2021-01-17, 18:09
Medlem
alrajts avatar
Kleerup skulle jag vilja se som Ica-Stig.
Citera
2021-01-17, 18:19
Medlem
Swans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Man han har ju noll humor?

Vet vi det?
Finns mer, texmex, tacos, olw Värmland, Mango från asien men ett portugisiskt ord, Ica storsponsor till blåvitt.
Citera
2021-01-17, 18:38
Medlem
welcometorealitys avatar
Glenn Hyse'n
Citera
2021-01-17, 19:15
Medlem
Tilteds avatar
https://www.gp.se/kultur/kultur/ica-...tig-1.39790981

I artikeln ovan står det att det var med 2 ledtrådar i sista filmen. Glöm ägg, pasta och tulpaner. Jag såg 2 uppenbara ledtrådar och det är vykortet och fångtröjan. De var uppenbart placerade i filmen med avsikt, allt annat man såg är slump eller varor som ICA säljer.

Vykort ifrån England med lastbil = LORRY.

Mest troligt Susanne Reuter då hon är med i fångarna på fortet, men kan även vara nån annan ifrån Lorry-gänget som spelat fånge i nån film eller pjäs. Allt annat är uteslutet.
Citera
2021-01-17, 19:20
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
https://www.gp.se/kultur/kultur/ica-...tig-1.39790981

I artikeln ovan står det att det var med 2 ledtrådar i sista filmen. Glöm ägg, pasta och tulpaner. Jag såg 2 uppenbara ledtrådar och det är vykortet och fångtröjan. De var uppenbart placerade i filmen med avsikt, allt annat man såg är slump eller varor som ICA säljer.

Vykort ifrån England med lastbil = LORRY.

Mest troligt Susanne Reuter då hon är med i fångarna på fortet, men kan även vara nån annan ifrån Lorry-gänget som spelat fånge i nån film eller pjäs. Allt annat är uteslutet.
Claes Månsson?Han skulle passa bra då
Citera
2021-01-17, 19:31
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Claes Månsson?Han skulle passa bra då

Ja, kör de med samma idé som sist att de bara byter ut skådespelaren men behåller karaktären så är det rimligt. Såg nu också att ICA placerat en himla massa ägg framför Loa även på instagram så det måste också vara en ledtråd.

Claes har spelat i "två ägg i högklackat" och i julkalendern "tjuvarnas jul", så jag ändrar mig nog till att Claes är mest troligt.
Citera
2021-01-17, 19:35
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ja, kör de med samma idé som sist att de bara byter ut skådespelaren men behåller karaktären så är det rimligt. Såg nu också att ICA placerat en himla massa ägg framför Loa även på instagram så det måste också vara en ledtråd.

Claes har spelat i "två ägg i högklackat" och i julkalendern "tjuvarnas jul", så jag ändrar mig nog till att Claes är mest troligt.
Jag tippar också på Claes Månsson han är som skuren i reklamen och skulle passa in klockrent där
Citera
2021-01-17, 19:35
Medlem
Swans avatar
Ja Månsson framstår som en trolig kandidat.
Tyvärr lika jobbig att lyssna på som Per Oscarsson var.

//Swan
Citera
2021-01-17, 19:39
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan
Ja Månsson framstår som en trolig kandidat.
Tyvärr lika jobbig att lyssna på som Per Oscarsson var.

//Swan

På Wikipedia framgår även att Claes hamnar i fängelse i Tjuvarnas jul, så nån driven person kan säkert leta upp ett klipp där han faktiskt har på sig tröjan redan.
Citera
2021-01-17, 19:47
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
På Wikipedia framgår även att Claes hamnar i fängelse i Tjuvarnas jul, så nån driven person kan säkert leta upp ett klipp där han faktiskt har på sig tröjan redan.

Han ser ut som en ICA gubbe också, tänk han med en vitrock, åldern passar in bra också
Citera
2021-01-17, 19:56
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Han ser ut som en ICA gubbe också, tänk han med en vitrock, åldern passar in bra också

Jag gissar att de behåller karaktären, precis som sist. Claes blir Stig och de andra fortsätter som om ingenting hänt.

Såg nu även att flera andra påtalat fler ledtrådar ifrån hemsidan som också passar på Claes, så jag är iaf 99,99% säker nu.
Citera
2021-01-17, 20:02
Har tidigare jobbat inom produktionen och har fortfarande kontakt med folk runtomkring. Fick ikväll reda på vem det är som tar över och det är en rejäl skräll kan jag meddela.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in