2021-01-19, 00:00
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flatamoderata
Det är självklart att man i sådana kretsar har äktenskapsförord. Sedan bestämmer han i sitt testamente hur mycket hon ska få. Arvet ska i första hand gå till barnen så att släktförmögenheten inte skingras på ingifta ofrälse. Mer ofrälse än en arabisk palestinier får man leta länge efter.

Anders Philipsson är ofrälse.
Citera
2021-01-19, 00:26
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinkel
Det är hennes man som äger de fordonen.

Ja, det är hans bilsamling. Står i hans sörmländska slott så de körs inte. Notera att den Lamborghini Diablo som står angiven i listan som ”röd” egentligen är rosa. Den enda i världen som lackats redan i fabrik med den kulören - lite kul! Nej, hon körde nog sin (leasade?) vita MB GLC SUV med rosa logga på ”Bathina - en podcast”, svår att missa.

Sedan finns det alltid två versioner. Hon säger att cyklisten gjorde fel. Och där tror jag henne eftersom cyklister gör det mesta tokigt i trafiken i Stockholm. Särskilt sedan Daniel Hellden (mp) fick igenom de ogiltiga vägmärkena som visar att cyklister ”får” cykla mot enkelriktat. Ett vägmärke han hittat på själv och som helt saknar stöd i lagen.

https://stoppapressarna.se/svenskt/bathina-philipson-atalas-efter-vansinnesfard

Citat:
– Han cyklade mitt i vägen mellan bilarna och försökte inte hålla avstånd eller cykla in mot kanten. Annars hade jag kört på honom. Jag gjorde allt för att hålla mig så långt borta från honom som möjligt. Jag hade kunnat köra kaxigt och kört nära honom men han kan vara glad att det inte var en idiot som körde.
Citera
2021-01-19, 02:12
Medlem
Varför skaffar sig en gammal gubbe en ung vacker tjej? Förstår han inte att det inte är äkta? Speciellt inte en sådan som henne, man kan se i hennes program på youtube att hon är ytlig och väldigt selektiv. Hon valde honom bara för pengar och han vet väl om det. Ganska tragisk att bli vald av sin miljö och inte av sina personliga kvaliteter. Men kvinnor dejtar ju alltid uppåt.
Citera
2021-01-19, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Varför skaffar sig en gammal gubbe en ung vacker tjej? Förstår han inte att det inte är äkta? Speciellt inte en sådan som henne, man kan se i hennes program på youtube att hon är ytlig och väldigt selektiv. Hon valde honom bara för pengar och han vet väl om det. Ganska tragisk att bli vald av sin miljö och inte av sina personliga kvaliteter. Men kvinnor dejtar ju alltid uppåt.
Aje Philipsons fru nr 2 var 20 år yngre och hans mamma var 34 år yngre än hans far. Det verkar vara en släktgrej.
Citera
2021-01-19, 04:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playmaker1
Troligtvis bara någon som har setts på bild med kungen i någon skvallertidning. Jag är mer förundrad att tråden har så stort intresse! Längtan av att kasta skit på någon visar nästan inga gränser här på fb.
Spekulationerna verkar vara gränslösa ofta, tyvärr. Jag tror verkligen att gissningarna i tråden är fel.
Åtalad för vårdslöshet i trafik i alla fall och upp i tingsrätten. Vilka gissningar anser du vara fel?
Citera
2021-01-19, 04:46
Medlem
Playmaker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Åtalad för vårdslöshet i trafik i alla fall och upp i tingsrätten. Vilka gissningar anser du vara fel?

"Vansinnesfärd" tolkar jag som något allvarligare än en rödljuskörning eller forkörning.
Citera
2021-01-19, 04:49
Medlem
Playmaker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Och skicka gärna källan på det.
Citera
2021-01-19, 05:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
"Vansinnesfärd" tolkar jag som något allvarligare än en rödljuskörning eller forkörning.
Vansinnesfärd och vårdslöshet i trafik är väl i stort sett samma sak men journalister vill ju ha klick så då tar man till lite andra ord.
Min källa är en muntlig.
Citera
2021-01-19, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Japp. Hon förblir lika barskrapad som Ajes andra exfruar. De fick inte heller ngt vid skilsmässan.

Men har han verkligen bara 128 mille? Det är inte särskilt mycket ändå. Allt han äger kan väl knappast vara inräknat i den summan.
Citera
2021-01-19, 06:52
Medlem
Citat:
Tråden handlar om något helt annat än det du har läst i hänt extra. Du är bara en skvallerkärring.
Jobbigt att vara vänstervriden?
Du missade att mitt inlägg var en kommentar till ett annat inlägg. Jag skiter fullständigt i hur gamla Ajes fruar är.
Dessutom heter det här forumet Kändisskvaller. Du kanske har hamnat i fel tråd?
Citera
2021-01-19, 07:36
Medlem
Citat:

Du har ännu inte lärt dig att dra bort mer än hälften av det som står om en sak i media, särskilt om det står i horan eller expressen. Dessutom innehåller det oftast sakfel. Lite fortare än den generella trafikrytmen räcker för att skriva vansinne.
Citera
2021-01-19, 09:02
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Kungakretsarna tycks inte ha en förmåga att tänka med andra kroppsdelar.

Hänvisar exempelvis till härvan kring kungabilderna på porrklubb som planerades att skötas "internt" och med kontakt med undervärlden.

Alla dessa kungavänner som gifter om sig med kvinnor som skulle kunna vara deras barn/barnbarn åldersmässigt.

Sysslolösheten och den låga utbildningsnivån.

Inget under att kaka söker maka. Vad har Aje åstadkommit i sitt liv - förutom en massa ungar med diverse kvinnor?
Ärvda pengar är också pengar kan man säga. Klart han inte går till historien som någon entreprenör eller finansman. Vad ska förväntas av en son till en bilhandlare och kungavän annat än att vara dekadent och lätt oduglig. 9 ungar har han presterat kan hoppas att de har intellektuell förmåga att försörja sig själva då kakan blir mindre pga. hans avelslust. Kan tänka mig att de äldre barnen inte roas av att se den nuvarande hustrun tillika bildåren har klämt ur sig tre nya bidragstagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in