2021-01-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ja, fast valet var ju [...] riggat.

Skönt att även ni vänstertroll börjar fatta att valet inte gått rätt till. Detta glädjer mig
2021-01-18, 12:18
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans.
Skönt att även ni vänstertroll börjar fatta att valet inte gått rätt till. Detta glädjer mig

Valen. Det handlar ju om primärvalet 2016, presidentvalet 2016, mellanårsvalet 2018, presidentvalet 2020 samt valet till senaten. Så jävla tråkigt att det aldrig går att varken bevisa eller stoppa...
2021-01-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ja, fast valet var ju [...] riggat.

2021-01-18, 13:00
Medlem
Citat:
Valen. Det handlar ju om primärvalet 2016, presidentvalet 2016, mellanårsvalet 2018, presidentvalet 2020 samt valet till senaten. Så jävla tråkigt att det aldrig går att varken bevisa eller stoppa...

Ja vi får hoppas att någon jävel står rakryggad i slutändan.
2021-01-18, 13:15
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Kan man tänka sig! Vem hade kunnat gissa att envist ljuga om att rösta inte spelar någon roll, "för att det fuskas", inte skulle vara någon vinnande valstrategi!? Det glädjer mig dock se republikanerna eliminera sig själva:
https://twitter.com/GabrielSterling/status/1350546120884314112

"Thank god you're home!"

Ja, och nu börjar republikanerna skylla på varandra.
https://www.youtube.com/watch?v=JV9E52xS7U0&ab_channel=TheYoungTurks
https://www.youtube.com/watch?v=L09X3DWuZj0&ab_channel=MSNBC

Citat:
Morons like you are responsible for losing GA’s 2 Republican Senate seats.
Citat:

You ran a Nov 3rd election that was stolen bc you idiots at the SOS mailed out millions of absentee ballots to any one and everyone while GA was an open state.

The drop off in GOP turnout from Nov to Jan was driven by Trump and most prominently in areas represented by Doug Collins and Marjorie Taylor Greene. These folks cost the GOP two senate seats and control of the Senate. Giving Biden and Dems a free hand

We told you so.

Nu är det bara att luta sig tillbaka och ta fram popcornskålen och titta på det förestående republikanska inbördeskriget.

Om det vore ett normalt funtat parti så skulle det högsta ansvaret för att förlora huset, senaten och presidentposten ligga på presidenten men givetvis så tar Trumpeten inget ansvar, som vanligt.
https://youtu.be/wOcY3XlzPzs?t=14

Marc Elias, en av advokaterna som krossade republikanernas försök till omfattande valfusk och voter suppression har fått pris för sitt arbete, Ruth Bader Ginsburg Justice Award.

Booom: https://youtu.be/nxY9LBR02JQ

Joe Biden will be president in 1 day 16 hours and 44 minutes

Deal.with.it
2021-01-18, 13:24
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Men det är ju precis detta som de påstår. De har gett domstolarna alla möjligheter att göra det rätta. När dessa möjligheter var utrönta har militären fått all bevisning och den kommer att beaktas i kommande militärtribunaler.

Det kan vara dravel som du säger, men historien hänger ihop så långt.

Fredagarna brukar ju vara avgörande i denna tråd även om jag inte använda dem själv. Nu däremot skulle jag vilja påstå att på fredag, då vet vi MYCKET!

Det är helt otroligt att domstolarna inte har dömt till Trumps fördel när sådana solklara bevis som exempelvis i Donald J. Trump for President Inc. v. Bucks County BOE presenterats

27. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any fraud in connection with
the challenged ballots.
28. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any misconduct in connection
with the challenged ballots.
29. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any impropriety in connection
with the challenged ballots
30. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any undue influence
committed with respect to the challenged ballots.
31. Petitioners do not allege, and there is no evidence, that Defendant counted ballots
without signatures on the outer envelope.
2021-01-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Nej, jag har fortfarande rätt. Man skrattade åt det, sen fick han inte träffa Trump igen.
Likadant med att han släppte bomber om utländska krafter som påverkat valet....ni släpper bomber härs och tvärs som ska bevisa det ena och det andra, men i slutändan så är det inte ens fisar ni släpper.
Du har, som din kollega Nixter, haft fel i precis allt. Inte ett rätt har ni haft. Men kämpa ni på, nån gång så träffar ni rätt tycker man. Kanske på en fredag.
Nej, du TROR du har rätt för att du tar ljug-medias ord som sanning, men lyssna iställer på vad Lindell själv har att säga med egna ord!

https://rumble.com/vcwop9-rsbn-exclusive-interview-with-mike-lindell-on-his-white-house-visit-yesterd.html

Ps: Nixter? Vad har han ens med den här diskussionen att göra? Jag är jag, Nixter är Nixter, och han har för övrigt inte synts till på rätt länge nu. Ds:
2021-01-18, 13:41
Medlem
Kina var inblandad i presidentvalet 2020 baserat på en rapport från DNI Ratcliff.

Report Showing China Interfered with the 2020 Election and CIA Management Pressured Analysts Not to Report It

Citat:
China interfered with the 2020 election based on a report by DNI Ratcliff.
Director of National Intelligence (DNI) John Ratcliffe issued a report stating China interfered in the 2020 election while CIA management pressured lower level analysts to discount this assessment.

Leonardo SPA sålde sina tjänster till Kina.

https://twitter.com/Danny13596121/status/1350587388918116353

Citat:
China bought influence with Italy through illegal backdoor commissions worth over 72 million euros under the guise of 1.25 billion euro mega deal. The deal from March of 2020 gained them influence to 10 Leonardo SPA managers who are now currently under investigation.
2021-01-18, 13:44
Medlem
BREAKING NEWS:

ÄNTLIGEN! Nu har John Ratcliffes rapport slutligen släppts. och yup, PRECIS som vi alla redan visste, så konstateras det nu att Kina manipulerat USA valet 2020!

https://www.theepochtimes.com/china-sought-to-influence-2020-us-election-director-of-national-intelligence-assesses_3659981.html

https://www.scribd.com/document/491038048/Ratcliffe-Views-on-Intelligence-Community-Election-Security-Analysis#from_embed

Joe Biden blir INTE en legitim president! Hans valseger är beordrad och framställd av Kina! Joe Biden är en marionett till Kinas regim, en sann Quisling och en fiende till USA som nation! Han bör avlägsnas snarast möjligt!!
2021-01-18, 13:48
Medlem
Maduros avatar
För min del vill jag hoppas att jag skulle respekterat domslutet. Problemet är att inte domstolarna utreder bevisningen. Givetvis är alla lika inför lagen men om POTUS kommer med en så omfattande bevisning så är det inget snack, klart att den ska utredas. Och hade han inte haft belägg så skulle ärliga demokrater VELAT göra en noggrann utredning för att ha möjlighet att ena folket efteråt.

Valfusket är så solklart att bara den naivaste sosse inte ser det. Alla vet det, och demokraterna vet att alla vet. De har inte ens tänkt tanken att det skulle komma några väljare till DC så det finns inte ens utrymma för att någon skulle heja på pedofilen.

Men har vi foliehattar rätt så hamnar det nu på militärdomstolar att avgöra. Och en himla massa förrädiska människor kommer att bo på GITMO eller avrättas.

Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det är helt otroligt att domstolarna inte har dömt till Trumps fördel när sådana solklara bevis som exempelvis i Donald J. Trump for President Inc. v. Bucks County BOE presenterats

27. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any fraud in connection with
the challenged ballots.
28. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any misconduct in connection
29. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any impropriety in connection
30. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any undue influence
committed with respect to the challenged ballots.
31. Petitioners do not allege, and there is no evidence, that Defendant counted ballots
without signatures on the outer envelope.
2021-01-18, 13:52
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
För min del vill jag hoppas att jag skulle respekterat domslutet. Problemet är att inte domstolarna utreder bevisningen. Givetvis är alla lika inför lagen men om POTUS kommer med en så omfattande bevisning så är det inget snack, klart att den ska utredas. Och hade han inte haft belägg så skulle ärliga demokrater VELAT göra en noggrann utredning för att ha möjlighet att ena folket efteråt.

Valfusket är så solklart att bara den naivaste sosse inte ser det. Alla vet det, och demokraterna vet att alla vet. De har inte ens tänkt tanken att det skulle komma några väljare till DC så det finns inte ens utrymma för att någon skulle heja på pedofilen.

Men har vi foliehattar rätt så hamnar det nu på militärdomstolar att avgöra. Och en himla massa förrädiska människor kommer att bo på GITMO eller avrättas.

Vad för bevis hade du önskat skulle utredas i Donald J. Trump for President Inc. v. Bucks County BOE som jag just citerade?
27. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any fraud in connection with the challenged ballots.
https://www.democracydocket.com/wp-content/uploads/sites/45/2020/11/2020-11-16-Bucks-County-Stipulated-Facts.pdf
2021-01-18, 13:59
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad för bevis hade du önskat skulle utredas i Donald J. Trump for President Inc. v. Bucks County BOE som jag just citerade?
27. Petitioners do not allege, and there is no evidence of, any fraud in connection with the challenged ballots.
https://www.democracydocket.com/wp-content/uploads/sites/45/2020/11/2020-11-16-Bucks-County-Stipulated-Facts.pdf

Detta vi prata om är två separata frågeställningar. Domstolernas korrupta agerande.

Och sedan det materialet som jag förklarade omständigheterna kring. Men nummer 7, absolut 7.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in