Citat:
Ursprungligen postat av
Kafka_God
Du kan inte gå med på det faktum att det inte nödvändigtvis behöver vara domstolarna som är korrupta utan att du helt enkelt saknar den nödvändiga utbildningen och inte förstår dig på hur en domstol i USA fungerar i praktiken? Det innebär inte nödvändigtvis att du är en idiot bara att du snöat in dig på ett ämne där du inte har tillräckligt med kunskap. Det enda du gör är att upprepa vad du läst i olika sammanhang exempelvis på Twitter av andra personer helt med eller utan juridisk utbildning och du har givetvis ingen möjlighet att bedöma hur pass trovärdig informationen är.
Tro det eller ej men jag är inte helt utan juridisk utbildning. Däremot är jag inte direkt vass på USA.
Du har så klart rätt i sak men det är inte det som är min poäng. Även om det inte är rätt så utred när det är något så allvarligt som valfusk och där anklagelserna kommer från välrldens näst mäktigaste person. För att kunna visa folket att man HAR utrett det och för att nästa president ska kunna ena folket.
Nu har USA väldigt många miljoner invånare som är skogstokiga och helt övertygade om att valet är riggat och stulet. Jag är absolut för Andra tillägget till USA:s konstitution men jag förstår att inte Biden är det, speciellt inte med dessa förutsättningarna. 320 miljoner vapen hos befolkningen i USA.
Därför skulle domstolarna tagit det på allvar, utrett och verkligen visat resultatet av utredningen. Inte baserat på normala förhållanden utan för USA's framtid.
Är du med mig?