Citat:
Ursprungligen postat av
regafra
Visst känner jag samma sak där men jag vet inte var forskningen ligger, så jag säger bara: ta fram officiella länkar till den metod ni beskriver, då det vore otroligt övergrepp.
Ang personer så har jag officer och polis mm som var med i inledningen mot mig och en stor utredning. Om jag delgav dig dennes bild, namn och senast kända arbetsort och adress , skulle du kunna plocka fram om han ingår i detta nätverk ? Jag kände mig nästan som en landsförrädare (trotts att det jag gjorde var rätt ) då jag skickade in disketter till säk om dennes grupp 2004 men vore en större landsförrädare om jag inte försökte sätta dit han och hans grupp. Han kanske inte vet hela omfattningen men blir då ett mycket bra vittne till mig och mitt fall.
Du behöver inte skicka in något för de har nog redan en kopia av hela din dator, de meddelanden jag här skickat hör jag varenda gång diskuteras i min omgivning. Ifall samlade databaser om dig är olagliga så är jag säker på att dessa outsourcas till låt säga autonoma grupper som agerar under skydd av journalistlagarna. Exempel på dessa är EXPO, Researchgruppem, Sirén, Acta Publica, Piscatus med mera. Vissa databaser har visserligen gått samman. Sedan finns undergrupper som AFA dokumentation och liknande lokalt.
Jag antar att du ofta hör folket i dessa angiverinätverk men inte lika mycket som jag då Sverige är ganska glesbefolkat. Hade nog varit värre för dig ifall båda grannarna bredvid och den ovanför och pizzerian under dig hela tiden hade snackat om alla meddelanden du skickar online eller när du kollar porr i badrummet.
Jag kan höra lite på dig att du haft påverkare i din närhet. Saker du ska ignorera är när du hör dem lova pengar, att de kommer rekrytera dig, att säkerhetstjänsten vill anställa dig, att de kommer ta bort din nuvarande status och liknande. Listan kan göras lång. Ännu värre om du börjar skriva för det får dem att framstå i bättre ljus faktiskt om det ser ut som du är öppen att ansluta dig till dem. Ännu värre om det ser ut som när du tror de ska ta bort din status på grund av dina skriverier för det kommer få dig att framstå som skyldig.
Jag kan avslöja att de har en förkärlek att byta Targeted Individual status med några månaders mellanrum så när de lovat att de tagit bort dig ur systemet eller de varit tysta i några dagar så är det bara tecken på att du antingen kommer få en ny status eller att de koncentrerar sina resurser på någon annan för att göra deras liv till ett helvete. När de är klara med denne så återvänder de till dig i fullt angrepp.
Jag kan faktiskt lista några av mina tidigare Targeted Individual statusar men jag har med största sannolikhet inte alla. Har även haft olika statusar i två länder.
Ett av mina första statusar var: Sverige Rasistisk världssyn, rasistiska fördomar.förmodad handläggare Ulf Hugsén efter att jag inte lät hans företag renovera mitt badrum. Tror jag blev rapporterad som nazist som hämnd och fick kort därefter besök av Antifa. Numera gömmer han sig på en fiskebåt i norra Norge.
Status I Ungern mellan2011 och 2018. Tjuv och bedragare. Handläggaren kriminelle Horváth Gábor som påstod att jag snott hans hus. Han har suttit 3 år i svenskt fängelse för 7 kilo Amfetamin. För nuvarande är han hållar officerare i Ungern(tartótisszt) det betyder handläggare för informatörer.
Andra statusar jag haft:
Psykopat
Nationell fiende
Autist
Beväpnad
Obetalade (påhittade) böter som egentlige inte fanns
Misstänkt som lasermannen 2 i Malmö för vilket Peter Mangs sitter fängslad
Misstänkt som Breviks Svenska kontakt.
Jag har även blivit kontaktad av kriminella som velat rekrytera mig för att arbeta för dem, det har visat sig att de var polisinformatörer och även suttit i fängelse och fått kraftig rabatt. De kriminella erbjöd mig även beskydd som något slags beskyddarverksamhet. Unger som när restauranger och prostituerade tvingas betala till kriminella grupperingar.
Jag har
aldrig varit kriminell. Något jag efter alla år nästan ångrar då staten förstört mitt liv. I stället försöker de förhindra att jag ska få jobb och försöker hela tiden få mig sparkad från bostäder jag hyr eller hindra mig från tjänster som tandläkaren.