2021-01-19, 13:12
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Haha det sitter verkligen människor och väntar helspänt på dessa nya Beck filmer.
Visst, det går att slötitta men det är ju verkligen inget man anser vara en bra film. Då kan man fan inte sett mycket.
Citera
2021-01-19, 14:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Haha det sitter verkligen människor och väntar helspänt på dessa nya Beck filmer.
Visst, det går att slötitta men det är ju verkligen inget man anser vara en bra film. Då kan man fan inte sett mycket.
Smaken är som röven.

En del föredrar Den Andalusiska hunden eller En duva satt på en gren, andra tycker att Salò är det bästa filmvärlden har att erbjuda och någon föredrar Cannibal holocaust. Vem har "bra filmsmak"?
Citera
2021-01-19, 15:14
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Smaken är som röven.

En del föredrar Den Andalusiska hunden eller En duva satt på en gren, andra tycker att Salò är det bästa filmvärlden har att erbjuda och någon föredrar Cannibal holocaust. Vem har "bra filmsmak"?
Om man anser att dom nya BECK filmerna är mästerverk . Är man ju inte så vass enligt mig.
Men som du säger folk tycker ju olika . Så man kan ju säkert hitta någon som tycker att Reine & Mimmie i fjällen är överlägset bäst också.
Citera
2021-01-19, 15:24
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Smaken är som röven.

Alla har väl bra filmsmak enligt dom själva eller?
Citera
2021-01-19, 16:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Om man anser att dom nya BECK filmerna är mästerverk . Är man ju inte så vass enligt mig.
Men som du säger folk tycker ju olika . Så man kan ju säkert hitta någon som tycker att Reine & Mimmie i fjällen är överlägset bäst också.
Vem säger att de är mästerverk? Jag har inte läst eller hört några såna omdömen.
Citera
2021-01-19, 16:10
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Vem säger att de är mästerverk? Jag har inte läst eller hört några såna omdömen.
Nej, men det finns säkerligen folk där ute som tycker så. Det är jag helt övertygad om .
Citera
2021-01-19, 16:12
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej, men det finns säkerligen folk där ute som tycker så. Det är jag helt övertygad om .
Visst. Det finns ju folk som äter avföring också. Det betyder inte att de har bra smak eller välutvecklade smaklökar..
Citera
2021-01-19, 16:14
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Visst. Det finns ju folk som äter avföring också. Det betyder inte att de har bra smak eller välutvecklade smaklökar..
Wow! Finns det? Hur många är det i landet kan tänkas?
Större risk att folk kollar på Beck. Men som sagt man får tycka så man vill. Så länge åsikten överenstämmer med min
Citera
2021-01-19, 16:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Wow! Finns det? Hur många är det i landet kan tänkas?
Större risk att folk kollar på Beck. Men som sagt man får tycka så man vill. Så länge åsikten överenstämmer med min
Föredrar helt klart att folk tittar på Beck framför att de äter avföring. Det är inte bra för hälsan och det ger konsumenten väldigt dåligt andedräkt...
Citera
2021-01-19, 16:21
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Föredrar helt klart att folk tittar på Beck framför att de äter avföring. Det är inte bra för hälsan och det ger konsumenten väldigt dåligt andedräkt...
Haha håller med dig.
Citera
2021-01-20, 01:44
Medlem
Rotmos1337s avatar
Första beck är kanoners, sämsta är nog mannen utan ansikte samt hämndens pris

2an är väl okej, samma sak för mannen med ikonerna och pojken med glaskulan
Citera
2021-01-21, 16:49
Medlem
Giggsys avatar
Roseanna med Gösta Ekman är underskattad, minst lika bra som Mannen på balkongen den säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in