.

Det finns i Sverige , varvat med förtäckta mord och försök där till.

Frågan är i vilket land ska man anmäla mordförsök och tortyr ? I Sverige behöver man många vittnen då man går och gör en sådan anmälan annars så kan du få en spruta och tvångströja även om du har klara bevis.

Message recieved, Rudy.

Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
De brott som du är utsatt för kanske trots allt inte går till på det sätt som du är övertygad om att är fallet!?

Om de går till på andra sätt så kan de också bevisas mer ´objektivt'.

Det egentliga syftet med det som du utsätts för kan också vara något annat än du tror.

Att personer i din närhet har "erkänt" att de har deltagit i vissa saker mot dig gör dock det hela mer svårtolkat. Hur många är det som har erkänt detta enligt dig? Samtidigt; även om någon/några har sagt sig ha blivit kontaktade för att 'göra vissa saker' mot dig så utesluter detta inte att du är utsatt för något annat än vad du tagit för givet hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Detta är så lätt och klassiskt. De sprider rykten om dej.

Kan räcka med att de sitter på en restaurang nära någon du känner och de börjar nämna dej (så ville de värva mig mot en person )

Förstod själv hur det måste gått till då en massa olika började strula på en liten ort jag flyttat till just då jag kom och de kunde inte alla vara från samma grupp jag haft efter mig , men ett par tre stycken och dessa kände jag igen släktskapet till andra som strulat, sedan blir det som en gräsbrand i spridning och alla vet vem du är , men du vet inte vem dessa är.

De kan tex säga att du inte mår bra , och vissa blir besvärade för de har sina egna problemen och blir osäkra då du dyker upp och du tar det som ett bevis på att det är med mot dej.

Sök källan från var det startade , här i din omgivning , inte i USA Israel etc, för du måste gräva där du står.

Tog många år innan jag fick veta exakt vad mitt bekymmer uppstått i /vad det handlade om jag vill nu skriva en JK anmälan men har fått nya akuta problem att stå i så har två skrivna och skickade mejl
och ett längre mejl jag behöver göra nu ang korruptions misstanke med fack och arbetsgivare mm att göra, annars kan man vara bostadslös om en månad.
Så gräv där du står, de hittar alltid på nya bekymmer åt dig. Så var inte hamstern i hjulet om du inte måste.

Så JK får vänta tills mitten av februari och då ska jag formulera det på ett sätt som jag skulle behöva bolla med någon därför som jag söker mr advokater. Men ena kontakten har antingen blivit blockerad från att nå mig eller så ingen ork ?

Hörni. Jag har hittat ett viktigt dokument som faktiskt hjälper er att se det hela från måltavlas perspektiv. Ni måste läsa det här. Dokumentet beskriver "Gang Stalking" objektivt & subjektivt ganska nära verkligheten & hur det hela uppfattas samt det de gjort mot mig (än idag). Dokumentet är troligen skriven av någon som upplevt det i 5-10 år eftersom det som beskrivs har jag uppfattat efter flera år av att bli utsatt - eller så är det skrivet av någon som förstår hur måltavlor tänker kring att bli utsatt för Gang Stalking men skrivet ur måltavlas perspektiv. Det är verkligen intressant hur det överensstämmer med uppfattning men det står "2009" vilket betyder att det hela fanns redan då. Jag vill påstå att dokumentet är för detaljerat & korrekt - vad tycker ni? Dokumentet av 12 sidor långt: https://en.calameo.com/read/0004863887eec9fd819e3?fbclid=IwAR1cco5Nk0OpDub94uw C8Wrca6XMMK5ZrC4jqSRhd2jc-3ZL8lnt4KabO0I

Däremot är jag skeptisk till att denna grupp enbart är ond - det här drivs av alla möjliga personer vilket är det bisarra. Därmed handlar det om något annat än "onda" & "goda" människor. Som författaren skrev handlar det om att "ta över" ens hjärna genom indirekta metoder såsom att konstant ha en måltavlas uppmärksamhet genom daglig artificiell stimuli - t.ex. en kollega som nämner något personligt & privat som måltavlan vet att kollegan fick veta på ett sätt via en tredje part (gruppen som ansvarar) - det är som att hålla en måltavla i konstant trans eller hypnos som så att bli uppmärksam & alert därmed mer öppen för påverkan via stimuli - det är alltså psykologisk krigföring & en typ av mind control. Gang Stalking är precis det: att ta över en måltavlas liv & slutligen sinnet & vilja i hopp att måltavlan blir en s.k. "Mind Controlled Slave".. Det är nästan helt psykologiskt inriktat även om avancerade teknologier & vapen används samt propaganda är syftet att påverka en persons hälsa, sinne, uppfattning, liv & så vidare. Det är så sadister tänker - hellre att tortera & pina än att döda. Ändå deltar personer i det här - varför? Troligen för att staten sponsrar det här samt att det är en typ av "kult" som anspelar på kristna koncept, idéer & tron. Samhället är byggt på kristen tro så det används på kristna måltavlor såsom mig själv.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-19 kl. 20:02.
Citera
2021-01-19, 20:15
Medlem
Citat:
Tjenare! Minns ni mig? Har varit väck från tråden i tio månader nu.

Har samlat på mig med ytterligare massor av häpnadsväckande information. Som tidigare så kommer jag dela mycket konkret information.

Liten sammanfattning över vad alla informatörer och angivare ert närområde omgående kan få se från era hackade mobiltelefoner och datorer:

De kan läsa alla era SMS och MMS
De avlyssnar alla samtal och har ett program som omvandlar samtalen till skriven text och översätter till andra språk.
De kan se alla nedladdade foton.
Varje gång ni fotograferar så får de en kopia tillsänd.
Aktivera webbkameran eller mobiltelefonens kamera.
Aktivera inbyggd mikrofon för rumsavlyssning.
Keylogger som registrerar alla tangentnedslag. All skriven text, även felstavningar, lösenord eller ångrad text som ni aldrig publicerar.
Screen Capture kopierar hela tiden bildskärmens innehåll och skickar det till dem.
Alla meddelanden online, även privata.
De ser om enheten är på eller kopplad till internet.
Internethistorik.
De kan fjärrstyrt stänga av enheten.
Kontaktlistor med namn och telefonnummer.
GPS positionering
Aktiverar Bluetooth
Aktivera inbyggd WIFI i mobiltelefonen och koppla upp mot internet

.
Citera
2021-01-19, 22:41
Medlem
regafras avatar
Citat:
Liten sammanfattning över vad alla informatörer och angivare ert närområde omgående kan få se från era hackade mobiltelefoner och datorer:

De kan läsa alla era SMS och MMS
De avlyssnar alla samtal och har ett program som omvandlar samtalen till skriven text och översätter till andra språk.
De kan se alla nedladdade foton.
Varje gång ni fotograferar så får de en kopia tillsänd.
Aktivera webbkameran eller mobiltelefonens kamera.
Aktivera inbyggd mikrofon för rumsavlyssning.
Keylogger som registrerar alla tangentnedslag. All skriven text, även felstavningar, lösenord eller ångrad text som ni aldrig publicerar.
Screen Capture kopierar hela tiden bildskärmens innehåll och skickar det till dem.
Alla meddelanden online, även privata.
De ser om enheten är på eller kopplad till internet.
Internethistorik.
De kan fjärrstyrt stänga av enheten.
Kontaktlistor med namn och telefonnummer.
GPS positionering
Aktiverar Bluetooth
Aktivera inbyggd WIFI i mobiltelefonen och koppla upp mot internet

.

Tom säpo https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BlG9Ll/myndigheternas-varning-avlyssning-i-hemmet gick ut och varnade lite grand om detta som jag känt till sedan 90-talet och varit utsatt för.
Filmade nyligen ena buggens placering med detektorn på fullt utslag så det kan placera vanliga buggar också hemma, men TV , Radio är ju smidigare och tom en vanlig högtalare som är urkopplad kan man sätta ljud i via kortvågsradio ( har en sådan inspelning på stort band )

Fråga här:
Min antivirusprogram får jag en varning om flera ggr dag att de blivit avstängda , kan det vara Galileo hacken som stänger av dem , för då jag kollar mina program så är de oftast igång?

Känner du till skandinaviska personer( behöver inte vara ur skandinaver utan också ny skandinaver i Sverige eller Ungern , som jobbar med ned tystning och mord med delar av Zersetzung tekniker som i mitt fall ?
Senast redigerad av regafra 2021-01-19 kl. 23:01.
Citera
2021-01-19, 23:07
Medlem
Citat:
Tom säpo gick ut och varnade lite grand om detta som jag känt till sedan 90-talet och varit ut satt för.
Filmade buggen placering med detektor på fullt utslag så det kan placera vanliga buggar också hemma.

Fråga här:
Min antivirusprogram får jag en varning om flera ggr dag att de blivit avstängda , kan det vara Galileo hacken som stänger av dem , för då jag kollar mina program så är de oftast igång?

Känner du till skandinaviska personer( behöver inte vara ur skandinaver utan också ny skandinaver i Sverige eller Ungern , som jobbar med ned tystning och mord med delar av Zersetzung tekniker som i mitt fall ?

Du har rätt i att Zerzetzung är skrämmande likt alla de metoder som faktiskt används. Jag undviker dock själv att låta mig påverkas och går oftast direkt till motangrepp via deras egna systemnätverk. Försöker göra motsatsen till deras förväntningar och många av dem uppfattar mig som en mardröm. Det som inte får eller kan hända.

Glöm antivirus eller kryptering. Det är staten du går mot. De har tillgång till mobiloperatören, basstationerna, de kan gå in via ditt eget WIFI nätverk, de kan gå in genom ditt Bluetooth, de kan använda bakdörrar de får från Google, Facebook eller andra aktörer. De har tillgång till hackergrupper och de kan outsourca till autonoma grupper som Researchgruppen eller Acta Publica och lagra information där som annars är olagligt för staten.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-19 kl. 23:10.
Citera
2021-01-20, 03:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Alla våra teorier stämmer på olika sätt. De använder systemet som styr samhället mot oss. I mitt fall verkar det vara ett socio-psykologiskt experiment & operation baserat i judisk-kristen tro, text & teokrati. Det är troligen de flesta som gang stalkar mig fått höra & tror. Å andra sidan kan de anpassa hur de rekryterar personer till måltavlans egna psykologiska profil. Eftersom jag & min familj har kristen trossystem bygger de hela gang stalkande kring det.

Eftersom mycket denna "kult" gör mot oss hänvisar de till bibeln eller så är det en del av propagandan att övertyga allmänheten att bli i princip "mind controlled" i att attackera en måltavla - att vända familjemedlem mot familjemedlem t.ex. vilket att agera mot sitt bästa intresse är ultimata målet med mind control. De hävdar i GS/TI-forum att det är "sprituell krigföring" mot Satan/demoner/onda krafter när det egentligen är "psykologisk krigföring" mot ett system som liknar Satans kontroll på jorden vilket är att ta ifrån människors fria viljor.

Som sagt är det fundamentalt att använda trossystem i psykologisk krigföring. Sedan som jag sagt förut använder de resurser som liknar CIA/NSA mot mig speciellt när det handlar om att manipulera information på Internet, sociala medier & vanlig media.

CIA/NSA ses som Satans högra hand i världen & försöker spela Gud genom att veta allt om människor, styra deras liv & läsa deras tanker. Det här är ett extremt högnivå-sponsrad experiment & operation. Delvis går det ut på att vända vanliga medborgare mot varandra baserad på bl.a. trossystem. Målet är ju att få måltavlan att förändras i tro, beteende & livssituation på sådan sätt att det är ser naturligt ut men det blir onaturligt när en kämpa emot dem vilket också är planerat. Det här är menat att vara en öppen operation & att måltavlan vet om det & vad alla gör direkt & indirekt att sabotera & psykologiskt tortera en - psykologiska effekten som önskar kan bara fås om måltavlan SER allt & därmed blir utsatt för stimuli & psykologiska operationer.

Det är ohelig operation som faktiskt använder underrättelsetjänster i kombination med religion eller spiritualitet. Underrättelse-militär i USA har lång historia av att forska om hur att använda t.ex. tro & vidskeplighet mot ens fiende eller (framförallt) kontrollera massan.

Det ni skriver här om att det ska vara hemligt är FEL - det är ett socio-psykologisk experiment & operation som ska vara SYNLIG för alla inblandade. Det finns inte en chans att det här förblir en hemlighet om inte ALLA inblandade är övertygade att psykologisk tortyr & allt som gang stalking medför är acceptabelt. Gruppen har hjärntvättat eller påverkat måltavlans hela sociala cirkel genom att närma alla med olika budskap om måltavlan. Det är inte svårare än så. Sedan är de tillsagda att ignorera vad måltavlan klagar om & istället fokusera på reaktionen & att provocera negativ reaktion än mer.

Det är en falsk värld de försätter en måltavla i som styrs av den statsstöttade & samhällsstöttade "kulten" som genom experiment & operationer som rör som religion & spiritualitet men också andra forskningsområden såsom hjärnan, sinnet & "Nature of Reality". Andra intresseområden är mänskliga psyket & förmågan att stå ut med psykologisk krigföring & olika typer av påverkan eller stimuli såsom att kontrollera informationen en måltavla utsätts för. Beteende är fokus eftersom det är beteende & reaktion till stimuli som de kan lista ut hur en måltavla tänker & därmed bygga vidare på den psykologiska profilen. De verkar väldigt intresserade av vad en måltavla gör i olika situationer - artificiella eller naturliga så övervakar de så mycket som möjligt. Som psykologer & psykiatriker vill de veta hur en person fungerar - syftet & agendan kan vara vad som helst men jag har lärt mig att de använder information de får av mig i real-tid till att skapa psykologiska operationer. T.ex. om jag nämner en person i chatt online jag inte sett på länge så nästa dag så "råkar" personen träffa mig på stan i en butik. Det är sådant de gör genom att övervaka all min kommunikation online & offline.

De flesta har ingen aning vad CIA, militärer & försvarsinstitut forskar om & hur de kommer undan med att experimentera på massan. Hollywood är delvis kontrollerad av de som utför gang stalking likaså media. De använder det för att utföra påverkansoperationer på måltavlan utöver att manipulera ens sociala media. Det här har jag lärt mig det praktiska vägen genom att utsättas för det sedan 2013 - se "The Great Hack" - det har de gjort mot mig sedan 2013 alltså flera år innan de använda samma principer inom psykologisk krigföring genom Cambridge Analytica att vinna USA-valet 2016. Tänk er hur många biljoner spenderas per år i "hemliga" operationer, forskningsprojekt & experiment världen över. Egentligen skulle det vara OSANNOLIKT att någon som gang stalking INTE existerade då de använder underrättelseresurser & diverse samhälleliga resurser för att påverka en måltavla extremt psykologiskt.

Från mitt perspektiv handlar det om psykologi & att vända min sociala krets mot mig men också vända min upplevelse av det hela till min nackdel så att jag i förtvivlan & mental ohälsa blir självdestruktiv. Tro mig - det är inte bara indirekta metoder. De saboterar ens jobb, relationer & annat så det är INTE bara psykologisk. MÅLET är att det ska påverka en psykologisk så en blir deprimerat, skadar sig själv & så vidare. De hävdar att det är ens egna fel eftersom en förlorade jobbet & felet var en själv. Det är verkligen så sadistiskt i längden.

Det är verkligen så att de använder trossystem för att motivera & övertyga ens familj & vänner som är kristna. De kanske verkligen är en "kult" eller kommer från en kyrka men sådana har inte tillgång till CIA/NSA-liknande resurser & utför massiva psykologiska operationer i 5-10-15-20 år. Det här är en grupp som har gjort sådant väldigt länge & är djupt satta i samhället.

Jag skriver utifrån erfarenhet. Frågan om varför det "valt" någon är irrelevant. CIA, Stasi & 100-tals andra organisationer har "valt" ovetande personer för att påverka dem hemligt eller öppet de sista 70 åren. Idag görs det mesta digitalt via digital media & över telefon. Om ni vill veta varför de utsätter mig för det här fråga dem ni som har haft kontakt med någon som initierat er.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-01-20 kl. 03:44.
Citera
2021-01-20, 07:39
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1681
Zersetzung riktades mot de normala som kunde ställa till det för ledningen i DDR, var tredje medborgare var värvad som IM och bland dem hittar du nog mestadels diagnoserna och ryggradslösheten.
10 000 utsattes och 5000 fick kroniska skador.

Det är systematiken och där ingen tror på offret som var huvudmetoden.

Det finns i Sverige , varvat med förtäckta mord och försök där till.

Frågan är i vilket land ska man anmäla mordförsök och tortyr ? I Sverige behöver man många vittnen då man går och gör en sådan anmälan annars så kan du få en spruta och tvångströja även om du har klara bevis.

Message recieved, Rudy.

Tack för att du kopierade och delade min text !
Citera
2021-01-20, 08:04
Medlem
regafras avatar
Citat:
Du har rätt i att Zerzetzung är skrämmande likt alla de metoder som faktiskt används. Jag undviker dock själv att låta mig påverkas och går oftast direkt till motangrepp via deras egna systemnätverk. Försöker göra motsatsen till deras förväntningar och många av dem uppfattar mig som en mardröm. Det som inte får eller kan hända.

Glöm antivirus eller kryptering. Det är staten du går mot. De har tillgång till mobiloperatören, basstationerna, de kan gå in via ditt eget WIFI nätverk, de kan gå in genom ditt Bluetooth, de kan använda bakdörrar de får från Google, Facebook eller andra aktörer. De har tillgång till hackergrupper och de kan outsourca till autonoma grupper som Researchgruppen eller Acta Publica och lagra information där som annars är olagligt för staten.

Zersetzung är förmodligen grundmodellen för denna metodik https://alt.mindcontrol.narkive.com/WI1328WC/stasi-tactics

Du skrev " Namnen på programmen de med säkerhet använt 2015 är:
Remote Control System Galileo." Och då man går in på Wikileaks och Galileo så beskriver de program som är polymorf och att de undgår vanliga AV program https://www.synonymer.se/sv-syn/polymorf så jag tänkte att då min dator varnar mig titt som tätt att AV programmen är avstängda att det är något som de reagerar på ändå alternativt att spion programmen stänger kort av dem och sedan installerar sig och sätter på dem igen?

Ja i Sverige så finns det en grupp som går på folks kvinnor och barn så inte så lätt att gå ut och knacka ner ett par, däremot så har jag märkt att då man gör en anmälan för delar av händelser till JO eller polis och det är under utredning så lugnar dessa ner sig betydligt OCH då jag skriver om dem öppet.

Att det är personer som förfogar över statliga muskler råder det inga tvivel om i mitt fall.

Får se hur JK reagerar nästa månad , S kanske vill själva veta vilka dessa är då de använder både kända och deras namn ofta.
Senast redigerad av regafra 2021-01-20 kl. 08:35.
Citera
2021-01-20, 11:04
Medlem
Jag skulle behöva eller önskar mig i alla fall lite investigativ hjälp beträffande de myndigheter som administrerar gang stalking nätverken, de paragrafer som stödjer dessa verksamheter o dylikt.

Att jag inte gör detta själv är för att jag haft fullt upp med att studera Ungersk underrättelsetjänsts studiematerial och jag har läst och studerat tusentals sidor studiematerial från försvarshögskolorna. En del av detta material som egentligen inte borde finnas ute öppet men som av en eller annan anledning ändå varit tillgängligt och jag snabbt laddar ned.

Okej, jag kan ungefär peka i vilken riktning mas ska kolla efter dessa nätverk och ge vissa nyckelord, har även benämningar på min önskelista för Sverige som jag sen länge har klart för mig beträffande Ungern.

Främsta nyckelordet bör vara HUMINT och PBI personbaserad Inhämtning och de myndigheter som sysslar med denna.

Genom att ha skrollat igenom vissa paragrafer, regleringar angående PBI och dokument så faller mina misstankar på.
KSI Kontoret för Särskild Inhämtning
Säkerhetspolisen
MUST Säkk

Annat nyckelord är utrikes civila inhämtningsorgan inom säkerhetstjänsten då gang stalkers ingår i ett internationellt samarbete med gemensamma informationssystem där ett annat lands turistande angivare genom en applikation kan se alla lokala angivare och Targeted Individuals.

En benämning som vore väldigt viktigt att få fram är den riktiga officiella benämningen på Targeted Individuals i Sverige. I Ungern är benämningen på dem célszemély inom underrättelsetjänsten och det har alltid varit så. Det hade underlättat betydligt om vi har officiella benämningar även i Sverige och även kan peka direkt mot ansvariga myndigheter.

Jag vore väldigt tacksam om vi kunde få fram riktiga grävare även i denna community. Det är mycket viktigt och att även lägga locket på vissa foliehattar.

Nyckeln till att ni ska kunna växa som rörelse är att få bort en del virrpannor som yrar om frimurare, psykiatrin, implantat, dödstrålar, tankeläsning och liknande. Som exempel så kan jag ta min egen Ungerska TI grupp på facebook(Hálózati Ügynökség: Információs Hivatal Besúgóhálózat Hírszerzés) När jag började så fanns en annan grupp full a virrpannor och TI´s från hela världen. Nu två år senare så har jag 866 medlemmar, alla är ungrare, tre gånger större än den andra gruppen, sådana personer går med som inte vill associeras med dårar, till och med pensionerade poliser har börjat gå med och ibland känns det som att saker har börjat accelerera, det finns dagar då jag plötsligt fått 70 nya medlemmar.
Citera
2021-01-20, 12:03
Medlem
regafras avatar
Citat:
En benämning som vore väldigt viktigt att få fram är den riktiga officiella benämningen på Targeted Individuals i Sverige. I Ungern är benämningen på dem célszemély inom underrättelsetjänsten och det har alltid varit så. Det hade underlättat betydligt om vi har officiella benämningar även i Sverige och även kan peka direkt mot ansvariga myndigheter.

Jag vore väldigt tacksam om vi kunde få fram riktiga grävare även i denna community. Det är mycket viktigt och att även lägga locket på vissa foliehattar.

Nyckeln till att ni ska kunna växa som rörelse är att få bort en del virrpannor som yrar om frimurare, psykiatrin, implantat, dödstrålar, tankeläsning och liknande.

Visst känner jag samma sak där men jag vet inte var forskningen ligger, så jag säger bara: ta fram officiella länkar till den metod ni beskriver, då det vore otroligt övergrepp.

Ang personer så har jag officer och polis mm som var med i inledningen mot mig och en stor utredning. Om jag delgav dig dennes bild, namn och senast kända arbetsort och adress , skulle du kunna plocka fram om han ingår i detta nätverk ? Jag kände mig nästan som en landsförrädare (trotts att det jag gjorde var rätt ) då jag skickade in disketter till säk om dennes grupp 2004 men vore en större landsförrädare om jag inte försökte sätta dit han och hans grupp. Han kanske inte vet hela omfattningen men blir då ett mycket bra vittne till mig och mitt fall.
Senast redigerad av regafra 2021-01-20 kl. 12:27.
Citera
2021-01-20, 13:46
Medlem
Citat:
Visst känner jag samma sak där men jag vet inte var forskningen ligger, så jag säger bara: ta fram officiella länkar till den metod ni beskriver, då det vore otroligt övergrepp.

Ang personer så har jag officer och polis mm som var med i inledningen mot mig och en stor utredning. Om jag delgav dig dennes bild, namn och senast kända arbetsort och adress , skulle du kunna plocka fram om han ingår i detta nätverk ? Jag kände mig nästan som en landsförrädare (trotts att det jag gjorde var rätt ) då jag skickade in disketter till säk om dennes grupp 2004 men vore en större landsförrädare om jag inte försökte sätta dit han och hans grupp. Han kanske inte vet hela omfattningen men blir då ett mycket bra vittne till mig och mitt fall.

Du behöver inte skicka in något för de har nog redan en kopia av hela din dator, de meddelanden jag här skickat hör jag varenda gång diskuteras i min omgivning. Ifall samlade databaser om dig är olagliga så är jag säker på att dessa outsourcas till låt säga autonoma grupper som agerar under skydd av journalistlagarna. Exempel på dessa är EXPO, Researchgruppem, Sirén, Acta Publica, Piscatus med mera. Vissa databaser har visserligen gått samman. Sedan finns undergrupper som AFA dokumentation och liknande lokalt.

Jag antar att du ofta hör folket i dessa angiverinätverk men inte lika mycket som jag då Sverige är ganska glesbefolkat. Hade nog varit värre för dig ifall båda grannarna bredvid och den ovanför och pizzerian under dig hela tiden hade snackat om alla meddelanden du skickar online eller när du kollar porr i badrummet.

Jag kan höra lite på dig att du haft påverkare i din närhet. Saker du ska ignorera är när du hör dem lova pengar, att de kommer rekrytera dig, att säkerhetstjänsten vill anställa dig, att de kommer ta bort din nuvarande status och liknande. Listan kan göras lång. Ännu värre om du börjar skriva för det får dem att framstå i bättre ljus faktiskt om det ser ut som du är öppen att ansluta dig till dem. Ännu värre om det ser ut som när du tror de ska ta bort din status på grund av dina skriverier för det kommer få dig att framstå som skyldig.

Jag kan avslöja att de har en förkärlek att byta Targeted Individual status med några månaders mellanrum så när de lovat att de tagit bort dig ur systemet eller de varit tysta i några dagar så är det bara tecken på att du antingen kommer få en ny status eller att de koncentrerar sina resurser på någon annan för att göra deras liv till ett helvete. När de är klara med denne så återvänder de till dig i fullt angrepp.

Jag kan faktiskt lista några av mina tidigare Targeted Individual statusar men jag har med största sannolikhet inte alla. Har även haft olika statusar i två länder.
Ett av mina första statusar var: Sverige Rasistisk världssyn, rasistiska fördomar.förmodad handläggare Ulf Hugsén efter att jag inte lät hans företag renovera mitt badrum. Tror jag blev rapporterad som nazist som hämnd och fick kort därefter besök av Antifa. Numera gömmer han sig på en fiskebåt i norra Norge.
Status I Ungern mellan2011 och 2018. Tjuv och bedragare. Handläggaren kriminelle Horváth Gábor som påstod att jag snott hans hus. Han har suttit 3 år i svenskt fängelse för 7 kilo Amfetamin. För nuvarande är han hållar officerare i Ungern(tartótisszt) det betyder handläggare för informatörer.
Andra statusar jag haft:
Psykopat
Nationell fiende
Autist
Beväpnad
Obetalade (påhittade) böter som egentlige inte fanns
Misstänkt som lasermannen 2 i Malmö för vilket Peter Mangs sitter fängslad
Misstänkt som Breviks Svenska kontakt.

Jag har även blivit kontaktad av kriminella som velat rekrytera mig för att arbeta för dem, det har visat sig att de var polisinformatörer och även suttit i fängelse och fått kraftig rabatt. De kriminella erbjöd mig även beskydd som något slags beskyddarverksamhet. Unger som när restauranger och prostituerade tvingas betala till kriminella grupperingar.

Jag har aldrig varit kriminell. Något jag efter alla år nästan ångrar då staten förstört mitt liv. I stället försöker de förhindra att jag ska få jobb och försöker hela tiden få mig sparkad från bostäder jag hyr eller hindra mig från tjänster som tandläkaren.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-01-20 kl. 13:48.
Citera
2021-01-20, 14:19
Medlem
regafras avatar
Citat:
Du behöver inte skicka in något för de har nog redan en kopia av hela din dator, de meddelanden jag här skickat hör jag varenda gång diskuteras i min omgivning. Ifall samlade databaser om dig är olagliga så är jag säker på att dessa outsourcas till låt säga autonoma grupper som agerar under skydd av journalistlagarna. Exempel på dessa är EXPO, Researchgruppem, Sirén, Acta Publica, Piscatus med mera. Vissa databaser har visserligen gått samman. Sedan finns undergrupper som AFA dokumentation och liknande lokalt.

Jag antar att du ofta hör folket i dessa angiverinätverk men inte lika mycket som jag då Sverige är ganska glesbefolkat. Hade nog varit värre för dig ifall båda grannarna bredvid och den ovanför och pizzerian under dig hela tiden hade snackat om alla meddelanden du skickar online eller när du kollar porr i badrummet.

Jag kan höra lite på dig att du haft påverkare i din närhet. Saker du ska ignorera är när du hör dem lova pengar, att de kommer rekrytera dig, att säkerhetstjänsten vill anställa dig, att de kommer ta bort din nuvarande status och liknande. Listan kan göras lång. Ännu värre om du börjar skriva för det får dem att framstå i bättre ljus faktiskt om det ser ut som du är öppen att ansluta dig till dem. Ännu värre om det ser ut som när du tror de ska ta bort din status på grund av dina skriverier för det kommer få dig att framstå som skyldig.

Jag kan avslöja att de har en förkärlek att byta Targeted Individual status med några månaders mellanrum så när de lovat att de tagit bort dig ur systemet eller de varit tysta i några dagar så är det bara tecken på att du antingen kommer få en ny status eller att de koncentrerar sina resurser på någon annan för att göra deras liv till ett helvete. När de är klara med denne så återvänder de till dig i fullt angrepp.

Jag kan faktiskt lista några av mina tidigare Targeted Individual statusar men jag har med största sannolikhet inte alla. Har även haft olika statusar i två länder.
Ett av mina första statusar var: Sverige Rasistisk världssyn, rasistiska fördomar.förmodad handläggare Ulf Hugsén efter att jag inte lät hans företag renovera mitt badrum. Tror jag blev rapporterad som nazist som hämnd och fick kort därefter besök av Antifa. Numera gömmer han sig på en fiskebåt i norra Norge.
Status I Ungern mellan2011 och 2018. Tjuv och bedragare. Handläggaren kriminelle Horváth Gábor som påstod att jag snott hans hus. Han har suttit 3 år i svenskt fängelse för 7 kilo Amfetamin. För nuvarande är han hållar officerare i Ungern(tartótisszt) det betyder handläggare för informatörer.
Andra statusar jag haft:
Psykopat
Nationell fiende
Autist
Beväpnad
Obetalade (påhittade) böter som egentlige inte fanns
Misstänkt som lasermannen 2 i Malmö för vilket Peter Mangs sitter fängslad
Misstänkt som Breviks Svenska kontakt.

Jag har även blivit kontaktad av kriminella som velat rekrytera mig för att arbeta för dem, det har visat sig att de var polisinformatörer och även suttit i fängelse och fått kraftig rabatt. De kriminella erbjöd mig även beskydd som något slags beskyddarverksamhet. Unger som när restauranger och prostituerade tvingas betala till kriminella grupperingar.

Jag har aldrig varit kriminell. Något jag efter alla år nästan ångrar då staten förstört mitt liv. I stället försöker de förhindra att jag ska få jobb och försöker hela tiden få mig sparkad från bostäder jag hyr eller hindra mig från tjänster som tandläkaren.

Att de har kopia javisst. Men då jag inte visste vilken grupp dessa tillhörde så ville jag ge det som ska skydda Sverige vad jag sett.

De kan tom bygga ett hus bredvid dig om du bor avskilt( åtminstone få dig att funder på om det är så med hantverkarna och inte korrekta regnummer etc ) . Är du bostadslös så styr de in dej på lediga objekt som de redan preparerat.

Jag var i utkanten av ett mycket stort mål , men blev oskyldigt misstänkt/intressant på grund av några fel och nu vill de tysta mig så jag har många av deras metoder i färskt minne.
Senast redigerad av regafra 2021-01-20 kl. 14:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in