Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Du skriver ju att du lämnade tillbaka Formuler boxen för den var krångligare.
Är det då konstigt att man undrar vad det var du tyckte var krångligare med den?
Det är väl ändå relevant att äldre otekniska människor klarar av den utan att tycka den är krånglig.
Du verkar ha svårt att bli ifrågasatt efter att du skriver något utan att förklara varför du tycker något?
Kanske ska skriva lite tydligare om vi missförstår dig?
Om du skriver att du tyckte den var krångligare så borde du kunna förklara varför också?
Sen om du gillar Apple är väl helt upp till dig.👍🏻🤷🏼♂️
Men att förklara varför man tycker något hjälper nog folk mer än att bara slänga ur sig saker utan förklaring. 🤔
Med andra ord, jag har inte på något sätt yttrat mig att en Formuler är krånglig.
Ehm, detta är första gången? Så jag förstår inte vad du menar. Jag är ny.
Jag berätta bara vad jag tycker är bra med Apple tvn och varför jag tycker den är min favorit box, samtidigt som jag avskyr Äpple. Jag tog upp att jag lämnat tillbaka Formuler för att få fram min poäng om att även den som är klassad bäst för iptv inte behöver att vara det för alla.
Grymma boxar båda två, men för mig är Apple TV vinnaren. Har du flera kloka frågor?
Sen må jag tycka att den jag citerade får själv ställa frågor om varför jag gjorde si eller så om hen undrar det.
Edit: Kanske dags gå tillbaka till tråden istället? Lite väl mycket off-topic bliré